Oranžā krāsā
Dzenskrūves vainu lodēju pats , vai arī pērku uz vietas mačos...
Nezinu tavējā reugulātora specifikāciju , bet kāds viņam ir Tinumu limits ?
Ūdens dzese tranzistoru regulātoriem kuģos ir pat ljoti ieteicama.
Nu tur jau tā lieta , ka jābrauc ir machos Ir daudz jautrāk braukt kopā ar kādām 8tonjām laivaam
Par brushlessiem pats ar tagad vācu infu , bet nu varu pateikt tikai to Autinju brushlessi kuģos neder....
Nezinu tavējā reugulātora specifikāciju , bet kāds viņam ir Tinumu limits ?
Ūdens dzese tranzistoru regulātoriem kuģos ir pat ljoti ieteicama.
Nu tur jau tā lieta , ka jābrauc ir machos Ir daudz jautrāk braukt kopā ar kādām 8tonjām laivaam
Par brushlessiem pats ar tagad vācu infu , bet nu varu pateikt tikai to Autinju brushlessi kuģos neder....
Re: Oranžā krāsā
Detalajs un citus pribambasus var meegjinaat suutiit no http://www.hopf-shop.de/ (pasham gan jaasaka nav bijusi veiksmiiga sadarbiiba ar sho shopu - uztaisiju pasuutiijumu, bet taa arii preci shamie neizsuutija un uz emailiem neatbildeeja)
Info par tehniku var smelties http://www.eco-idc.de/haupt.html
Vispaar jau prieksh eco laivaam dzenskruuves, informaaciju, citas detaljas utt var dabuut no Lietuvieshiem - shamie diezgan profesionaali ar sho nodarbojas.
Ps. Par to ka Organizaacija ir, bet cilveeki nav - man jau liekas ka taa ir nedaudz tuksha runaashana... Neesmu redzeejis nevienu ECO machu kalendaaru prieksh LV, nerunaajot jau par nolikumiem, noteikumiem utt. Parasti, ja ir organizaacija, ir arii ieprieksh mineetaa informaacija, Ja nav organizaacija, nav nekas - respektiivi shodienas situaacija.
Ps. vecajos labajos laikos (ko mineeja Juris), machi bija gan ormix baseenaa, gan linezeraa, skolu peldbaseinos utt.
Lai laivaam noorganizeetu normaalis machus, vajag tieshaam minimaalu ieguldiijumu (tas nav auto modelisms, kur nepiecieshaam trases izveide, trases sagatavoshana, skaitiishanas sisteema, sisteemas operaators un veel visaadi pribambasi.
Eco pilniigi pietiek ar 3s bojaam, Airu laivu, +/- sakariigu nolikumu, vienu sacensiibu vadiitaaju, 220v elektriibu un nelielu uudens tilpni bez uudenszaaleem
Info par tehniku var smelties http://www.eco-idc.de/haupt.html
Vispaar jau prieksh eco laivaam dzenskruuves, informaaciju, citas detaljas utt var dabuut no Lietuvieshiem - shamie diezgan profesionaali ar sho nodarbojas.
Ps. Par to ka Organizaacija ir, bet cilveeki nav - man jau liekas ka taa ir nedaudz tuksha runaashana... Neesmu redzeejis nevienu ECO machu kalendaaru prieksh LV, nerunaajot jau par nolikumiem, noteikumiem utt. Parasti, ja ir organizaacija, ir arii ieprieksh mineetaa informaacija, Ja nav organizaacija, nav nekas - respektiivi shodienas situaacija.
Ps. vecajos labajos laikos (ko mineeja Juris), machi bija gan ormix baseenaa, gan linezeraa, skolu peldbaseinos utt.
Lai laivaam noorganizeetu normaalis machus, vajag tieshaam minimaalu ieguldiijumu (tas nav auto modelisms, kur nepiecieshaam trases izveide, trases sagatavoshana, skaitiishanas sisteema, sisteemas operaators un veel visaadi pribambasi.
Eco pilniigi pietiek ar 3s bojaam, Airu laivu, +/- sakariigu nolikumu, vienu sacensiibu vadiitaaju, 220v elektriibu un nelielu uudens tilpni bez uudenszaaleem
Xray XB4 / CS Electronics 6.5t / Orca VX3 / Gens ace / Sanwa MT4S
Re: Oranžā krāsā
Ja grib normaalas sacensiibas, tad vajadzees arii vismaz 2 cilveekus aplju skaitiishanai - viens, kas sauc numurus, otru, kas pieraksta. Vispaar laivaam nu jau pamazaam arii saak piemeerot AMB skaitiishanas sisteemu, cik zinu, shogad bija pirmais Pasaules (vai varbuut Eiropas..?), kuraa izmantoja AMB. Par realizaaciju jaaprasa Verneram vai kaadam citam, kas tur pabija.
Es nezinu, vai veelarvien notiek tik daudz machu, kaa agraak, bet publiski informaacija patieshaam par to gruuti atrodama, piemeeram, par Kligjiem forumos tika oficiaali izzinjots paaris dienas pirms machiem. Savaa laikaa, kad pashi ar to nodarbojaamies, arii informaacija par to bija tikai pulcinjos un "no mutes mutee", bet tolaik arii nebija tik attiistiita interneta telpa.
Es nezinu, vai veelarvien notiek tik daudz machu, kaa agraak, bet publiski informaacija patieshaam par to gruuti atrodama, piemeeram, par Kligjiem forumos tika oficiaali izzinjots paaris dienas pirms machiem. Savaa laikaa, kad pashi ar to nodarbojaamies, arii informaacija par to bija tikai pulcinjos un "no mutes mutee", bet tolaik arii nebija tik attiistiita interneta telpa.
-=Associated RC8B3.1e=- -=Nosram 2000kV=-
-=Xray XB4=- -=CS Electronics 5.5T=-
-=Associated B6.1=- -=CS Electronics 6.5T=-
-=Awesomatix A800X=- -=LRP X12 13.5T=-
-=Xray XB4=- -=CS Electronics 5.5T=-
-=Associated B6.1=- -=CS Electronics 6.5T=-
-=Awesomatix A800X=- -=LRP X12 13.5T=-
Re: Oranžā krāsā
Nu protams, ja runaajam par kvalitaati, tad AMBrc is the way to go, tachu atshikjiriibaa no autinjiem, kugju machus var elementaari noorganizeet bez AMBrc, savukaart autinjiem daudzmaz jeedziigi bez AMB neko uztaisiit nav iespeejams.Uga wrote:Ja grib normaalas sacensiibas, tad vajadzees arii vismaz 2 cilveekus aplju skaitiishanai - viens, kas sauc numurus, otru, kas pieraksta. Vispaar laivaam nu jau pamazaam arii saak piemeerot AMB skaitiishanas sisteemu, cik zinu, shogad bija pirmais Pasaules (vai varbuut Eiropas..?), kuraa izmantoja AMB. Par realizaaciju jaaprasa Verneram vai kaadam citam, kas tur pabija.
Es nezinu, vai veelarvien notiek tik daudz machu, kaa agraak, bet publiski informaacija patieshaam par to gruuti atrodama, piemeeram, par Kligjiem forumos tika oficiaali izzinjots paaris dienas pirms machiem. Savaa laikaa, kad pashi ar to nodarbojaamies, arii informaacija par to bija tikai pulcinjos un "no mutes mutee", bet tolaik arii nebija tik attiistiita interneta telpa.
Apljus var skaitiit arii ar veco labo metodi - katram brauceejam savs cilveeks skaita apljus (ja veel braucieni notiek dazhaadaas grupaas, tad pavisam viegli), cik atceros no kugju laikiem, ar skaitiishanu buutiskas probleemas nebija...
Xray XB4 / CS Electronics 6.5t / Orca VX3 / Gens ace / Sanwa MT4S
Re: Oranžā krāsā
Mjam, tev vai nu atminja pieklibo, vai arii tev personiigi ljoti paveicies, cik es taa atceros, tad razborkas par shito bija praktiski katros machos. Ka katram savs cilveeks skaita, tas ir baigais sviests, cilveeki ir dazhaadi - viens aizskataas pa malaam un aizmirst kko pieskaitiit, otrs netiishaam piesakaas skaitiit savam chomam un pieskaita kaadu apliiti vairaak. Visobjektiivaakaa manuaalaa sisteema, kaadu esmu kugju machos redzeejis, ir, ka visiem izdala ljoti labi un skaidri saredzamus numurus un viens sauc numurus, otrs raksta, peec tam saskaita, cik 1nieku, cik 2nieku utt.
-=Associated RC8B3.1e=- -=Nosram 2000kV=-
-=Xray XB4=- -=CS Electronics 5.5T=-
-=Associated B6.1=- -=CS Electronics 6.5T=-
-=Awesomatix A800X=- -=LRP X12 13.5T=-
-=Xray XB4=- -=CS Electronics 5.5T=-
-=Associated B6.1=- -=CS Electronics 6.5T=-
-=Awesomatix A800X=- -=LRP X12 13.5T=-
Re: Oranžā krāsā
Noteikti vareetu diskuteet par skaitiishanas veidu, tachu ne jau skaitiishanas veids ir kalpojis par iemeslu, kaadeelj ar ECO Latvijaa nekas nenotiek.
Xray XB4 / CS Electronics 6.5t / Orca VX3 / Gens ace / Sanwa MT4S
Re: Oranžā krāsā
Amb Pasaules čempionātā Itālijā bija. Pati sistēma jau darbojās baigi ok , tik nu paši Itāļi brīžiem aizmirsa ieslegt sistēmu , tāpēc ar bija dažas problēmas.
Bet tā tiešam sistēma darbojās labāk un arī prezīcāk.
Par noteikumiem un kalendāru tas viss būs lapā Rcboat.lv , pašlaik viengi lapa ir tapšanas stadijā jau uz kādu laiku.
Par iemeslu kādēļ nekas nenotiek ir tas ka nav īsti vietas kur laist tos kuģus , eco jau varbūt vel atrastos , bet FSR iekšdedzniekus ? Tur vajag slēgtu dīķi kuru var kontrolēt, ka neviens nedomās iet peldēties..
Ka arī Rīgā nav tik daudz cilvēku kuriem būtu Eco laivas, pārsvarā tik reti noteik tādēļ ,lai cilvēki varētu atbraukt gan no Valmieras , Liepājas...
Ja man atmiņa neviļ tad Rīgā ir tikai 6shi vai 7tinji brauceeji... kas pat nenokomplektee vienu grupu...
Bet tā tiešam sistēma darbojās labāk un arī prezīcāk.
Par noteikumiem un kalendāru tas viss būs lapā Rcboat.lv , pašlaik viengi lapa ir tapšanas stadijā jau uz kādu laiku.
Par iemeslu kādēļ nekas nenotiek ir tas ka nav īsti vietas kur laist tos kuģus , eco jau varbūt vel atrastos , bet FSR iekšdedzniekus ? Tur vajag slēgtu dīķi kuru var kontrolēt, ka neviens nedomās iet peldēties..
Ka arī Rīgā nav tik daudz cilvēku kuriem būtu Eco laivas, pārsvarā tik reti noteik tādēļ ,lai cilvēki varētu atbraukt gan no Valmieras , Liepājas...
Ja man atmiņa neviļ tad Rīgā ir tikai 6shi vai 7tinji brauceeji... kas pat nenokomplektee vienu grupu...
Re: Oranžā krāsā
1/18 onroad vasarā vispār bija tikai kādi 2 vai 3 aktīvi braucēji, bet viņiem sacensības notiek... Skaits nav attaisnojums.
Re: Oranžā krāsā
Bet 1/18 notika kopaa ar 1/10 un pannaam...
Re: Oranžā krāsā
Onroadaa šovasar uz visiem Latvijas Čempionāta posmie brauca gan Igaunji, gan Lietuvieši...
RC auto Latvijā aizsākās ar vienu (vai varbūt divām) plastmasas priekšpiedzinjas Tamiya šasiju...
Attālums, braucēju skaits un vietas trūkums jau nav attaisnojums. PS šeit gan runaaju tikai par ECO klasi nevis FSR.
RC auto Latvijā aizsākās ar vienu (vai varbūt divām) plastmasas priekšpiedzinjas Tamiya šasiju...
Attālums, braucēju skaits un vietas trūkums jau nav attaisnojums. PS šeit gan runaaju tikai par ECO klasi nevis FSR.
Xray XB4 / CS Electronics 6.5t / Orca VX3 / Gens ace / Sanwa MT4S
-
- Tas, kuru nedrīkst nolamāt
- Posts:3012
- Joined:23 Jul 2006, 14:31
- Location:Jelgava
Re: Oranžā krāsā
Es arī tagad esmu 1/18 pulkā
Re: Oranžā krāsā
Ok , parunāšu ar Verneru ko viņš teiks par šo lietu.
Respektīvi ja ir kādi vismaz 5ci cilveki kuri ir gatavi aktīvi braukt Eco standart mačos, tad ok , varam mēģinat noorganizēt vairāk mačus...
Vienīgā problēma būtu vieta.
Nekas jau daudz nav vajadziigs 220, paplatāka laipa kura ieiet dīķī pāris metrus lai nevajadzētu pa krastu mīcīties (laipu pat varētu uzbūvēt , ja varētu noslēgt līgumu ar dīķa īpašnieku.)
Laivu un bojas varētu nodrošināt pats par saviem līdzekļiem.
Varbūt kādam ir kādi paziņas vai vismaz zinātu kur ir kāds brīvāks dīķis kuru varētu izīreet uz sezonu ,Rīgas apkaimē ? Onroad trasi man liekas ,ka jums atradu .
Respektīvi ja ir kādi vismaz 5ci cilveki kuri ir gatavi aktīvi braukt Eco standart mačos, tad ok , varam mēģinat noorganizēt vairāk mačus...
Vienīgā problēma būtu vieta.
Nekas jau daudz nav vajadziigs 220, paplatāka laipa kura ieiet dīķī pāris metrus lai nevajadzētu pa krastu mīcīties (laipu pat varētu uzbūvēt , ja varētu noslēgt līgumu ar dīķa īpašnieku.)
Laivu un bojas varētu nodrošināt pats par saviem līdzekļiem.
Varbūt kādam ir kādi paziņas vai vismaz zinātu kur ir kāds brīvāks dīķis kuru varētu izīreet uz sezonu ,Rīgas apkaimē ? Onroad trasi man liekas ,ka jums atradu .
Re: Oranžā krāsā
Par cik man ir 12x2 tinumu motors un mazākā dzenskrūve 32.5mm, tad tas viss atspēlējas uz ātrumregulātoru, kurš tur tikai 25A. Bet pie tās slodzes A ir daudz vairāk un pabraukt var ~50sec un tad jāgaida kamēr atdziest radiators.
Risinājums tam ir reostats vai relejs.
Jautājums tautai - vai kādam ir aizķēries reostats? Jeb ārī relejs, gribētos redzēt kā to var uztaisīt [piemirsu].
Risinājums tam ir reostats vai relejs.
Jautājums tautai - vai kādam ir aizķēries reostats? Jeb ārī relejs, gribētos redzēt kā to var uztaisīt [piemirsu].
Re: Oranžā krāsā
Reostatu vai releju izmantot neiesaku. Ar 12t motoru nesamērīgi sakarsīs un izkausēs visas detaļas (atnāks vaļā lodējuma vietas, sakusīs plāstmasas servo arms utt).Juris Zariņš wrote:Par cik man ir 12x2 tinumu motors un mazākā dzenskrūve 32.5mm, tad tas viss atspēlējas uz ātrumregulātoru, kurš tur tikai 25A. Bet pie tās slodzes A ir daudz vairāk un pabraukt var ~50sec un tad jāgaida kamēr atdziest radiators.
Risinājums tam ir reostats vai relejs.
Jautājums tautai - vai kādam ir aizķēries reostats? Jeb ārī relejs, gribētos redzēt kā to var uztaisīt [piemirsu].
Savukārt ja izmantosi releju - tas darbosies kā on/off slēdzīs, ieslēgšanas brīdī būs nenormāls slodzes pīķis (var apdegt releja kontakti), kā arī pastāv iespēja sabojāt motoru, kardānu vai kautko citu, jo motors uzreiz sāks darboties ar 100% jaudu, kas nozīmē pastiprinātu slodzi uz detaļām.
Optimālākais variants - iegādājies normālu elektronisko ātruma regulātoru!
Xray XB4 / CS Electronics 6.5t / Orca VX3 / Gens ace / Sanwa MT4S
Re: Oranžā krāsā
uj uj, biju domaajis, ka mehaaniskie aatrumregulatori jau ir taa kaa noiets posms (gadus 10 jau..), arii, kad lietojaam taadus, tas bija ar mabuchi motorinjiem, bail iedomaaties, kas tur notiktos ar normaalu 12T motoru..
-=Associated RC8B3.1e=- -=Nosram 2000kV=-
-=Xray XB4=- -=CS Electronics 5.5T=-
-=Associated B6.1=- -=CS Electronics 6.5T=-
-=Awesomatix A800X=- -=LRP X12 13.5T=-
-=Xray XB4=- -=CS Electronics 5.5T=-
-=Associated B6.1=- -=CS Electronics 6.5T=-
-=Awesomatix A800X=- -=LRP X12 13.5T=-