Radio vadāmo modeļu forums
  
It is currently 16 Jun 2019, 20:07

All times are UTC + 2 hours [ DST ]




Post new topic Reply to topic  [ 21 posts ]  Go to page 1, 2  Next
Author Message
 Post subject: Stabilitates faktors
PostPosted: 10 Jan 2008, 21:22 
Offline
Profesors
User avatar

Joined: 14 Sep 2006, 15:00
Posts: 2858
Ir rctech forumaa viens traks vecis, kuram patiik eksperimenteeet ar dazhaadaam lietaam, izstraadaat dazhaadas formulas un analizeet rezultaatus. Tad nu luuk vinsh ir izstraadaajis "error correction" koeficientu, jeb latviski to es nosauktu par stabilitaates koeficientu. Visu postu ar detalizeetu rezultaatu analiizi var izlasiit sheit, bet tas ir ljooooooti garsh un anglju meelee, taadeelj meegjinaashu atstaastiit galveno domu.

Taatad ir brauceeji, kas saka: "Buutu man taads un shitaads motors es uh kaa visus..." Tad nu Bobs Stormers (vinjsh arii Stormer Hobbies veikala iipashnieks) iesaka paskatiities pashiem uz sevi. Formula, kaa apreekjinaat savu stabilitaati ir sekojosha: aatraakais aplis - videejais aplis = stabilitaates koeficients. Aaatraakais aplis paraada maksimumu, ko mees varam izspiest no attieciigaa apriikojuma ar savaam braukshanas prasmeem (vai arii to, cik shkjiivjus no trases speejam nogriest), saliidzinot to ar videejo laiku mees varam noteikt, vai pie ieguutaa rezultaata ir vainiiga tehnika vai pats brauceejs. Saliidzinam to ar aatraakajiem chaljiem un izdaram secinaajumus par savu braukshanu un savu tehniku ;) Pasaulee labaakajiem brauceejiem shis koeficients ir aptuveni 0.2-0.3 sekundes, panjeemu pirmo tepikja ciinju posma tresho kvalifikaaciju un saliidzinaaju gripa un savus koeficientus - Grip 0.733, Uga 0.978. Turpinaaju reekjinaat, shoreiz saliidzinaaju peedeejaas gonkas muusu abu labaakos rezultaatus: Uga 0.452, Grip 0.526 - nezinu, kaa man tas izdevaas.. :shock: Andris Ozols stockaa pirmajaa posmaa -> 0.207!!! Teikshu, ka taa jau ir pasaules klases stabilitaate!

_________________
-=Associated RC8B3.1e=- -=Nosram 2000kV=-
-=Xray XB4=- -=CS Electronics 5.5T=-
-=Associated B6.1=- -=CS Electronics 6.5T=-
-=Awesomatix A800X=- -=LRP X12 13.5T=-


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: Stabilitates faktors
PostPosted: 10 Jan 2008, 21:51 
Offline
Profesors
User avatar

Joined: 30 Sep 2006, 23:00
Posts: 1702
Intereses pēc apstijos pēdējo posmu.
1 Fināls - Man 0.429 (Man 53 apļi), Uga 0,452 (Ugam šeit dienas ātrākais rezultāts ar 51 apli)
3 Fināls - Man 0,526 (mans ātrākais rezultāts ar 54 apļiem), Uga 0.94 (49 apļi)

Interesanti redzēt, ka brīdī, kad esmu braucis stabīlāk, kopumā nemaz ik ātrs nebiju, tas gan būtu izskaidrojams ar to, ka 1 finālā braucu ar ļoti stabīlu regulējumu (stabīli, bet lēni), 3 finālā šasiju uztaisiju krietni asāku, uzstādiju ātrāko rezultātu, taču stabilitātes koeficents pasliktinājies.

Nebūtu Uga pēdējā finālā klapējies tik daudz, drošvien būtu labs rezultāts :D

_________________
Xray XB4 / CS Electronics 6.5t / Orca VX3 / Gens ace / Sanwa MT4S


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: Stabilitates faktors
PostPosted: 10 Jan 2008, 21:59 
Offline
Profesors
User avatar

Joined: 14 Sep 2006, 15:00
Posts: 2858
Peedeejaas 2 minuutees visu savu rezultaatu pilniibaa podaa nolaidu :( :lol:

Veel te pamekleeju kaadu nedaudz sliktaaku piemeeru, ko cilveekiem paraadiit... peedeejie machi, Borisa Bergmanja LABAAKAIS brauciens -> 1.137!

Es rezumeejot teiktu taa - ja labaakais stabilitaates koeficients, kuru vari izspiest ir virs 1s, tad par jaunu tehniku pat NEDOMAA!

_________________
-=Associated RC8B3.1e=- -=Nosram 2000kV=-
-=Xray XB4=- -=CS Electronics 5.5T=-
-=Associated B6.1=- -=CS Electronics 6.5T=-
-=Awesomatix A800X=- -=LRP X12 13.5T=-


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: Stabilitates faktors
PostPosted: 10 Jan 2008, 22:09 
Offline
Profesors
User avatar

Joined: 28 Sep 2006, 20:29
Posts: 594
Muusu BORATS :lol: laikam nav cukas, jauns iemesls pirkt jaunu tehniku....

_________________
Individuāls CHIPTUNING
http://chip.rolis.lv
http://loguslotinas.lv


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: Stabilitates faktors
PostPosted: 10 Jan 2008, 22:17 
Offline
Tas, kuru nedrīkst nolamāt
User avatar

Joined: 23 Jul 2006, 14:31
Posts: 3001
Location: Jelgava
Borats man dos 2 motorus ķūnēt :D Šim riktīgi pietrūkstot :D


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: Stabilitates faktors
PostPosted: 10 Jan 2008, 22:35 
Offline
Profesors
User avatar

Joined: 14 Sep 2006, 15:00
Posts: 2858
Tas vareetu attiekties uz akumlatoriem, ja vinji nespeej tureet liikni, bet to var labi redzeet saliidzinot pirmos piecus un peedeejo 5 aplju laikus.. Kas attiecas uz shasiju un taas reguleejumu - ritmaa ieiet var ar gandriiz jebkuru reguleejumu un ja reguleejums ir par agresiivu, to var padariit miegainaaku.. ;)

_________________
-=Associated RC8B3.1e=- -=Nosram 2000kV=-
-=Xray XB4=- -=CS Electronics 5.5T=-
-=Associated B6.1=- -=CS Electronics 6.5T=-
-=Awesomatix A800X=- -=LRP X12 13.5T=-


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: Stabilitates faktors
PostPosted: 10 Jan 2008, 23:23 
Offline
Tas, kuru nedrīkst nolamāt
User avatar

Joined: 23 Jul 2006, 14:31
Posts: 3001
Location: Jelgava
Borisam jau tas auto forši gāja, viņš tur pekas taisīja. Kamēr vēl nebīja sanervozējies diezgan vienādi gājām ar viņu


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: Stabilitates faktors
PostPosted: 11 Jan 2008, 01:18 
Offline
Profesors
User avatar

Joined: 14 Sep 2006, 15:00
Posts: 2858
Raimi, ja tu par sevi, tad paraadi man, kur tev kkas ljurkaajas un kjeras :D Bet vispaar tev nav nemazaam tik slikti rezultaati, ja skatamies tavu labaako braucienu. Protams saliidzinot ar Gripa raadiitaajiem vai maniem labaakajiem (Mindaugas koeficientus vispaar baisi reekjinaat..) neizskataas diez ko spozhi, bet saliidzinot ar stocku un njemot veeraa, ka mashiina ir aatraaka, brauc ilgaaaku laiku, kuraa ir izredzes pieljaut vairaak kljuudu, pa 8 minuuteem veic 2tik daudz aplju kaa panna pa 5 min - nav nemaz tik slikti! Apradiisi vairaak ar pannas vadiibu, varbuut atradiisi veel kaadu zemuudens akmeni, labaaku setupu notraapiisi un buus OK. Arii man mashiina negaaja gluzhi taa ka gribeetos - bija gana agresiiva un nestabila, briizhiem gruuti paredzama, bet es to labi apzinoties necentos izspiest nez ko(manu braukshanas stilu ietekmeeja arii apzinja, ka man ir jauna virsbuuve, kuru btw gods godam izdevaas nosargaat :D 8) ), braucu piesardziigi, meegjinaaju ieiet vienaa ritmaa, nebraukt virsuu shkjiivjiem - ar vaardu sakot centos sevi disciplineet.. un domaaju,ka pareizi vien dariiju, vareeju varbuut izspiest nedaudz labaaku aplja laiku, kas buutu tuvaaks gripa laikiem, bet tas vairaak meetaatos pa trases malaam nevis brauktu :)

Vispaar veel jau sho formulu var attiistiit, skatiities to visu kompleksaak, shii ir tikai viena no taadaam vadliinijaam, rctech forumaa ir izveersta ljoti plasha diskusija par sho teemu, ir dazhaadi viedoklji. Varbuut nav objektiivi saliidzinaat kopeejo rezultaatu ar tikai vienu labaako aplja laiku, varbuut veerts skaitiit kopaa kaadus triis labaakos apljus un izvilkt videejo un ko peec tam saliidzinaat ar kopeejo videejo vai veel kaa citaadi. Varbuut nenjemt visu braucienu, bet kaadus 20 labaakos apljus no brauciena.. Shii ir tikai taada aatraa un vienkaarshotaa formula :)

_________________
-=Associated RC8B3.1e=- -=Nosram 2000kV=-
-=Xray XB4=- -=CS Electronics 5.5T=-
-=Associated B6.1=- -=CS Electronics 6.5T=-
-=Awesomatix A800X=- -=LRP X12 13.5T=-


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: Stabilitates faktors
PostPosted: 11 Jan 2008, 09:30 
Offline
Profesors
User avatar

Joined: 30 Sep 2006, 23:00
Posts: 1702
RaimondsV wrote:
Negribu turpināt šo bezjēdzīgo diskusiju, jo zinu, Tevi pārliecināt nav iespējams principā.

Ja par mani - droši saki attklāti, ka es nejēdzu ne braukt ne regulēt mašinu, bet šī bija pirmā reize, kad tā mašīna bija kaut cik braucama, bet lai to panāktu, bija jāieliek daudz...

Ja parēķina ka tava šasija maksāja 30Ls, mana 70, bet uģa vēl vairāk, tad kopējās investīcijas tieši pašā šasijā nevarētu būt pārāk lielas : ), runājot par elektroniku, ar to LRP brushless un servo varēsi braukt ILGU laiku....
Btw, kad iedevi pamēģināt savu autiņu, manuprāt šasija uzvedās pat ļoti braucami, vienīgās antipātijas man bija pret to tavu uz raidītāja stūres rata uzmontēto brīnumu

_________________
Xray XB4 / CS Electronics 6.5t / Orca VX3 / Gens ace / Sanwa MT4S


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: Stabilitates faktors
PostPosted: 11 Jan 2008, 20:55 
Offline
Profesors
User avatar

Joined: 23 Dec 2006, 19:24
Posts: 401
Iespējams ka neesu pārāk gudrs, bet nekur nevarēju atrast savu pēdējo sacensību vidējo laiku, jeb man vienkārši ir jāņem rokā kalkulātors?

_________________
http://www.bht.lv
Ford Sierra 2.0 Turbo


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: Stabilitates faktors
PostPosted: 11 Jan 2008, 21:00 
Offline
Profesors
User avatar

Joined: 14 Sep 2006, 15:00
Posts: 2858
to var apreekjinaat pavisam vienkaarshi: kopeejais laiks daliits ar kopeejo aplju skaitu. Piem., ja nofinisheeji peec 05:03:234 un nobrauci 25 apljus, tad 303.234/25=12.12936. Un ja pienjemam, ka tavs aatraakais aplis bija 11.567s, tad tavs koeficients = 0.56236s (skaitljus vnk no gaisa paraavu)

_________________
-=Associated RC8B3.1e=- -=Nosram 2000kV=-
-=Xray XB4=- -=CS Electronics 5.5T=-
-=Associated B6.1=- -=CS Electronics 6.5T=-
-=Awesomatix A800X=- -=LRP X12 13.5T=-


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: Stabilitates faktors
PostPosted: 11 Jan 2008, 21:03 
Offline
Profesors
User avatar

Joined: 23 Dec 2006, 19:24
Posts: 401
Bigi labi man loģiskā domāšana pēdējā laikā biki pieklibo :D

_________________
http://www.bht.lv
Ford Sierra 2.0 Turbo


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: Stabilitates faktors
PostPosted: 11 Jan 2008, 21:23 
Offline
Profesors
User avatar

Joined: 23 Dec 2006, 19:24
Posts: 401
Es izrēķināju savu un lab;akais sanāk 3. kvalifikācijā, kurā ari es nobraucu visvairāk- 41 apli. Tur sanāk 0,46- laikam jau varu domāt par jaunu tehniku :D tikai varu saderēt, ka ja tas brushless ies, tad šis koeficients paliks reizes 2as lielāks :D

_________________
http://www.bht.lv
Ford Sierra 2.0 Turbo


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: Stabilitates faktors
PostPosted: 12 Jan 2008, 14:52 
Offline
Profesors
User avatar

Joined: 30 Sep 2006, 23:00
Posts: 1702
He, man visu laiku likās ka nevaru nobraukt stabīlāk par mindaugu, bet izrādās pirmajā tepiķa cīņu posmā 1majā finālā man 0.31, mindaugam 0.35 Juhūuuuu :D

_________________
Xray XB4 / CS Electronics 6.5t / Orca VX3 / Gens ace / Sanwa MT4S


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: Stabilitates faktors
PostPosted: 12 Jan 2008, 18:16 
Offline
Profesors
User avatar

Joined: 14 Sep 2006, 15:00
Posts: 2858
Vinjam taa nebija labaakaa gonka, atbrauca uz pashu kvalifikaacijas saakumu, nedabuuja pat apli pa trasi izlaist

_________________
-=Associated RC8B3.1e=- -=Nosram 2000kV=-
-=Xray XB4=- -=CS Electronics 5.5T=-
-=Associated B6.1=- -=CS Electronics 6.5T=-
-=Awesomatix A800X=- -=LRP X12 13.5T=-


Top
 Profile  
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 21 posts ]  Go to page 1, 2  Next

All times are UTC + 2 hours [ DST ]


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Portal by phpBB3 Portal © phpBB Türkiye