Radio vadāmo modeļu forums
  
It is currently 22 Feb 2018, 06:08

All times are UTC + 2 hours [ DST ]




Post new topic Reply to topic  [ 29 posts ]  Go to page 1, 2  Next
Author Message
PostPosted: 01 Jan 2018, 21:45 
Offline
Profesors
User avatar

Joined: 14 Sep 2006, 15:00
Posts: 2768
Tepiķa treniņš 2018. gada 7. janvārī, Praktiskās Estētikas skolā, A. Saharova ielā 35

Plānotais norises laiks: 09:00 - 17:00.

Treniņa dalības maksas:
- pieaugušajiem – 10 Euro (atlaide par trases uzlikšanu 3 Euro + atlaide par trases novākšanu 2 Euro)
- jauniešiem (līdz 18 gadiem) – 5 Euro (atlaide par trases uzlikšanu 3 Euro + atlaide par trases novākšanu 2 Euro. Piedaloties gan uzlikšanā gan novākšanā bez maksas)

Laika sadali starp klasēm skatīsimies uz vietas atkarībā no modeļu skaita klasēs.

Tiem, kas vēlas redzēt savus apļu laikus, lūdzu piereģistrēties līdz sestdienas 18:00 vakarā. Pārējiem reģistrācija nav obligāta.

_________________
-=Xray XB8e=- -=Hobbywing 1900kV=-
-=Xray XB4=- -=CS Electronics 6.5T=-
-=Awesomatix A800X=- -=LRP X12 13.5T=-
-=Schumacher Cougar KF2=- -=SpeedPassion 7.5T=-
-=LS210=- -=Naze32=-
-=Tarot 680=- -=APM=-


Top
 Profile  
 
PostPosted: 07 Jan 2018, 23:09 
Offline
Meistars

Joined: 16 Dec 2007, 23:26
Posts: 339
Paldies visiem par labo treniņu!
Bija labs :)


Top
 Profile  
 
PostPosted: 07 Jan 2018, 23:11 
Offline
Profesors
User avatar

Joined: 08 Jan 2012, 14:46
Posts: 6230
Location: Kuldīga
+++ , jo biežāk braucu jo vairāk pie jums patīk. :wink:

_________________
Image http://avioclub.lv/


Top
 Profile  
 
PostPosted: 08 Jan 2018, 14:36 
Offline
Meistars
User avatar

Joined: 18 Oct 2013, 15:46
Posts: 247
Hm,laikamman vienam domas dalâs par trenniņa braucieniem.Nebūtu korekti jaunpienācējam izteikt savas domas,bet lai nu kā gribētu savas domas publicēt par treniņa norisi. Šie treniņi man atgādināja 90 gadu disciplīnu uz ceļiem, Ar šādu problēmu biju saskāries lidmodelismā par kuru mums bija lielas diskusijas . Varbūt esmu par vecu tik agresīvai braukšanai,bet ja abdzenot sāncensi neigrūdi grāvī bet korekti apdzen to es uzskatu par aukkstas klases meistarību. Ar cieņu Agris.

_________________
Image http://avioclub.lv/


Top
 Profile  
 
PostPosted: 08 Jan 2018, 15:23 
Offline
Meistars

Joined: 16 Dec 2007, 23:26
Posts: 339
AgrisL wrote:
Hm,laikamman vienam domas dalâs par trenniņa braucieniem.Nebūtu korekti jaunpienācējam izteikt savas domas,bet lai nu kā gribētu savas domas publicēt par treniņa norisi. Šie treniņi man atgādināja 90 gadu disciplīnu uz ceļiem, Ar šādu problēmu biju saskāries lidmodelismā par kuru mums bija lielas diskusijas . Varbūt esmu par vecu tik agresīvai braukšanai,bet ja abdzenot sāncensi neigrūdi grāvī bet korekti apdzen to es uzskatu par aukkstas klases meistarību. Ar cieņu Agris.


protams, ka visi vēlētos trenēties brīvā trasē, kur neviens otram netraucē...es ar...un zinu, ka, ja nebūtu jauniņo, kas brauc krustu šķērsu pa trasi un trajektoriju vienā taisnē vien maina vismaz 2x būtu daudz vieglāk trenēties :)
BET
es ticu, ka neviens speciāli otru nesit no trases laukā...bet tā nejauši sanāk, jo meistarības par īsu, bet azarts liels un auto jaudīgs.
šogad daudz braucēji, kas piedalās pirmo gadu vai tikai otro, tad nu nevar no viņiem gaidīt, ka izbrauks tīri.

Un jā, jauniņie parasti nesūdzās, jo apzinās, ka paši ar nav bez grēka, bet tie, kam jau pieredze ir, tie nesūdzās, jo apzinās, ka pašiem arī agrāk ir tā gadījies.
Bet tie, kas domā, ka citi otru speciāli sit laukā, tiem visticamāk domāšana nav pareiza vai pats ar tādu auto nav braucis ;)


Top
 Profile  
 
PostPosted: 08 Jan 2018, 16:10 
Offline
Profesors
User avatar

Joined: 14 Sep 2006, 15:00
Posts: 2768
Vēl viena lieta, kas jauniņajiem jāiemācās - kad redzi no aizmugures kādu strauji pietuvojamies, tad nav jācīnās par savu pozīciju, vienkārši tuvākajā līkumā atlaid nedaudz gāzi un izripinies pa līkuma ārmalu. Šis jāievēro arī sacensībās - kvalifikācijās ir jālaiž garām jebkuru modeli, kas pietuvojas, jo jūs reāli esat dažādos laikos sākuši, attiecīgi jūs jau necīnaties par pozīciju, un finālos vienīgā cīņa par pozīciju var būt esot vienā aplī, ja notiek apdzīšana par apli, tad jāpalaiž garām momentā. Un nedomājiet, ka tas tikai tādēļ, ka mēs daži ātrie džeki esam izdomājuši, ka visiem mūs jālaiž garām, mēs arī šad tad aizbraucam uz kādiem lielāka mēroga mačiem, kur mēs nonākam iesācēju lomā un laižam garām visus pēc kārtas :)

_________________
-=Xray XB8e=- -=Hobbywing 1900kV=-
-=Xray XB4=- -=CS Electronics 6.5T=-
-=Awesomatix A800X=- -=LRP X12 13.5T=-
-=Schumacher Cougar KF2=- -=SpeedPassion 7.5T=-
-=LS210=- -=Naze32=-
-=Tarot 680=- -=APM=-


Top
 Profile  
 
PostPosted: 08 Jan 2018, 16:16 
Offline
Profesors
User avatar

Joined: 08 Jan 2012, 14:46
Posts: 6230
Location: Kuldīga
hardijs wrote:
...es ticu, ka neviens speciāli otru nesit no trases laukā...bet tā nejauši sanāk, jo meistarības par īsu, bet azarts liels un auto jaudīgs...

Agri, nu tieši tā kā Haralds raksta. Es nevienam negribu traucēt vai virsū skriet, bieži pat napdomīgi straujāk bremzējot lai itkā palaistu citu es izraisu avāriju, un ļoti bieži nekontrolējot trajektoriju uzskrienu kādam virsū. Arī Tu mani divas reizes izsiti no pagrieziena lai ar cik reti mēs trasē sastapāmies.
Manas domas par treniņiem ir tiešī pretējas - viss notiek ļoti augstā līmenī ar labu disciplīnu. Visi pieredzejušie piloti brauc ļoti kulturāli un apdzen tur kur tas ir pārliecinoši , vismaz man neviens nekad neptraucēja, ja ieskrien līkumā nogriežot trajektoriju tad pagaida kamēr tas kurš brauca par trajektoriju aizbrauc. Ko nevarētu teikt par manu braukšanu, bet es centīšos ar katru reizi mazāk traucēt, es vienkārši nemaku labi kontrolēt auto un skrienu par ātru :oops:

_________________
Image http://avioclub.lv/


Top
 Profile  
 
PostPosted: 08 Jan 2018, 16:24 
Offline
Profesors
User avatar

Joined: 08 Jan 2012, 14:46
Posts: 6230
Location: Kuldīga
Jā, atbildot uz Uģa teikto - neapšubāmi tā ir jābū un jaievēro, bet man pagaidām ir problēma ar auto atpazīšanu - man pirmajā reizē vispār visi bija vienādi :) Nu jau dažus auto atpazīstu. Un ticiet man , to ka man kāds no labajiem braucējiem jau ir uz papēžiem es attopos pēdējā sekundē un sataisu sūdus :oops:
Es ar Haraldu smejot par šo runāju - Vajadzētu tā - tie kuri kaut reizi ir tikuši A finālā var krāsot auto dzeltenā krāsā , B finālā visas citas krasas, Zaļknābjiem kā man jābrauc ar nekrāsotu :D Joks, bet patiesībā ja uz antispārna būtu teiksim uzlīmēta spilgta rozā jeb dzeltenas krāsas plata josla , man liktu uzreiz saprast kāda līmeņa auto ir tuvumā. Protams dotā situācija ir tāda ka man visi būtu jālaiž garām, bet tad jau es treniņos, kur auto ir ik pa diviem metriem, vispār nevarētu pabraukt. :|

_________________
Image http://avioclub.lv/


Top
 Profile  
 
PostPosted: 08 Jan 2018, 16:57 
Offline
Profesors
User avatar

Joined: 14 Sep 2006, 15:00
Posts: 2768
UldisK wrote:
Es nevienam negribu traucēt vai virsū skriet, bieži pat napdomīgi straujāk bremzējot lai itkā palaistu citu es izraisu avāriju, un ļoti bieži nekontrolējot trajektoriju uzskrienu kādam virsū.:

Te arī kļūda, nevajag bremzēt, lai palaistu :) Vajag laicīgi ieņemt ārmalu, lai apdzenošais pilots redz, ka tu laid garām un vienkārši izripināt auto pa ārmalu. Labs pilots tev tiks garām un nebūs laiks jātērē ne vienam ne otram. Galvenais bez straujām kustībām un virzienu maiņām.

UldisK wrote:
Jā, atbildot uz Uģa teikto - neapšubāmi tā ir jābū un jaievēro, bet man pagaidām ir problēma ar auto atpazīšanu - man pirmajā reizē vispār visi bija vienādi :) Nu jau dažus auto atpazīstu. Un ticiet man , to ka man kāds no labajiem braucējiem jau ir uz papēžiem es attopos pēdējā sekundē un sataisu sūdus :oops:
Es ar Haraldu smejot par šo runāju - Vajadzētu tā - tie kuri kaut reizi ir tikuši A finālā var krāsot auto dzeltenā krāsā , B finālā visas citas krasas, Zaļknābjiem kā man jābrauc ar nekrāsotu :D Joks, bet patiesībā ja uz antispārna būtu teiksim uzlīmēta spilgta rozā jeb dzeltenas krāsas plata josla , man liktu uzreiz saprast kāda līmeņa auto ir tuvumā. Protams dotā situācija ir tāda ka man visi būtu jālaiž garām, bet tad jau es treniņos, kur auto ir ik pa diviem metriem, vispār nevarētu pabraukt. :|

Te nav būtiskas personālijas, varbūt es vienu dienu varu uzvarēt gonku, citā vakarā pirms gonkas izdzert par daudz piena un netikt nevienam līdzi. Vienkārši ar laiku iemācīsies redzēt perifērajā redzē kas notiek tev pāris metrus uz priekšu un atpakaļ un tad jau manīsi laicīgi, ka kāds modelis strauji pietuvojas. Pagaidām tev 99% uzmanības jāvelta sava modeļa savaldīšanai, tādēļ arī ātrāki modeļi tā mēdz pēkšņi pārsteigt no aizmugures. Tas ir normāli un visi tam gājuši cauri un saprot. Vienīgais ko var darīt ir nedaudz modelim jaudu nogriezt, ja ir pārāk grūti kontrolēt, iemācīties vispirms stabili nobraukt gonku bez crashiem un tad sākt pamazām audzēt ātrumu.

_________________
-=Xray XB8e=- -=Hobbywing 1900kV=-
-=Xray XB4=- -=CS Electronics 6.5T=-
-=Awesomatix A800X=- -=LRP X12 13.5T=-
-=Schumacher Cougar KF2=- -=SpeedPassion 7.5T=-
-=LS210=- -=Naze32=-
-=Tarot 680=- -=APM=-


Top
 Profile  
 
PostPosted: 08 Jan 2018, 18:42 
Offline
Profesors
User avatar

Joined: 28 Sep 2006, 20:29
Posts: 580
Treniņā nācās ļoti daudzus apdzīt pa apli un visu laiku.
Kā rīkoties? tā kā Uga rakstīja - bez straujām trajektorijas un ātruma izmaiņām paņemt platāku trajektoriju (tas trases iekšienē - līkumos)
palaist garām un kas arī ir svarīgi pēc palaišanas garām nenogriezt trasi vai necensties bezjēdzīgi ātri paātrināties izsitot palaisto auto!

Taisnē - nevajag domāt par ātruma samazināšanu, jābrauc ar pilnu jaudu, jo ja taisnē sāk bremzēt, lai palaistu garām var sākties problēmas. Ja zini, ka taisnē brauksi lēni, tad palaid garām pirms taisnes!

Vēl papildus, izbraucu ar dažiem citiem auto, sapratu kāpēc piemēram Dmitrijs reizi pa reizei izsit pēc tam, kad korekti palaidis garām, pārāk daudz JAUDAS, neaudz uzspiežot gāzi tas auto uzreiz par traku raujas uz priekšu, man bija problēmas normāli pabraukt. Dmitrijs paklausija man un samazināja jaudu un uzreiz bija uzlabojumi braukšanā!

Esam ļoti daudz braucēji, un parasti neviens nesit speciāli laukā viens otru, protams, ir daži izņēmumi, ja tiešām 10x pēc kārtas izsit no trases :D :D :D

_________________
Individuāls CHIPTUNING
http://chip.rolis.lv
http://loguslotinas.lv


Top
 Profile  
 
PostPosted: 08 Jan 2018, 18:47 
Offline
Profesors
User avatar

Joined: 06 Aug 2009, 11:35
Posts: 503
Location: Tukums
Jautājums, vai iekštelpu pasākumos ir ko darīt ar SCT 4x4 2S? Plauktā stāv, bet nav skaidrs, vai ir sakarīgi braucams uz tepiķa.

_________________
KM Baja 5B, Spektrum DX3S, http://www.baja5b.lv
Turnigy SCT 4x4 Brushless 1/10
BSR BT-4 1/10 4WD Touring


Top
 Profile  
 
PostPosted: 08 Jan 2018, 19:29 
Offline
Meistars
User avatar

Joined: 18 Oct 2013, 15:46
Posts: 247
Kopā braukt ar vadośiem braucējiem ir liederīgi jo redzi uz ko tiekties,bet novērojums treniņā mani apdzenot, pats nekontrolējot situâciju ietriecas sienā vai labākā gadijumā uztaisa krešu . Tapēc es uzsāku šīs debates. Gadījums man tagad darbā pielika kameru harvesteram un nofilmēja 1h garumā kâ es zāģēju,ticiet vai ne es biju šokā par tik sūdīgu izpildijumu.

_________________
Image http://avioclub.lv/


Top
 Profile  
 
PostPosted: 08 Jan 2018, 21:25 
Offline
Meistars

Joined: 16 Dec 2007, 23:26
Posts: 339
AgrisL wrote:
Kopā braukt ar vadośiem braucējiem ir liederīgi jo redzi uz ko tiekties,bet novērojums treniņā mani apdzenot, pats nekontrolējot situâciju ietriecas sienā vai labākā gadijumā uztaisa krešu . Tapēc es uzsāku šīs debates. Gadījums man tagad darbā pielika kameru harvesteram un nofilmēja 1h garumā kâ es zāģēju,ticiet vai ne es biju šokā par tik sūdīgu izpildijumu.


Agri, piedod, uzreiz nesaspratu, kurš Agris esi, kad uzsāki šīs debates - bet iesaku nofilmēt Tev arī kādu savu treniņu braucienu, būsi patīkami pārsteigts, ka ne tikai Tevi izsit, bet, ka arī Tu izsit citus un tad jau, kā latvietim ap sirdi paliks siltāk ;)

Es pat teiktu, ka speciāli izsist varētu mācēt tikai tie, kas māk braukt, jo 100% pirmās sezonas braucēji nevis tēmē pa trajektorijām, bet tēmē pa trasi, kas ar ne vienmēr izdodas, tad nāk atpakaļ trasē neskatoties un tad arī visbiežāk sākās problēmas.

Ja nu tiešām ir kādam tā, ka kāds speciāli mēģina izsist no trases, tad vispareizāk būtu doties pie treniņa organizatoriem, lai tie tad skatās, ja apstiprinās aizdomas, tad izsauc ļauno agresoru uz paklāja.
Es gan nevienu agresoru-ļaunprātīgo sitēju nepamanīju... un ceru, ka pats tas nebiju :D


Top
 Profile  
 
PostPosted: 08 Jan 2018, 21:26 
Offline
Meistars

Joined: 16 Dec 2007, 23:26
Posts: 339
Jānis K. wrote:
Jautājums, vai iekštelpu pasākumos ir ko darīt ar SCT 4x4 2S? Plauktā stāv, bet nav skaidrs, vai ir sakarīgi braucams uz tepiķa.

laikam jau nebūs ko darīt, jo tas aparāts jau ir 1/8bagija izmērā...ja saku, ko nepareizu, tad uga palabos ;)


Top
 Profile  
 
PostPosted: 08 Jan 2018, 22:48 
Offline
Profesors
User avatar

Joined: 28 Sep 2006, 20:29
Posts: 580
hardijs wrote:
AgrisL wrote:
Es pat teiktu, ka speciāli izsist varētu mācēt tikai tie, kas māk braukt, jo 100% pirmās sezonas braucēji nevis tēmē pa trajektorijām, bet tēmē pa trasi, kas ar ne vienmēr izdodas, tad nāk atpakaļ trasē neskatoties un tad arī visbiežāk sākās problēmas.


Pareizi, vispār sarežģīts uzdevums ir izsist. Nāk atmiņā kkāds 2005gads, kad bijām Igaunijas sacensībās un igauņi uz mums ļoti dusmojās, lieki piebilst, ka mēs braucām pa pēdējām vietām. Diezgan labi pakoriģējām fināla iznākumu :D

_________________
Individuāls CHIPTUNING
http://chip.rolis.lv
http://loguslotinas.lv


Top
 Profile  
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 29 posts ]  Go to page 1, 2  Next

All times are UTC + 2 hours [ DST ]


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Portal by phpBB3 Portal © phpBB Türkiye