Edge 540
_
Last edited by vecais on 21 Jun 2014, 17:02, edited 1 time in total.
Re: Edge 540
Vai tad tā ir ka šitādai lidmašinai vajag flapus , to tā priekš paspēlēšanās , man liekās ka nav nemaz labi aizrauties ar mazu ātrumu uz sēšanos. Man kā reize lielajiem diviem eleroni ir piecelti uz augšu, neslēdzu to miksu nost pat uz sēšanos.
Re: Edge 540
saprātīgs aizmugurējias centrējums "lifts" kurš pāriet "harier", un nosēžās dažos metros no F3P līdz 2,2m 8Kg
Last edited by UldisK on 12 May 2014, 21:53, edited 1 time in total.
Re: Edge 540
Man patīk Jūsu domu graudi Es pieņemu visus piedāvājumus palīdzēt man ar normālu pirmo aplidošanu. Šo mēģinājumu var neskaitīt...
Jau pa pusei salīmēju spārnu. Būs tāds uz ķep ļep, bet noteikti turēs ne siktāk... Fonā sākšu taisīt jaunus, bet viens otram netraucē.
Dažas crash bildes un sakausētais putuplasts, dēļ kā šasija turējusies "uz puņķiem". To stiprinājumu gan pārtaisīšu.
Jau pa pusei salīmēju spārnu. Būs tāds uz ķep ļep, bet noteikti turēs ne siktāk... Fonā sākšu taisīt jaunus, bet viens otram netraucē.
Dažas crash bildes un sakausētais putuplasts, dēļ kā šasija turējusies "uz puņķiem". To stiprinājumu gan pārtaisīšu.
Re: Edge 540
depronveidīgai lidmašīnai , kurai spārnu atvēziens 750mm(350+50+350mm), būtu "perebors", svars būtu mežonīgs līdz ar to bieži zemos ātrumos norautu plūsmu un iekristu uz vienu vai otru spārna pusi.vecais wrote: Man tādā spārnā būtu katrā pusē pa 6 ribām un pilna augstuma koka lonžerons ar 5x3 mm līstēm augšā un apakšā un sieniņu starp lonžerona augšējo un apakšējo līsti.
Egles, priedes vai cietākas balsas līstes, 5x3mm(vai tuvu tam) izmantoju ja spārnu atvēziens ir tuvu metram un vairāk.
Deprona veida materiāliem lai būtu laba sakabe ar līmi un virsmu pašas ribas biezums jau vēlams 5mm un vairāk.
Ja apšuvums ir 3mm deprons atstarpes starp ribām 100-150mm, tuvāk nav vajadzības.
izmantojot koka ribas, pie triecieniem no deprona atlec vai arī pāršķeļ deprona apšuvumu ar ribas kanti, tas viss no savas pieredzes.
vecais wrote:Bet tādam spārnam, kāds ir Ingusam es liktu tuvāk centram balsas vai sliktākajā gadījumā īpaši cietā putuplasta ribas, kā arī balsas koka uzplūdes un noplūdes līstes, bet korpusā būtu iegrieztas divas 6x6mm līstes un tām pa virsu 1mm finiera riba, kas par 2mm būtu lielāka visos virzienos nekā spārna gala riba, lai trieciena rezultātā spārns neiespiestos korpusā. Bez tam no spārna centrālās ribas priekšas un aizmugures es ieliktu divas balsas koka 6mm atsaites slīpās ribas veidā pret lonžeronu kādu 35 grādu leņķī pret lonžeronu.
Deprona tipa lidmašīnai , stingrība un triecienu amortizācija ne vienmēr ir viens un tas pats.
par piemēru motor stiprinājuma daļai jābūt tādai lai motors neaiziet viens pats lidot, bet trieciena gadījumā stiprinājums salūzt pēc iespējas mazākā laukumā, tā rezultātā trieciens uzņemts veiksmīgi attiecībā pret citām daļām, pēc tādas avārijas remonts viens vakars un lido atkal.
Re: Edge 540
Nav tur precīzs lielums % parasti tas ir tieši pa trubu jeb nedaudz aiz tās ass, piemeklējam eksperimentāli , parasti ar pusgāzi lidojot 45% augšā un apmetot inverti , modelis nedrīkst iet lejā.vecais wrote:Ko nozīmē "saprātīgs" aizmugurējais centrējums
Profilam pie tik mazām slodzēm uz dm nav nekādas nozīmes, Man Su29 2m 5,5Kgprofils ir tikai tik biezs lai būtu vieta trubas konsulei un balsas apšuvumam , uzvedās kā fans . Nevajag sarežģīt šīs klases lidmašinas ar profila izvēli. Vai tiešām plakanie EPP 1m raujās ātrāk nost kā profilēts tāda paša izmēra spārns un svars? Tikai teorētiski. Biezie profili ir faniem kuriem spārna forma ir kā taisnstūris , jo savādāk viņu nvar uztaisīt lai tas izturētu slodzi un nevērptos.
Re: Edge 540
Nu nezinu gan, vai tas ir labs smaguma centrs. Man domāt, ka tas būs stipri pakaļējs smagumcentrs.UldisK wrote:Nav tur precīzs lielums % parasti tas ir tieši pa trubu jeb nedaudz aiz tās ass, piemeklējam eksperimentāli , parasti ar pusgāzi lidojot 45% augšā un apmetot inverti , modelis nedrīkst iet lejā.vecais wrote:Ko nozīmē "saprātīgs" aizmugurējais centrējums
Profilam pie tik mazām slodzēm uz dm nav nekādas nozīmes, Man Su29 2m 5,5Kgprofils ir tikai tik biezs lai būtu vieta trubas konsulei un balsas apšuvumam , uzvedās kā fans . Nevajag sarežģīt šīs klases lidmašinas ar profila izvēli. Vai tiešām plakanie EPP 1m raujās ātrāk nost kā profilēts tāda paša izmēra spārns un svars? Tikai teorētiski. Biezie profili ir faniem kuriem spārna forma ir kā taisnstūris , jo savādāk viņu nvar uztaisīt lai tas izturētu slodzi un nevērptos.
Sāku no jauna. Salaspilī.
Re: Edge 540
Tātad tavai Extrai ir stipri aizmugurējais ? Man liekās ļoti komforts .Manai Extrai ir stipri aizmugurējais , jo tas atrodās 20mm aiz trubas ass. man viņa invertā horizontālā lidojumā praktiski nav jātura , bet man lai tiktu uz priekšu ir dažas problēmas ko risinu , pārējiem kuriem ir pa trubu visi ~45grādos griežot lejā nekrīt. Tāpat tāds smaguma centrs (pa trubu) bija pirmajai ekstrai kurai pie 2m vēzina bija 100g/dm
Jo kad lidoju ar rekomendējamo ~3cm pirms trubas tā bija reaktīvā lidmašīna arī uz sēšanos.
Jo kad lidoju ar rekomendējamo ~3cm pirms trubas tā bija reaktīvā lidmašīna arī uz sēšanos.
Re: Edge 540
Man viņa otrādlidojumā 45 grādos un pusgāzē ir jāpietur, lai ieturētu līniju.UldisK wrote:Tātad tavai Extrai ir stipri aizmugurējais ? Man liekās ļoti komforts .Manai Extrai ir stipri aizmugurējais , jo tas atrodās 20mm aiz trubas ass. man viņa invertā horizontālā lidojumā praktiski nav jātura , bet man lai tiktu uz priekšu ir dažas problēmas ko risinu , pārējiem kuriem ir pa trubu visi ~45grādos griežot lejā nekrīt. Tāpat tāds smaguma centrs (pa trubu) bija pirmajai ekstrai kurai pie 2m vēzina bija 100g/dm
Jo kad lidoju ar rekomendējamo ~3cm pirms trubas tā bija reaktīvā lidmašīna arī uz sēšanos.
Sāku no jauna. Salaspilī.
Re: Edge 540
Dizgan. Ja runa iet par pilnu gāzi, tad mazliet jāpietur. Smaguma centrs trubas robežās.UldisK wrote:Un stipri? Nez , Tev tagad bija tieši pa trubu?
Sāku no jauna. Salaspilī.
Re: Edge 540
Nu nez , man pa lielo visiem horizontālā invetā lidojumā ir tikai mazliet jāpietur un tas pie ļoti augstām eksponentēm, bet Tev cik atceros arī laikam bija virs 70. Extra pat noņemot gāzi gribēja degunu piecelt invertā , bet nu jau purns ir uzķūnēts par bruņmašīnu un ir daudz maz OK, bet par to var nerunāt , tai tiešām bija ekstrēms pakaļējais centrējums.