Tev Ziemassvētki laicīgi sākušiesUga wrote:Jāsāk skrūvēt priekš sestdienas gonkas Igaunijā.
Un kamdēļ diffu zobratus tā sapirkies?
Tev Ziemassvētki laicīgi sākušiesUga wrote:Jāsāk skrūvēt priekš sestdienas gonkas Igaunijā.
Un vēl arī oranžie locknuti. Uga būs nenotverams.Uga wrote:Jāsāk skrūvēt priekš sestdienas gonkas Igaunijā.
XB4 tomēr ir viens must have tunings - metāla zobrati diffiem. Bez visa pārejā var pilnīgi iztikt un tāpat būt ātrākajam trasē, taču zobratus tomēr labāk samainīt. Man ar orģinālajiem plastmasniekiem sanāca vairak kā pusi pagajušo tepiķa sezonu un visu vasaras sezonu. Taču pirmajā tepiķa trenniņā novērpās divi komplekta ar diffu zobratiem... Visi top Xray komandas brauceji arī salikuši metala zobratus.hardijs wrote:Tev Ziemassvētki laicīgi sākušiesUga wrote:Jāsāk skrūvēt priekš sestdienas gonkas Igaunijā.
Un kamdēļ diffu zobratus tā sapirkies?
I called RCAmerica and they said 2 specific things about the next car. 1) It'll be a few months and 2) there will not be substantial changes.
Tas yokomo upgrade kits gan maksā pusi no jauna modeļa cenas. Par to naudu es labāk pārdotu veco modeli par 1/3 cenas un nopirktu pilnīgi svaigu modeli.JanisDaubergs wrote:Pie ikgadēja refresh gan šamie varēja laist laukā upgrade kit, kā to dara Yokomo saviem tūringiem, kas katru gadu tiek atjaunoti
Principā tā pati šasija ar pāris tjūniem. Gan jau uz tjūnu rēķina cenu arī vēl nedaudz pacels. Domāju no tā visa paņemšu tikai īsās atsperes.All-new 2017 Specs: � Currently the best performing 1/10 4WD off-road car: World Champion, European Champion, EOS Champion and dozens of National champion titles � Platform remains the same with almost all parts being compatible � 2017 version was focused on fine improvement of small details making the car an absolute winner straight out of the box � Supsension parts � arms, uprights and c-hubs are now moulded from hard material for increased stability and increased corner speed � Independent servo mount to eliminate chassis tweak and to increase traction of the car � New front shock tower with extra inner shock position for even more fine set-up tuning � Graphite rear chassis brace will strenghten the rear of the car that increases stability and rotation in corners � New 12mm alu wheel hubs instead of 14mm � New front and rear wheels with 12mm hex instead of 14mm � Velcro tape for dust-free mounting of body to the car � New center upper deck with new design to improve center flex of the car � New shorter shock springs for increased ride height adjustment range necessary especially for carpet tracks � New Delrin shock pistons 1.6 and 1.7mm like recently included in the XB2C
Var izurbt, bet tad vajag sutit virzulus bez caurumiem, jo ja nemaldos ieprieks standartaa naca ar 3 vai 4iem caurumiem. Ar Xray diskiem es jau tagad braucu ar Losi - liekas ka ofsets neatshkjiras vai minimali atshkjiras. Pa lielam jau vajag lai ir max plats anyway.Uga wrote:1.6 un 1.7 pistonus var pats izurbt no jau esošajiem Man speciāli tam ir savākts urbīšu komplekts no 1.0mm līdz 2.0mm ik pa 0.1mm. Par 12mm hexiem - apskaties, vai neatšķiras offseti no Xray 12mm diskiem, var nākties tāpat piepirkt citus hekšus, lai dabūtu pareizo platumu ar taviem vecajiem diskiem.