Radio vadāmo modeļu forums
  
It is currently 18 Nov 2017, 16:40

All times are UTC + 2 hours [ DST ]




Post new topic Reply to topic  [ 90 posts ]  Go to page 1, 2, 3, 4, 5, 6  Next
Author Message
PostPosted: 25 Jul 2017, 18:31 
Offline
Profesors
User avatar

Joined: 08 Jan 2012, 14:46
Posts: 5958
Location: Kuldīga
Nolēmu šim auto izveidot atsevišķu tēmu.
Par cik nu jau kādas 6h ar viņu ir nobrauktas ir kaut kāds viedoklis.
Sākumā gribu pateikt ka šīs mašīnas ir iegādājamas divas - Mini Rally un Mini Rally Extrem Edition. Pēc skata viņas ir vienādas , ārēji tikai vienai virsbūve zaļš/melns , otrai orendžs/melns/balts. Bet zem virsbūves šasijas ir pilnīgi atšķirīgas. arī bezkloketoru motori un esc setapi atšķiras, par pirmo versiju atsauksmes ir diezgan sliktas, ātri plīst , ar daļām knapi u.t.t. otrai jau ir cita šasija kurai viss der no KYOSHO Mini Inferno 09. un atsauksmes jau diezgan labas. Vienīgais kas ātri plīst servo. ja liek 3s tad sāk lidot spurs, pinions, diferenciāļi... Atklāti sakot nesaprotu priekš kam viņai 3s ja jau ar 2s viņa pie pilnas gāzes paliek jau nekontrolējama(iespējams tikai iesācējam) bet ar 3s setapu cik skatīju youtube neatradu nevienu sakarīgu draivu , visi kaut kur puļī bezsakarā un priecājās ka ātri skrien un met kūleņus - man domāt tā ir vienkārši mašīnas laužšana.
Tātad braucu pagaidām ar stoku un priecājos. No kastes gan gāja diezgan šķībi un taisni ar pilnu gāzi noturēt nevarēju, palīdzēja vienkārši savērsuma, sagāzuma pārregulēšana, pagaidām tas izlikts ir priekšā viss pa nullēm , aizmugurei sagāzums mazliet uz iekšu. Mazliet pieregulēju arī amartizātorus.
1.7h baterija manam braukšanas stilam istabā pietiek 25min. pie kam uz celli tad paliek ~ 3,7v, tātad ja ir divi aķi , var braukt apstājoties tikai aķa maiņai.
No mīnusiem uzskatu to ka mašīnai varēja būt cita zobratu attiecība, jeb motors, jo lēni uzsākt braukt ar viņu ir grūti, bet marketings un tauta jau prasa tikai maksimālo ātrumu, atliek pielāgoties , jeb pielabot pašam.
āaa, par cik salasījos briesmu stāstus ka kuzovs ātri plīstot, iekšpusē uzliku vienu kārtu kompozītu no stikla, laikam jau tas bija lieki , jo tie kreši man istabā pagaidām tādi simboliski, jeb kūleni neuzmetīsi :D

atkārtošos šeit ar to savu video


Istabā, nu tā, trasi protams neuztaaisīt , bet atseviškus elementus atstrādāt var, pagaidām esmu pat ļoti apmierināts.

_________________
Image http://avioclub.lv/


Last edited by UldisK on 25 Jul 2017, 23:48, edited 1 time in total.

Top
 Profile  
 
PostPosted: 25 Jul 2017, 19:21 
Offline
Profesors
User avatar

Joined: 08 Jan 2012, 14:46
Posts: 5958
Location: Kuldīga
Te izlīmētā virsbūbe no iekšpuses. Šādi pats var izveidot rezerves virsbūvi netaisot formas u.t.t. Tikai tas ir jādara uzreiz kamēr virsbūve vēl ir jauna. Es viņu vienkārši pastirpināju un kompozīts jau ir saistīts ar virsbūvi. Ja gribam izveidot jaunu virsbūvi , ievaskojam esošās virsbūves iekšpusi (kādas divas reizes) un ar 24h epoksīdiem izklājam vienu kārtu kaut kādu 150g/m2 stikla audumu, otrā dienā izņemam gatavo produktu, ja to izdarīs rūpīgi bez gaisa burbuļiem(manā gadījumā tam nepievērsu uzmanību un visu izdarīju diezgan pavirši un ātri , tāpēc var redzēt dažus gaisa burbuļus urbumu rajonā). Otrā dienā tas ir gatavs uzreiz krāsošani, krāsošana gan šijā gadījumā ir no ārpuses, krāsojot tas ir pateicīgāk , bet skrāpējumi protams būs uzreiz labāk redzami nevis kā tas ir klasiskā variantā kad krāso no iekšpuses, savukārt pie kompozīta ļoti labi saistās visas krāsas. Vēl var tajās vietās kur virsbūve saņem vairāk triecienus ieklāt vairākas kārtas audumu, es to izdarīju priekšējā, aizmugurējā bampera vietās. Tiem kuriem patīk kopijas , dažāds gaismas u.t.t. kompozīta virsbūves gadījumā būs liels plus jo jūs varēsiet pie šīs virsbūves pielīmēt jebkādu citu detaļu (protams arī ar sveķiem) un tā turēsies ļoti stingri.
Image
melnā svītra ir marķējums uz auduma, tā nav plaisa.

_________________
Image http://avioclub.lv/


Top
 Profile  
 
PostPosted: 25 Jul 2017, 19:46 
Offline
Profesors
User avatar

Joined: 22 Apr 2016, 23:47
Posts: 552
Foršs apraksts!!

_________________
Axial SCX10,Scx10II, YetiJR 1/16, Yeti 1/10
Traxxas E-Revo1/16
Turnigy Rally1/16
HBX Devastator miniCrawler
SymaX5
TarantulaX6
E-Sky Lama
JJRC H8mini
WLtoys F939
Zabo250(racingDrone)
Walcera QRX350Pro
Naza F450
HengLong WalkerBulldog(tanks)


Top
 Profile  
 
PostPosted: 25 Jul 2017, 23:37 
Offline
Profesors
User avatar

Joined: 08 Jan 2012, 14:46
Posts: 5958
Location: Kuldīga
Te viens pārbauda šo modeli uz izdzīvošanu - :D :evil: rcdesign.ru forumā viņš apraksta arī kas mainīts. uzlikti 12hex un citi riteņi + samainīts servo, pārējais stoks. Neskatoties uz šo nežēlīgo video viņam ir ļoti daudz, labi, informatīvi modeļu apskati, sākot no budžeta gala un beidzot ar pro.

_________________
Image http://avioclub.lv/


Top
 Profile  
 
PostPosted: 26 Jul 2017, 20:11 
Offline
Profesors

Joined: 21 Feb 2015, 22:03
Posts: 998
Location: Jelgava, Rīga
Uldi, vai virsbūves izlīmēšanai derēs arī parastā 24h epo līme, kas veikalos, vai tomēr tie speciālie sveķi vajadzīgi?
Cik skatījos pamācības netā, parasti iztiek ar kaut kādu līmi + lentu, kas būvmateriālu veikalos nopērkama un reģispša šuvēm vai kaut kam tādam paredzēta.

_________________
DreamFly Libelle, HobbyKing Reaktor 3D
Traxxas Slash 4x4, Losi 8ight-E 4.0
DJI F450, S500 Quad, Walkera F210, Eachine 250 u.c.


Top
 Profile  
 
PostPosted: 26 Jul 2017, 21:44 
Offline
Profesors
User avatar

Joined: 08 Jan 2012, 14:46
Posts: 5958
Location: Kuldīga
tie sveķi ir biezi (ja domā saimniecības preču veikalos). 1. grūti ar tādiem strādāt 2. sanāks smags 3. sliktāk iesūcās kā audumā ta otrā materiālā. mašīnai svars nav tik kritisks kā lidmašīnai , bet arī šeit lieks svars dara savu, dažkārt tas nāk pa labu , bet biežāk jau par sliktu.

Protams var jau ar to celtniecības šuvju lentu un citu līmi, citi vienkārši ar armēto skoču (tā kura metāla krāsā) izlīmē, bet tas viss pasargā tikai no tā lai gabali neizkrīt , plaisas būs vienalag. blīvs kompozīts tomēr būs izturīgaks un līdz zināmiem krešiem pat plaisām neļaus rasties.
Bet Tev jau Losi , vai tad viņam nav tā virsbūve kura neplīst? Man tam BSR ir tas materiāls kā pudelēm(netceros nosaukumu), nez kas viņam jādara lai saplēstu, šitam ir kaut kāda savādāka plastmasa , vēl plīsusi nav , bet izskatās pēc tādas kas pie asa sitiena plīst, tāpēc arī tika veiktas šīs darbības.

_________________
Image http://avioclub.lv/


Top
 Profile  
 
PostPosted: 27 Jul 2017, 08:13 
Offline
Profesors

Joined: 21 Feb 2015, 22:03
Posts: 998
Location: Jelgava, Rīga
UldisK wrote:
Bet Tev jau Losi , vai tad viņam nav tā virsbūve kura neplīst?

Man vecs Losi, kuram virsbūve ir jau daudz pārcietusi un dažās vietās jau ar skoču līmēta. Kamēr gaidu rezerves daļas šasijai un elektroniku, izdomāju, ka varētu uzprišināt.
Skatījos tajā kompozītu interneta bodē, tur tie epo sveķi lielā iepakojumā un dārgi. Ir poliestera sveķi dabonami lētāk, tie neder?
http://kompozits.lv/lv/product/sveki/po ... n-crystic/

_________________
DreamFly Libelle, HobbyKing Reaktor 3D
Traxxas Slash 4x4, Losi 8ight-E 4.0
DJI F450, S500 Quad, Walkera F210, Eachine 250 u.c.


Top
 Profile  
 
PostPosted: 27 Jul 2017, 13:00 
Offline
Profesors
User avatar

Joined: 08 Jan 2012, 14:46
Posts: 5958
Location: Kuldīga
smirdēs visa pasaule :D . Viņi arī tik labi nepieķer, bet ja Tev tā virsbūve ir no tāda materiāla kā pudeles tad klāt sveķi neķers. Ja ir krāsots no iekšpuses tad ar krāsu tie saķers.

_________________
Image http://avioclub.lv/


Top
 Profile  
 
PostPosted: 27 Jul 2017, 17:21 
Offline
Profesors
User avatar

Joined: 08 Jan 2012, 14:46
Posts: 5958
Location: Kuldīga
Nevaru īsti saprast, mana nemācēšana noregulēt šasiju, jeb pašas šasijas mīnuss. Ir tā ka aizmuguri labajā līkumā izsviež vairāk kā kreisajā. CG šasijai nav tieši pa vidu (garenvirzienā) , ja bateriju pārlieku otrā pusē tad situācija uzlabojās, uz abām pusēm ieiet pagriezienā sanāk vienādi. Bet tad smaguma centrs ir stipri uz otru pusi. Savērsumu , sagāzumu regulācija itkā neko neizmaina, tas ir tie izmaina modeļa uzvedību , bet uz abām pusēm. Diferenciāļi itkā strādā uz abām(labo, kreiso) asīm ar roku paturot ar vienādu spēku. Ko vēl varētu regulēt? Neskaidri varbūt aprakstīju problēmu , nu teiksim ieejam līkumā ar sagrieztu stūri (leņķis uz abām pusēm stūrei aptuveni vienāds) ar konstantu ātrumu , šajā brīdī noņemam gāzi . Uz vienu pusi mašīnai aizmuguri sanes ļoti staruji , uz otru pusi mazāk . Novietojot bateriju otrā pusē, situācija daudz maz uz abām pusēm paliek vienāda, bet CG tad ir pa stipru uz vienu pusi. Tas pats ja ieejot līkumā gāzi nevis noņem , bet piedod. Nez kāpēc gribu domāt ka tas tomēr ir diferenciālis.

_________________
Image http://avioclub.lv/


Top
 Profile  
 
PostPosted: 27 Jul 2017, 17:39 
Offline
Profesors
User avatar

Joined: 22 Apr 2016, 23:47
Posts: 552
Kas zin... es vēl neesu ticis līdz braukšanai. Bet pamēģini samainīt difu iekšas vietām.

_________________
Axial SCX10,Scx10II, YetiJR 1/16, Yeti 1/10
Traxxas E-Revo1/16
Turnigy Rally1/16
HBX Devastator miniCrawler
SymaX5
TarantulaX6
E-Sky Lama
JJRC H8mini
WLtoys F939
Zabo250(racingDrone)
Walcera QRX350Pro
Naza F450
HengLong WalkerBulldog(tanks)


Top
 Profile  
 
PostPosted: 28 Jul 2017, 09:41 
Offline
Speciālists

Joined: 10 Jan 2011, 15:23
Posts: 191
Man, gan par citu modeli, no atmiņas tās detaļas bik' padzisušas, bet ar kauko līdzīgu saskāros vai nu priekšējā tilta ģeometrijas dēļ, vai kaukāda stūres servas, vai tās piedziņas saišu kustības nesimetriskuma dēļ. Tur viss, it kā, baigi vienkārši, bet kaukādi lenķi tīri jau konstruktīvi uz abām pusēm nesanāca kustībā pilnīgi vienādi un nebij' ar vienādu izmaiņu ātrumu.Tas ir, skaties virsū un neredzi. Pamēri visam simetriskumu arī galējās atdurēs, arī saites starp servu un tiltu leņķus uz abām pusēm.


Top
 Profile  
 
PostPosted: 28 Jul 2017, 16:25 
Offline
Profesors
User avatar

Joined: 08 Jan 2012, 14:46
Posts: 5958
Location: Kuldīga
Uz aci tiešām liekas viss OK, ņemšu pamērīt. Paldies.

_________________
Image http://avioclub.lv/


Top
 Profile  
 
PostPosted: 28 Jul 2017, 23:27 
Offline
Profesors
User avatar

Joined: 08 Jan 2012, 14:46
Posts: 5958
Location: Kuldīga
Jā, būs Tev taisnība. Priekšējām stupicām iebūves leņķi mazliet atšķirās, varbūt pats plaukts ir līks, bet to nevar tā pateikt, jāņem nost jāliek uz galda. pati šasija nav savērpta un ir simetriska.

_________________
Image http://avioclub.lv/


Top
 Profile  
 
PostPosted: 02 Aug 2017, 09:24 
Offline
Speciālists

Joined: 10 Jan 2011, 15:23
Posts: 191
Vēl, katram gadījumam, pamēri servas sviras leņķus pret servas korpusu galējās pozīcijās un arī viduspunkta perpendikularitāti. Man bija gadījums, ka servas gājiena viduspunktā orģinālo sviru pilnīgi perpendikulāri nolikt nevarēju, jo precīzi neatbilda šlices uz servas ass. Ja tās servas leņķi nav apsolūti precīzi, riteņu galējie leņķi uz abām pusēm atšķirsies. No pults var regulēt tikai viduspunktu, bet ne atdures.


Top
 Profile  
 
PostPosted: 02 Aug 2017, 10:07 
Offline
Profesors
User avatar

Joined: 16 May 2011, 11:54
Posts: 1190
Location: Ventspils
Manējis mini rallijs jau ticis līdz Lietuvai.
Vēl īsti nav skaidrs, kas atnāks pirmais, pults no ķīnas vai mašinīte no EU noliktavas (pasūtītas vienlaicīgi) :D
Ak jā, pēc aprakstiem saprotu, ka tur daudziem amīši ir tukši, ko tur liet iekšā, ja nu kas ? Protams ka ir spec dažādas cietības eļļas, bet nez vai es līdz tādam līmenim tikšu.

_________________
Image


Top
 Profile  
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 90 posts ]  Go to page 1, 2, 3, 4, 5, 6  Next

All times are UTC + 2 hours [ DST ]


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Portal by phpBB3 Portal © phpBB Türkiye