Radio vadāmo modeļu forums
  
It is currently 22 Oct 2018, 00:12

All times are UTC + 2 hours [ DST ]




Post new topic Reply to topic  [ 30 posts ]  Go to page 1, 2  Next
Author Message
PostPosted: 10 Apr 2013, 23:50 
Offline
Meistars
User avatar

Joined: 20 Apr 2007, 21:31
Posts: 337
Location: Riga
Sveiki,
Esmu jauns un zaļš :D
Ko iesakāt? Gribu arī kaut kādos "amatieros" pabraukt...

1) 1/8 Nitro RC Buggy 26cxp 2,4GHZ Failsafe BV3 BK15 RTR (Seban) (http://www.ebay.co.uk/itm/160538510207? ... 1423.l2649)

2) HPI Racing Trophy 3.5 RTR 2.4G Nitro RC 1/8 4wd Buggy (HPI) (http://www.ebay.co.uk/itm/330903900247? ... 1423.l2649)

HPI maksā stipri dārgāk, bet vai atmaksāsies?

Paldies iepriekš!

Rolands.

_________________
Losi 5IVE T Zenoah G320RC 1/5
TLR 8IGHT-E 4.0
Xray XB4 '17
Losi Mini 8IGHT
Spektrum DX4R

X-UAV Mini Talon EPO 1300mm, Arkbird
My Twin Dream MTD FPV 1800mm , Arkbird 2.0
Taranis X9E


Top
 Profile  
 
PostPosted: 11 Apr 2013, 09:42 
Offline
Profesors

Joined: 04 Aug 2011, 16:09
Posts: 984
Location: Rīga
roljan wrote:
Sveiki,
Esmu jauns un zaļš :D
Ko iesakāt? Gribu arī kaut kādos "amatieros" pabraukt...

1) 1/8 Nitro RC Buggy 26cxp 2,4GHZ Failsafe BV3 BK15 RTR (Seban) (http://www.ebay.co.uk/itm/160538510207? ... 1423.l2649)

2) HPI Racing Trophy 3.5 RTR 2.4G Nitro RC 1/8 4wd Buggy (HPI) (http://www.ebay.co.uk/itm/330903900247? ... 1423.l2649)

HPI maksā stipri dārgāk, bet vai atmaksāsies?

Paldies iepriekš!

Rolands.


Es ieteiktu piekrāt un paņemt lietotu PRO tehniku.
Šiem būs problēmas ar:
1. detaļu pieejamību
2. izturību (lai citi saka, ko grib, RTR pilotāžas bagijs, ja nemaldos ne reizi normāli nenobrauca kvalifikācijas)
3. šo pēc tam nevienam visticamākais nepārdosi, lietoti šādi pa latiem 70 ilgi gaida klientus, var būt daži arī neatrod.

Ja gribi par iesākšanu parunāt sīkāk, tad vari mani atrast skype pēc nika dundukss - pastāstīšu visu, cik vien zinu par šo sportaveidu, pats iesāku pagājšgad ar lietotu PRO bagiju, pēc sezonas nopirku arī elektro klases lietotu pro bagiju. :)

_________________
XB 4, '17


Top
 Profile  
 
PostPosted: 11 Apr 2013, 10:34 
Offline
Iesācējs

Joined: 17 Jan 2012, 13:33
Posts: 73
Location: Riga
Es nemākot braukt offroad daudz kūleņojot un triecoties tur kur nevajag (tāpēc arī bagiju pārdevu un lak vairs nepiedalos) pilotāžas bagijam nesalauzu pilnīgi nevienu šasijas detaļu spieķotie diski gan ātri šķīda bet šasijai izturības pietiek!!!
pat kad pārbrauca pāri ar vieglo automašīnu vienā no posmiem reāli salauzts bija viens plaukts, viens amortizators visi diski un saliekta gan šasija gan plāksne kas turēja servo.
Lietotam mugen PRO elektro tragijam nespēju pirkt detaļas.


Top
 Profile  
 
PostPosted: 11 Apr 2013, 11:52 
Offline
Profesors

Joined: 04 Aug 2011, 16:09
Posts: 984
Location: Rīga
faint wrote:
Es nemākot braukt offroad daudz kūleņojot un triecoties tur kur nevajag (tāpēc arī bagiju pārdevu un lak vairs nepiedalos) pilotāžas bagijam nesalauzu pilnīgi nevienu šasijas detaļu spieķotie diski gan ātri šķīda bet šasijai izturības pietiek!!!
pat kad pārbrauca pāri ar vieglo automašīnu vienā no posmiem reāli salauzts bija viens plaukts, viens amortizators visi diski un saliekta gan šasija gan plāksne kas turēja servo.
Lietotam mugen PRO elektro tragijam nespēju pirkt detaļas.


Tu ar to tragiju brauc sacensībās?

_________________
XB 4, '17


Top
 Profile  
 
PostPosted: 11 Apr 2013, 12:20 
Offline
Iesācējs

Joined: 17 Jan 2012, 13:33
Posts: 73
Location: Riga
JanisDaubergs wrote:
faint wrote:
Es nemākot braukt offroad daudz kūleņojot un triecoties tur kur nevajag (tāpēc arī bagiju pārdevu un lak vairs nepiedalos) pilotāžas bagijam nesalauzu pilnīgi nevienu šasijas detaļu spieķotie diski gan ātri šķīda bet šasijai izturības pietiek!!!
pat kad pārbrauca pāri ar vieglo automašīnu vienā no posmiem reāli salauzts bija viens plaukts, viens amortizators visi diski un saliekta gan šasija gan plāksne kas turēja servo.
Lietotam mugen PRO elektro tragijam nespēju pirkt detaļas.


Tu ar to tragiju brauc sacensībās?


Vienā posmā mēģinājām, neizturēja pat divus braucienus, un teicu ka nemāku braukt tāpēc nebraucu vispār!


Top
 Profile  
 
PostPosted: 11 Apr 2013, 12:32 
Offline
Profesors

Joined: 04 Aug 2011, 16:09
Posts: 984
Location: Rīga
Es pagājšgad sāku ar lietotu mugen mbx6, ļoti daudz trenējos un beigās pat braucu arī finālos, tiku labāko 6niekos.
Man lūza tikai plaukti no lēcieniem un krašiem. Sezonas beigās jau braukāju trases bez nāvējošiem trikiem, kas kaut ko salzauž.

Dēļ daudzajiem treniņiem gan sezonas beigās nācās mainīt motoru, kas savu bija nokalpojis.
Starpība - nevienu pilotāžu neesmu redzējis finālos, kā arī pats brauci nevis ar pilotāžas, bet pro motoru (ninja), neko gan nezinu par servām.

_________________
XB 4, '17


Top
 Profile  
 
PostPosted: 11 Apr 2013, 13:28 
Offline
Profesors
User avatar

Joined: 03 Dec 2006, 21:12
Posts: 2016
Location: Riga
Ja interese - varu piedavat ari lietotus Mugen - gan Buggy, gan Truggy
Truggy - pilna komplekta ir par Ls 150

_________________
Oficiālais Mugen dīleris Latvijā.
Oficiālais Bullitt, Ninja, RB motoru dīleris Latvijā.
www.ankravsrc.lv

Mugen MBX6T, Bullitt B-218
Mugen MBX6R, Bullitt B-218


Top
 Profile  
 
PostPosted: 11 Apr 2013, 13:33 
Offline
Iesācējs

Joined: 17 Jan 2012, 13:33
Posts: 73
Location: Riga
JanisDaubergs wrote:
Es pagājšgad sāku ar lietotu mugen mbx6, ļoti daudz trenējos un beigās pat braucu arī finālos, tiku labāko 6niekos.
Man lūza tikai plaukti no lēcieniem un krašiem. Sezonas beigās jau braukāju trases bez nāvējošiem trikiem, kas kaut ko salzauž.

Dēļ daudzajiem treniņiem gan sezonas beigās nācās mainīt motoru, kas savu bija nokalpojis.
Starpība - nevienu pilotāžu neesmu redzējis finālos, kā arī pats brauci nevis ar pilotāžas, bet pro motoru (ninja), neko gan nezinu par servām.


Te runa neiet par dzinēju vai servām, bet par pašas šasijas izturību es to pilotāžas bagiju jau nopirku gadu notriektu un vienīgais kas bija nokalpojis bija gultņi riteņos un centrālajā diferenciālī.
Mugenu arī pirku lietotu, pirmajā pusstundā ko nobraucu diferenciāļu zobrati aizgāja pa pieskari un praktiski katru reizi kad izgāju piemājas parciņā pabraukāt aizgāja kāda detaļa, nekur pat neietriecoties visi kustīgie savienojumi viens pēc otra bruka nost līdz beigās pat mamba monster regulis sadega, jo motors bija katastrofālā stāvoklī, rezultātā tragiju pirku pa 250 un ieliku apmēram tikpat vēl rezerves daļās un regulī.
Pilotāzas bagiju pirku pa 100 ls + motors 100 ls un serva stūrei 45 ls uz gāzi un bremzi stāvēja standartniece + vēl gultņu komplekts 6 ls. 3 posmu laikā un vēl braukājot pa biķerniekiem, kā arī metot kūleņus uz asvalta esmu salauzis visus 4 spieķotos diskus kas nāk līdzi komplektā un tas arī viss. rezultātā 250 ls + jaunu riteņu komplekts un gāžams aparāts.

Esmu dalījies ar savu pieredzi.

Pērkot lietotu pro šasiju jāizvērtē pārdevēja godīgums un mašīna jāpērk kopā ar kādu kas piedāvāto modeli pārzin no A-Z.


Top
 Profile  
 
PostPosted: 12 Apr 2013, 13:35 
Offline
Meistars
User avatar

Joined: 19 Sep 2007, 15:22
Posts: 227
Lieta ir sekojoša -
1. tragijs un bagijs ir dažāds lietas kas nav salīdzināmas. Tragijam ir lielāka slodze uz visām detaļām jo riteņi lielāki, smagāki, plaukti grāki u.t.t. tāpēc ir jāpievērš pastiprināta uzmanība sazobēm, detaļu nodilumam, gultņu stāvoklim utt.
2. ar pro modeli var attīstīt2x lielāku ātrumu trasē (nav runa par asfaltu) un tas nozīmē, ka ir lielāka iespēja kaut ko salauzt. lielāks ātrums krašā brīdī - vairāk bojājumu.

PILNĪBĀ nepiekrītu, ka Mugen lūzt. Mugens ir viens no visizturīgākajiem modeļie. Plastmasa ir tik stipra ka pat 5mm tērauda skrūves nolūzt plastmasā, bet plastmasa paliek vesela.

faint wrote:
JanisDaubergs wrote:
Es pagājšgad sāku ar lietotu mugen mbx6, ļoti daudz trenējos un beigās pat braucu arī finālos, tiku labāko 6niekos.
Man lūza tikai plaukti no lēcieniem un krašiem. Sezonas beigās jau braukāju trases bez nāvējošiem trikiem, kas kaut ko salzauž.

Dēļ daudzajiem treniņiem gan sezonas beigās nācās mainīt motoru, kas savu bija nokalpojis.
Starpība - nevienu pilotāžu neesmu redzējis finālos, kā arī pats brauci nevis ar pilotāžas, bet pro motoru (ninja), neko gan nezinu par servām.


Te runa neiet par dzinēju vai servām, bet par pašas šasijas izturību es to pilotāžas bagiju jau nopirku gadu notriektu un vienīgais kas bija nokalpojis bija gultņi riteņos un centrālajā diferenciālī.
Mugenu arī pirku lietotu, pirmajā pusstundā ko nobraucu diferenciāļu zobrati aizgāja pa pieskari un praktiski katru reizi kad izgāju piemājas parciņā pabraukāt aizgāja kāda detaļa, nekur pat neietriecoties visi kustīgie savienojumi viens pēc otra bruka nost līdz beigās pat mamba monster regulis sadega, jo motors bija katastrofālā stāvoklī, rezultātā tragiju pirku pa 250 un ieliku apmēram tikpat vēl rezerves daļās un regulī.
Pilotāzas bagiju pirku pa 100 ls + motors 100 ls un serva stūrei 45 ls uz gāzi un bremzi stāvēja standartniece + vēl gultņu komplekts 6 ls. 3 posmu laikā un vēl braukājot pa biķerniekiem, kā arī metot kūleņus uz asvalta esmu salauzis visus 4 spieķotos diskus kas nāk līdzi komplektā un tas arī viss. rezultātā 250 ls + jaunu riteņu komplekts un gāžams aparāts.

Esmu dalījies ar savu pieredzi.

Pērkot lietotu pro šasiju jāizvērtē pārdevēja godīgums un mašīna jāpērk kopā ar kādu kas piedāvāto modeli pārzin no A-Z.


Top
 Profile  
 
PostPosted: 12 Apr 2013, 14:26 
Offline
Speciālists

Joined: 03 Dec 2008, 15:00
Posts: 103
Ar MUGEN braucu jau sen , priekšējie plaukti ir plīsuši , bet pārējais ir ok :)


Top
 Profile  
 
PostPosted: 12 Apr 2013, 15:02 
Offline
Profesors

Joined: 04 Aug 2011, 16:09
Posts: 984
Location: Rīga
edza2 wrote:
Ar MUGEN braucu jau sen , priekšējie plaukti ir plīsuši , bet pārējais ir ok :)

Kolosāli ka parādās vēl kāds, kas komentē šo sadaļu, savādāk pēc visa izlasītā iesācējiem var rasties iespaids, ka Pilotāža ir vislabākās šasijas.

Pro tehnika uzvedas tieši tik labi, cik ar viņu apietas.
Skaidrs, ja to nekops viss plīsīs.
Man arī nav plīsis nekas atskaitot plauktus un gearboxi, kur pats vainīgs - pārvelku skrūves.
Mamba motors - skaidrs, ka jāseko līdzi cik viņš karst utt, jāmaina laicīgi gultņi, savādāk nobeigsies.

_________________
XB 4, '17


Top
 Profile  
 
PostPosted: 12 Apr 2013, 18:26 
Offline
Meistars

Joined: 16 Dec 2007, 23:26
Posts: 355
faint wrote:
JanisDaubergs wrote:
Es pagājšgad sāku ar lietotu mugen mbx6, ļoti daudz trenējos un beigās pat braucu arī finālos, tiku labāko 6niekos.
Man lūza tikai plaukti no lēcieniem un krašiem. Sezonas beigās jau braukāju trases bez nāvējošiem trikiem, kas kaut ko salzauž.

Dēļ daudzajiem treniņiem gan sezonas beigās nācās mainīt motoru, kas savu bija nokalpojis.
Starpība - nevienu pilotāžu neesmu redzējis finālos, kā arī pats brauci nevis ar pilotāžas, bet pro motoru (ninja), neko gan nezinu par servām.


Te runa neiet par dzinēju vai servām, bet par pašas šasijas izturību es to pilotāžas bagiju jau nopirku gadu notriektu un vienīgais kas bija nokalpojis bija gultņi riteņos un centrālajā diferenciālī.
Mugenu arī pirku lietotu, pirmajā pusstundā ko nobraucu diferenciāļu zobrati aizgāja pa pieskari un praktiski katru reizi kad izgāju piemājas parciņā pabraukāt aizgāja kāda detaļa, nekur pat neietriecoties visi kustīgie savienojumi viens pēc otra bruka nost līdz beigās pat mamba monster regulis sadega, jo motors bija katastrofālā stāvoklī, rezultātā tragiju pirku pa 250 un ieliku apmēram tikpat vēl rezerves daļās un regulī.
Pilotāzas bagiju pirku pa 100 ls + motors 100 ls un serva stūrei 45 ls uz gāzi un bremzi stāvēja standartniece + vēl gultņu komplekts 6 ls. 3 posmu laikā un vēl braukājot pa biķerniekiem, kā arī metot kūleņus uz asvalta esmu salauzis visus 4 spieķotos diskus kas nāk līdzi komplektā un tas arī viss. rezultātā 250 ls + jaunu riteņu komplekts un gāžams aparāts.

Esmu dalījies ar savu pieredzi.

Pērkot lietotu pro šasiju jāizvērtē pārdevēja godīgums un mašīna jāpērk kopā ar kādu kas piedāvāto modeli pārzin no A-Z.


pirmā atsauksme, ko dzirdu, ka saka, ka mugenam ir problēmas ar izturību :shock:

manuprāt, lai mugenam kko salauztu ir stipri jāpacenšas- pats braucu ar mugen bagiju un ne mirkli nenožēloju par savu izvēli :)
sezonas laikā nolauzu plauktu, salauzu antispārnu, bodiju sabeidzu un vēl vienu štruntu - bet cik kreshu bagis nepiedzīvoja, tas nav izstāstāms :D
bet neviena no kaitēm nelika izstāties no gonkas - arī ar aizlauztu plauktu braucās pavisam neslikti :)

pro tehnika (tas ir mugen, losi, xray...un vēl daži brendi :)) ne tikai ir izturīgāki, bet ar tiem daudz vieglāk braukt - labāk turas uz trases, labāk pagriežas, labāk gaisā uzvedas.
lētākos bagijus braucējam ir grūtāk vadīt- to uzvedība bieži ir neprognozējama - tāpēc iesākot ar lēto galu- iesācējam- tas liek justies daudz tizlākam bagija vadīšanā nekā tas patiesībā ir.

Neticu, ka tieši Pilotage bagiju īpašniekiem ir līkākie pirksti un lielākais netalants braukšanā, jo gonkās nav vēl redzēts, ka Pilotage smuki lidotu pa trasi.... un ne jau braucējos ir vaina.

labāk lietotu pro, nevis jaunu kko no lētā gala - tas mans viedoklis :)
un jā, šogad arī pats lietotu mugenu esmu iegādājies :)


Top
 Profile  
 
PostPosted: 13 Apr 2013, 08:15 
Offline
Iesācējs

Joined: 17 Jan 2012, 13:33
Posts: 73
Location: Riga
Vai patiešām pēc visa izlasītā nesaprotat ka tas mugens tika notriekts līdz pēdējam, pirms tika pārdots man?
Nevienam neslavas negribu celt, bet tādēļ
ne velti rakstu kad -

Pērkot lietotu pro šasiju jāizvērtē pārdevēja godīgums un mašīna jāpērk kopā ar kādu kas piedāvāto modeli pārzin no A-Z.

Jo var sanākt ka ieguldīt nāksies daudz vairāk nekā iztērēts sākumā, cerot ietaupīt.


Top
 Profile  
 
PostPosted: 16 Apr 2013, 15:06 
Offline
Meistars
User avatar

Joined: 20 Apr 2007, 21:31
Posts: 337
Location: Riga
Paldies visiem par komentiem. Lielākais paldies Jānim Daubergam no Green Team Racing. Esmu izvēlējies Losi 8IGHT-T 2.0 1/8 4WD RTR Truggy - [AB0085] Losi

http://www.jemodels.com/nitro-models?pa ... ory_id=124

p.s. tragijs, jo bagijs nav pieejams

Paldies vēlreiz un veiksmi visiem!

_________________
Losi 5IVE T Zenoah G320RC 1/5
TLR 8IGHT-E 4.0
Xray XB4 '17
Losi Mini 8IGHT
Spektrum DX4R

X-UAV Mini Talon EPO 1300mm, Arkbird
My Twin Dream MTD FPV 1800mm , Arkbird 2.0
Taranis X9E


Top
 Profile  
 
PostPosted: 16 Apr 2013, 15:53 
Offline
Profesors
User avatar

Joined: 03 Dec 2006, 21:12
Posts: 2016
Location: Riga
roljan wrote:
Paldies visiem par komentiem. Lielākais paldies Jānim Daubergam no Green Team Racing. Esmu izvēlējies Losi 8IGHT-T 2.0 1/8 4WD RTR Truggy - [AB0085] Losi

http://www.jemodels.com/nitro-models?pa ... ory_id=124

p.s. tragijs, jo bagijs nav pieejams

Paldies vēlreiz un veiksmi visiem!


Lai veicas !

Cerams, redzēsim Tevi arī sacīkšu trasē, ne tikai pagalmā !

_________________
Oficiālais Mugen dīleris Latvijā.
Oficiālais Bullitt, Ninja, RB motoru dīleris Latvijā.
www.ankravsrc.lv

Mugen MBX6T, Bullitt B-218
Mugen MBX6R, Bullitt B-218


Top
 Profile  
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 30 posts ]  Go to page 1, 2  Next

All times are UTC + 2 hours [ DST ]


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Portal by phpBB3 Portal © phpBB Türkiye