li-ion
Nekur pēc meklētāja Li-Ion neatradu ka kāds iztirzātu šādu bateriju.
Vai maz kādam šeit ir pieredze ar šīm te? ? ?
http://www.ebay.co.uk/itm/PA17-4x-Genui ... 2a4a401ff7
vaijau gatavu
http://www.batterysupports.com/108v-111 ... -p-97.html
Saliek sērijā 3 batterjas, ir tev 3s 3400mah baterija kas sver nieka 140 gramus
Parasti jau 3 s baterijas ap 3400mah sver jau pāri 200-250 gramiem
Viedokļi? ? ?
Vai maz kādam šeit ir pieredze ar šīm te? ? ?
http://www.ebay.co.uk/itm/PA17-4x-Genui ... 2a4a401ff7
vaijau gatavu
http://www.batterysupports.com/108v-111 ... -p-97.html
Saliek sērijā 3 batterjas, ir tev 3s 3400mah baterija kas sver nieka 140 gramus
Parasti jau 3 s baterijas ap 3400mah sver jau pāri 200-250 gramiem
Viedokļi? ? ?
- binary
- Profesors
- Posts:2668
- Joined:23 Sep 2012, 22:09
- Location:Rīga, Baldone, Grobiņa, Varakļāni
- Contact:
Re: li-ion
Nu ja tev pietiek ar 3.4A izlādes strāvu, tad vari ņemt tās Panasonic NCR18650B. Pēc tam varēsi trenēt pacietību, lādējot viņas 4 stundas ar 850mA.
Kaut kādas Sony US18650VTC5 jau spēj izturēt lielākas izlādes strāvas, it kā līdz pat 30A, bet nu tur 45 gramus sver 2600mAh. Tas, protams, ja var ticēt publiski pieejamajai info (kā runā, VTC5 nekad neesot bijis paredzēts pārdošanai, esot bijis paredzēts tikai iekārtu ražotājiem, lai šie var krāmēt savās iekārtās).
LiPo jau ar svaru arī tas pats - jo lielākas izlādes strāvas baterija spēj izturēt, jo smagāka tā ir.
Varbūt tās 18650 bačas varētu būt noderīgas kādiem kruīza aparātiem un/vai daudzšūnu setupiem, piemēram, nevis 3S, bet 12S. Jo lielāks spriegums (t.i., vairāk šūnu), jo mazāka strāva nepieciešama, lai sasniegtu tādu pašu jaudu. Protams, var arī krāmēt paralēli, tādējādi palielinot pieļaujamās izlādes strāvas (un, protams, kapacitāti). Negribu samuldēties, bet vai tik mūsu "tālbraucējam-rekordistam" arī nebija kaut kur sakrāmētas 18650 bačas…
---
Edit: Šeitan edge pieminējis quadu-ilglidotāju, kas ar 1480g lidošanas svaru gaisā spēj noturēties pusotru stundu, izmantojot 4S4P Panasonic NCR 18650 (t.i., kopā 16 tādas bačas).
Edit(2): Turpat blakus links uz info par quadu, kas 2h+ turās gaisā, izmantojot 6S4P GEB8043125 bačas, kas kopsummā dod 24Ah, bačas sver 2.1kg, kopteris - 4.05kg. Šīs varot nopirkt http://www.team-blacksheep.com, 6S1P maksā $150 (6S4P tātad $600).
Kaut kādas Sony US18650VTC5 jau spēj izturēt lielākas izlādes strāvas, it kā līdz pat 30A, bet nu tur 45 gramus sver 2600mAh. Tas, protams, ja var ticēt publiski pieejamajai info (kā runā, VTC5 nekad neesot bijis paredzēts pārdošanai, esot bijis paredzēts tikai iekārtu ražotājiem, lai šie var krāmēt savās iekārtās).
LiPo jau ar svaru arī tas pats - jo lielākas izlādes strāvas baterija spēj izturēt, jo smagāka tā ir.
Varbūt tās 18650 bačas varētu būt noderīgas kādiem kruīza aparātiem un/vai daudzšūnu setupiem, piemēram, nevis 3S, bet 12S. Jo lielāks spriegums (t.i., vairāk šūnu), jo mazāka strāva nepieciešama, lai sasniegtu tādu pašu jaudu. Protams, var arī krāmēt paralēli, tādējādi palielinot pieļaujamās izlādes strāvas (un, protams, kapacitāti). Negribu samuldēties, bet vai tik mūsu "tālbraucējam-rekordistam" arī nebija kaut kur sakrāmētas 18650 bačas…
---
Edit: Šeitan edge pieminējis quadu-ilglidotāju, kas ar 1480g lidošanas svaru gaisā spēj noturēties pusotru stundu, izmantojot 4S4P Panasonic NCR 18650 (t.i., kopā 16 tādas bačas).
Edit(2): Turpat blakus links uz info par quadu, kas 2h+ turās gaisā, izmantojot 6S4P GEB8043125 bačas, kas kopsummā dod 24Ah, bačas sver 2.1kg, kopteris - 4.05kg. Šīs varot nopirkt http://www.team-blacksheep.com, 6S1P maksā $150 (6S4P tātad $600).
do you ever feel that if you weren't paid to write code, you'd do it anyway?
Re: li-ion
Pieredze ir, X8 varēja gandrīz 3 stundas nolidot, bet nu sprieguma kritums pie pat nelielas strāvas ir pamatīgs, neskatoties, ka man bija 4s7p sabūvēts no tām baterijām.jackfrost wrote:Nekur pēc meklētāja Li-Ion neatradu ka kāds iztirzātu šādu bateriju.
Vai maz kādam šeit ir pieredze ar šīm te? ? ?
Re: li-ion
Sausais atlikums: - tad jau tikai tiem slow fly viņas der..... 250 nemaz nederēs...
Re: li-ion
250 aizmirsti tur vajag 1500miljons C akumulatorusjackfrost wrote:Sausais atlikums: - tad jau tikai tiem slow fly viņas der..... 250 nemaz nederēs...
Re: li-ion
http://fotograd.lv/lv/keeppower-imr-266 ... v-30a.html
No šiem elementiem gan varētu labu batareju uztaisīt, 7.4V 5200mA, 30A izlādes strāva!!!! sanāk 26 EURO
No šiem elementiem gan varētu labu batareju uztaisīt, 7.4V 5200mA, 30A izlādes strāva!!!! sanāk 26 EURO
Re: li-ion
Vakar beidzot saņemos un uztaisiju li-ion batariju no vecām 18650 baterijām, kas tika izņemtas no LENOVA portatīvā datora. Testējot ar lādētāju sanāca ap 1000mA katrs elements. Saslēdzu 2-as paralēli+ virknē. Sanāk 7.4V 2000mA.
Šodien braucu testēt.
Sākumā paliku baigi priecīgs, kad autiņš (HOBBY BAGGY 4WD 1/10) spolēdams uz asfalta aiznesās uz priekšu, bet prieks nebija liels....
Pēc pāris segundēm jauda pazūd. Un tā visu laiku. Tas ir,... izslēdot/ieslēdzot pabrauc pāris segunde, tad pāriet uz kautkādu lēnu režīmu.
Kas tas varētu būt?
Šodien braucu testēt.
Sākumā paliku baigi priecīgs, kad autiņš (HOBBY BAGGY 4WD 1/10) spolēdams uz asfalta aiznesās uz priekšu, bet prieks nebija liels....
Pēc pāris segundēm jauda pazūd. Un tā visu laiku. Tas ir,... izslēdot/ieslēdzot pabrauc pāris segunde, tad pāriet uz kautkādu lēnu režīmu.
Kas tas varētu būt?
Re: li-ion
Very simple!dimitil wrote:Vakar beidzot saņemos un uztaisiju li-ion batariju no vecām 18650 baterijām, kas tika izņemtas no LENOVA portatīvā datora. Testējot ar lādētāju sanāca ap 1000mA katrs elements. Saslēdzu 2-as paralēli+ virknē. Sanāk 7.4V 2000mA.
Šodien braucu testēt.
Sākumā paliku baigi priecīgs, kad autiņš (HOBBY BAGGY 4WD 1/10) spolēdams uz asfalta aiznesās uz priekšu, bet prieks nebija liels....
Pēc pāris segundēm jauda pazūd. Un tā visu laiku. Tas ir,... izslēdot/ieslēdzot pabrauc pāris segunde, tad pāriet uz kautkādu lēnu režīmu.
Kas tas varētu būt?
Discharge rate, siiiiiiiir!
Re: li-ion
Kaut kur bija info ka tam vienam elementam ir no 1-2C izlādes strāva.
Tapēc rekordistiem, ka lidoja ap stundu, kopteriem lika baaaigi daudz paralēli un pats kopteris būvēts lai hover maz ēd, tad varēja ļoti ilgi lidot. Autiņiem kur strāvas lielas, diez vai kas labs sanāks.
Tapēc rekordistiem, ka lidoja ap stundu, kopteriem lika baaaigi daudz paralēli un pats kopteris būvēts lai hover maz ēd, tad varēja ļoti ilgi lidot. Autiņiem kur strāvas lielas, diez vai kas labs sanāks.
- binary
- Profesors
- Posts:2668
- Joined:23 Sep 2012, 22:09
- Location:Rīga, Baldone, Grobiņa, Varakļāni
- Contact:
Re: li-ion
Ir 18650 bachas, no kuraam arii 20A un 30A var njemt bez beedaam, bet nu laptopos taadas neviens neliek, taas driizaak buutu mekleejamas elektriskajos instrumentos vai ebayaa. Kaa viens no piemeeriem naak praataa US18650VTC5 no Sony.
do you ever feel that if you weren't paid to write code, you'd do it anyway?
Re: li-ion
Sekoja bēdīgs turpinājums. Izdomaju ja jau 2s par maz, salodēju 3s.dimitil wrote:Vakar beidzot saņemos un uztaisiju li-ion batariju no vecām 18650 baterijām, kas tika izņemtas no LENOVA portatīvā datora. Testējot ar lādētāju sanāca ap 1000mA katrs elements. Saslēdzu 2-as paralēli+ virknē. Sanāk 7.4V 2000mA.
Šodien braucu testēt.
Sākumā paliku baigi priecīgs, kad autiņš (HOBBY BAGGY 4WD 1/10) spolēdams uz asfalta aiznesās uz priekšu, bet prieks nebija liels....
Pēc pāris segundēm jauda pazūd. Un tā visu laiku. Tas ir,... izslēdot/ieslēdzot pabrauc pāris segunde, tad pāriet uz kautkādu lēnu režīmu.
Kas tas varētu būt?
Ieliku, ieslēdzu, dodu virsu.... raveins bija labs. Pēc kādam 30 sekundem izbeidzas motors.
Re: li-ion
Nu tagad pilnībā viss skaidrs. Samainiju motoru, salodeju no jaunam 18650 li-ion 7.4v 5200 mA akumulatoru.
Piesledzu testeri klāt un sāku testēt.... Vobšem tas bačas netur ilgi slodzi. Pilnā gāzē ar normālu Ampēru atdevi iet kādas 10 sekundes. Ar testeri sanāk tajās 10 sekundēs voltāža nokrīt no 7.4v līdz 5.5v un mašinīte apstājās. Pēc pāris sekundēm var atkāl dot virsū. Bet ja brākt ar pussgāzi, tad viss OK, bača nenogurst.
Secinājums. Normāla baterija lai vizinās māns 4-gadīgs dēls
Piesledzu testeri klāt un sāku testēt.... Vobšem tas bačas netur ilgi slodzi. Pilnā gāzē ar normālu Ampēru atdevi iet kādas 10 sekundes. Ar testeri sanāk tajās 10 sekundēs voltāža nokrīt no 7.4v līdz 5.5v un mašinīte apstājās. Pēc pāris sekundēm var atkāl dot virsū. Bet ja brākt ar pussgāzi, tad viss OK, bača nenogurst.
Secinājums. Normāla baterija lai vizinās māns 4-gadīgs dēls
- binary
- Profesors
- Posts:2668
- Joined:23 Sep 2012, 22:09
- Location:Rīga, Baldone, Grobiņa, Varakļāni
- Contact:
Re: li-ion
Nu nav kaut kādas "parastās" 18650 bačas paredzētas lielām strāvām. Nav un viss. Lietosi ar lielām strāvām (kaut vai "pusgāzē") - nobeigsi ātrāk nekā pussezona paies.
Par to, ka voltāža nokrīt no 7.4V līdz 5.5V - tad jājautā, kāda vella pēc tu tukšas bačas vispār mocīji (pilnas 18650 bačas spriegums *nav* 3.7V).
Ceru, ka vismaz lodējot tās bačas saprati, ko un kāpēc dari…
Par to, ka voltāža nokrīt no 7.4V līdz 5.5V - tad jājautā, kāda vella pēc tu tukšas bačas vispār mocīji (pilnas 18650 bačas spriegums *nav* 3.7V).
Ceru, ka vismaz lodējot tās bačas saprati, ko un kāpēc dari…
do you ever feel that if you weren't paid to write code, you'd do it anyway?
Re: li-ion
Tagad ir arī Li-Ion 18650 muciņas ar 20A, 35A un 40A izlādes strāvu.
https://www.powerstream.com/18650-high- ... e-rate.htm
Tiesa pie mums viņas hren nopirksi. Un punktmetināšanas aparātu krājumā arī vajadzēs.
https://www.powerstream.com/18650-high- ... e-rate.htm
Tiesa pie mums viņas hren nopirksi. Un punktmetināšanas aparātu krājumā arī vajadzēs.