Smuks! Patlaban dzenāju
Man nav ar ko salīdzināt, lai novērtētu dinamiku (ClearView tikai), bet esošie 4 spārni uzvedas stipri draņķīgāk par maniem reālajiem.
FPV lidošanai nav daudz izvēļu (budžets bijis ierobežots?).
Diennakts laiku un laikapstākļus var aizregulēt uz jauku Frisco saulrietu, kura krāsas ietekmē gandrīz visu. Smuki bezgala. Atradu kalnos vecas raktuves, kas caur pazemes ezeru izved arī ārā jūras līmenī. Kapsētās ir arī mums domāti uzraksti.
Ieskrējos jau uz Nakts Laidienu - bet viņiem tur nav elektrības. Nekādu izgaismotu skrejceļu, par nakts pilsētu nemaz nerunājot. NEVIENA SelfIlumination pikseļa, kas šādam endžīnam nemaksātu neko. Dīvaini vārgulīgs Mēness spīdina pāris procentus, un viss, kas saredzams, ir lielākoties materiāla Shininess.
Varbūt māksliniekam par "tādu naudu" vairs "nebija laika".
Sakruķījot grafiku uz maksimumu gūstam ēnas arī attālumā, HighRes textūras, ūdenī Reflections un Refractions, kam gan ieķeksēta tikai daļa ģeometrijas bez ēnām. Dziļumā redzamība skaisti samazinās, grūti pateikt pat kas to dara.
Videokartei pirkstu nevar pielikt - laikam tai uzticēts risināt arī visu dinamiku.
Collisions pasākumā piedalās visa ģeometrija, bet veģetācija daļēji - koku galotnes it visur un augstāk par to redzamo daļu (aizmirsa beigās novilkt kolaideru grupu lejā

), kamēr stumbriem un apakšējiem zariem var izbraukt cauri.
Lidojot šķēršļiem pilnās vietās un zemu, Framerate krītas dramatiski - liekas, ka tad strauji mainās sadursmju objektu saraksts - visu tādu Norrison Island rīltaimā nevilktu vidējs kompis.
Lai pats pagatavotu sev "līmeni" neder tradicionālie spēļu ražošanas softi (kā ClearView simulatoram, piemēram, bet tam nabadzīgi izteiksmes līdzekļi), tā ka negribas nemaz ķēpāties.
Lai kā nebūtu - lidināties un pumpēt refleksus var.
Nu pilnīgi tads Review sanāca
Jā, aizmirsu - lidoju ar HK $17 sim pulti. Neiešu lauzt vienīgo Futabu...