Piedodoiet, taisīju ģenerāltīrīšanu unlaivu sadalīju reizinātājos, jauns nekas nav tapis, ja būs sniega saezona(kura pagājušo gad izpalika

) dažos vakaros uzķimerēšu jaunu, jo ir citas idejas.
Kā bija uztaisīta kustīgā daļa? Vinkārši , turbinā augšā apakšā divi caurumi, tajās veitās ieskrūvēts ~5mm skrūves kuras kalpo kā ass. laivas krpusā izurķējam caurumu ~30mm diametrā un ar putu līmi tur ielejam kaut kādu plastmasa jeb cita stingrāka materiāl trubas daļiņu kurā ieiet tā skrūve no turbīnas. Kāpēc tik leilu caurumu, tāpēc ka putulīme ir krietni stingrāka par depronu jeb putaplastu un šādi mēs nodrošinām lielāku laukumu lai neizļurkājās. Šādi ir pa slinko, jo gribas jau lai rīt ir gatavs

Nopietnāk var izgatavot no tekstolīta šādu vadīklu un to lielākā laukumā uzlīmēt uz deprona, tā bija apakša asij. Augša līdzīgi , tas pusapaļais ir kaut kāda plastmasas truba kura ir ar fēnu uzsildīta un saliekta, var ņemt kādu plastmasas spaiņa osu , tās malas atkal ielīmējam laivā, pa vidu izurbjam caurumu kurā ies otrā ass. Viss turbīna mums grozās - jā stienis , osa arī līdz pie krešiem , laiva nekrīt uzreiz uz turbīnu , bet atdurās pret šo osu. tālāk vienā turbīnas malā urbjam vēl vienu caurumu pie kā stiprinās servo stienis, izvēlamies pareizu plecu servo un gatavs.
P.S tas melnais stienis no osas centra ir atsaite, lai konstrukcija stingrāka, tāpat uz putu līmi jeb ātrajiem sveķiem ielīmēta deponā/putaplastā - mana laiva bija "izdrāzta"

no celtniecības sienas siltiņāšanas 100mm putaplasta vienā gabalā.