Nedrīkst tā darīt, lidot kur nevar....
- PuukjuAerofoto
- Profesors
- Posts:807
- Joined:27 Sep 2016, 16:06
- Contact:
bet vispār, kad kādi garāmgājēji jautā par dronu, par FPV, viņiem vienmēr prasa - eu, ar šito var spiegot kādu utt, vai uzdod jautājumu - ar šito var skatīties logos?
ar to gribēju teikt, ka daudziem ir tomēr slimīga vēlme līst cita īpašumos un darīšanās ..
- manuprāt, runāšanas līmenī visvisādas fantāzijas un jautājumi var būt, bet kad tiek līdz drona uzbūvēšanai vai nopirkšanai, lidošanas apgūšanai utt, tad jau tie slimīgie lūrētāji paliek mazākumā no visu lidotāju masas. Bet par kvalitatīviem lūrāmajiem aparātiem, visiem pieejamās lētās cenās jau Dji rūpējas, ko mēs tur vairs varam gribēt vai negribēt:)
ar to gribēju teikt, ka daudziem ir tomēr slimīga vēlme līst cita īpašumos un darīšanās ..
- manuprāt, runāšanas līmenī visvisādas fantāzijas un jautājumi var būt, bet kad tiek līdz drona uzbūvēšanai vai nopirkšanai, lidošanas apgūšanai utt, tad jau tie slimīgie lūrētāji paliek mazākumā no visu lidotāju masas. Bet par kvalitatīviem lūrāmajiem aparātiem, visiem pieejamās lētās cenās jau Dji rūpējas, ko mēs tur vairs varam gribēt vai negribēt:)
Omulīgu un racionālu māju projekti - www.buildart.lv
Re: Nedrīkst tā darīt, lidot kur nevar....
V911
HK 450FBL K-Bar
2x H-Quad APM 2.6
EasyJet
DJI Mavic Pro FMC
HK 450FBL K-Bar
2x H-Quad APM 2.6
EasyJet
DJI Mavic Pro FMC
Re: Nedrīkst tā darīt, lidot kur nevar....
pareizi ir!
Re: Nedrīkst tā darīt, lidot kur nevar....
PuukjuAerofoto wrote: ar to gribēju teikt, ka daudziem ir tomēr slimīga vēlme līst cita īpašumos un darīšanās ..
Ne tikai, man netālu no soc mājām lidojot pļavā garām gājējs jautāja vai negribu darbiņu, vajag pārvest kautko pāri sētai Gan jau sapratāt kādai sētai. ( Drons ir ar ko to darīt, bet nu nemākot ) Tas gan bija passen....
Bet jā idejas kā pielietot Dronu ir daudz...
P.s. Protams es atteicos
- binary
- Profesors
- Posts:2668
- Joined:23 Sep 2012, 22:09
- Location:Rīga, Baldone, Grobiņa, Varakļāni
- Contact:
Re: Nedrīkst tā darīt, lidot kur nevar....
Šodien kārtējo reizi paraplānisti nolidoja kādu 5-10m augstumā virs mājām. Kā tur ir - ir tas atļauts vai nav? Reāli traucē šādas izdarības…
do you ever feel that if you weren't paid to write code, you'd do it anyway?
Re: Nedrīkst tā darīt, lidot kur nevar....
Vakar šie patiešām riņķoja virs pļavām kādu 5 m augstumā skaitot no papēžiem līdz zemei. Manai pļavai blakus iet elektrolīnija. Virs tās šie parāva mazliet augstāk. Varbūt jāsāk būvēt kaujas droni:)?binary wrote:Šodien kārtējo reizi paraplānisti nolidoja kādu 5-10m augstumā virs mājām. Kā tur ir - ir tas atļauts vai nav? Reāli traucē šādas izdarības…
- binary
- Profesors
- Posts:2668
- Joined:23 Sep 2012, 22:09
- Location:Rīga, Baldone, Grobiņa, Varakļāni
- Contact:
Re: Nedrīkst tā darīt, lidot kur nevar....
Nu man gandrīz vai gribējās izvilkt loku, nevis dronu… Citādi sen tas loks nav lietots… Žēl tikai, ka paiet kāds laiks, kamēr viņu izvelk, uzliek stiegru utt…
Labi, ka vecākajam dēlam pārgājušas bailes no šiem. Un vēl labāk, ka jaunāko dēlu nepamodināja - ne pirmais, ne otrais.
Bet kā tur īsti ir - drīkst, nedrīkst?
Labi, ka vecākajam dēlam pārgājušas bailes no šiem. Un vēl labāk, ka jaunāko dēlu nepamodināja - ne pirmais, ne otrais.
Bet kā tur īsti ir - drīkst, nedrīkst?
do you ever feel that if you weren't paid to write code, you'd do it anyway?
Re: Nedrīkst tā darīt, lidot kur nevar....
binary wrote:Šodien kārtējo reizi paraplānisti nolidoja kādu 5-10m augstumā virs mājām. Kā tur ir - ir tas atļauts vai nav? Reāli traucē šādas izdarības…
Jautājums spešali binari :binary wrote: Bet kā tur īsti ir - drīkst, nedrīkst?
Ko tu piesējies ? Kas tev par daļu ? Ja vajag tad lido . Tiem kas lido tu maz interesē .
Kādi traucējumi tad tev rodas tajā brīdī , kad kāds pārlido tavam latifundijam ? Aizcietējums vai caureja , ja pat par to jāiekak... jāraksta radiovadāmo modeļu forumā ?!binary wrote:Reāli traucē šādas izdarības…
Last edited by JurisL on 04 Aug 2018, 00:57, edited 6 times in total.
- binary
- Profesors
- Posts:2668
- Joined:23 Sep 2012, 22:09
- Location:Rīga, Baldone, Grobiņa, Varakļāni
- Contact:
Re: Nedrīkst tā darīt, lidot kur nevar....
JurisL, labāk gan sūti sev PM, nevis te publiski uzdod pats sev dīvainus jautājumus
do you ever feel that if you weren't paid to write code, you'd do it anyway?
Re: Nedrīkst tā darīt, lidot kur nevar....
Motorizētie paraplāni ievēro zemāk minēto MKN N.145 noteikto.
"Ultravieglo gaisa kuģu lidojumu veikšanas kārtība"
13. Ultravieglo gaisa kuģu lidojumus aizliegts veikt:
13.1. zemāk par Regulas Nr. 923/2012 pielikuma SERA. 5005. punkta "f" apakšpunktā un SERA. 5015. punkta "b" apakšpunktā minēto augstumu;
SERA. 5005. punkta "f" (VFR lidojumu veikšana izmantojot vizuālo lidojuma vadīšanu, kad redzama zeme un horizonts)
f) Izņemot, ja tas nepieciešams pacelšanās vai nosēšanās vajadzībām, vai izņemot ar kompetentās iestādes atļauju, VFR lidojumus neveic:
1) virs pārapdzīvotiem pilsētu rajoniem, mazpilsētām vai ciemiem, vai cilvēku pulcēšanās vietām brīvā dabā augstumā, kas mazāks nekā 300 m (1 000 ft) virs augstākā šķēršļa 600 m rādiusā ap gaisa kuģi;
2) visos citos rajonos, kas nav minēti 1. apakšpunktā, zemāk par 150 m (500 ft) virs zemes vai ūdens vai 150 m (500 ft) virs augstākā šķēršļa 150 m (500 ft) rādiusā ap gaisa kuģi.
5015. punkta "b" (IFR lidojumi izmantojot innstrumentālo vadīšanu (neredzot zemi, horizontu))
b) Minimālie līmeņi
Izņemot, ja tas ir nepieciešams pacelšanās vai nolaišanās vajadzībām, vai izņemot, ja kompetentā iestāde devusi īpašu atļauju, IFR lidojumu veic līmenī, kas nav zemāks par tās valsts noteikto minimālo lidojuma absolūto augstumu, pār kuras teritoriju tas tiek veikts, vai, ja šāds minimālais lidojuma absolūtais augstums nav noteikts, tad:
1) virs augsta apvidus vai kalnainos rajonos – līmenī, kas ir vismaz 600 m (2 000 ft) virs augstākā šķēršļa 8 km rādiusā ap aprēķināto gaisa kuģa atrašanās vietu;
2) citos rajonos, kas nav minēti 1. punktā, – līmenī, kas ir vismaz 300 m (1 000 ft) virs augstākā šķēršļa 8 km rādiusā ap aprēķināto gaisa kuģa atrašanās vietu.
"Ultravieglo gaisa kuģu lidojumu veikšanas kārtība"
13. Ultravieglo gaisa kuģu lidojumus aizliegts veikt:
13.1. zemāk par Regulas Nr. 923/2012 pielikuma SERA. 5005. punkta "f" apakšpunktā un SERA. 5015. punkta "b" apakšpunktā minēto augstumu;
SERA. 5005. punkta "f" (VFR lidojumu veikšana izmantojot vizuālo lidojuma vadīšanu, kad redzama zeme un horizonts)
f) Izņemot, ja tas nepieciešams pacelšanās vai nosēšanās vajadzībām, vai izņemot ar kompetentās iestādes atļauju, VFR lidojumus neveic:
1) virs pārapdzīvotiem pilsētu rajoniem, mazpilsētām vai ciemiem, vai cilvēku pulcēšanās vietām brīvā dabā augstumā, kas mazāks nekā 300 m (1 000 ft) virs augstākā šķēršļa 600 m rādiusā ap gaisa kuģi;
2) visos citos rajonos, kas nav minēti 1. apakšpunktā, zemāk par 150 m (500 ft) virs zemes vai ūdens vai 150 m (500 ft) virs augstākā šķēršļa 150 m (500 ft) rādiusā ap gaisa kuģi.
5015. punkta "b" (IFR lidojumi izmantojot innstrumentālo vadīšanu (neredzot zemi, horizontu))
b) Minimālie līmeņi
Izņemot, ja tas ir nepieciešams pacelšanās vai nolaišanās vajadzībām, vai izņemot, ja kompetentā iestāde devusi īpašu atļauju, IFR lidojumu veic līmenī, kas nav zemāks par tās valsts noteikto minimālo lidojuma absolūto augstumu, pār kuras teritoriju tas tiek veikts, vai, ja šāds minimālais lidojuma absolūtais augstums nav noteikts, tad:
1) virs augsta apvidus vai kalnainos rajonos – līmenī, kas ir vismaz 600 m (2 000 ft) virs augstākā šķēršļa 8 km rādiusā ap aprēķināto gaisa kuģa atrašanās vietu;
2) citos rajonos, kas nav minēti 1. punktā, – līmenī, kas ir vismaz 300 m (1 000 ft) virs augstākā šķēršļa 8 km rādiusā ap aprēķināto gaisa kuģa atrašanās vietu.