ALIGN Trex 150
nu šis aparātiņš iesācējiem nederēs gan, tas vairāk puikām , kuri jau lido pārliecinoši un stabili. jo ātrumi tur ir lieli un sitīsies viņš normāli patecotiesbl motoru jaudai un dfc galvai
Re: ALIGN Trex 150
Man sākās piedzīvojumi ar šo aparātu, jo atnāca ar motora brāķi, bet angļi ātri atsūtīja jaunu vietā. Par cik tikai mācos lidot, biedēja tā izturība.
Ko varu teikt, tas lido izņemot no kastes, salīdzinājumā ar jauno 250 DFC, ko "piešķīlu" tikai pēc gada, jo arī tas atnāca ar bojātu 3gx, pēc tam bija jāmaina ESC (dzeltenais), jo tas izrādās vienkārši nav paredzēts tai slodzei. Salīdzinot 150 ar 250 DFC un iepriekšējo 250, tad mazulis ir tīri izturīgs. Principā neviens lidmodelis nepieļauj tā triekšanu zemē:)
150 galvenā īpašība tas ir paklausīgs, ja nav brāķis, un lido ļoti labi. Salīdzinājumam KATRS 250DFC asāks nosēdiens beidzas ar norautiem zobratiem astes pievadsistēmā, viennozīmīgi jāpārbuvē uz siksnu, pie nosacījuma, ka nosēšanās ir mīkstā, slapjā zālē. Pirmoreiz zobrati aprāvās vienkārši lidojot - gaisā atslēdzās aste, izdevās "vilciņu" veiksmigi nosēdināt.
Vai kādam nav idejas, kur varētu meklēt mazus gultņus, jo nav iespējams nopirkt atsevišķi 150 mazos lāpstiņu savienotājass gultņus ar izmēru Φ2xΦ4.5x2mm, pagaidām tie ir tikai komplektā ar visiem lāpstiņu turētājiem. Kā atsevišķa rezerves detaļa līdz Eiropai tā vēl nav atnākusi, lai gan Align veikalā tā parādās.
Pēc pāris neveiksmīgiem nosēdieniem salocīju šo asi, un jaucot ārā izbira viens šāds mazais gultnis, aizmirsu ar lodāmuru uzsildīt skrūvi pirms izjaukšanas. Align ļoti stingri ielīmē visas skruves gatavajās detaļās, kas nesildot beidzas ar galviņas apraušanu. Skola.
Ko varu teikt, tas lido izņemot no kastes, salīdzinājumā ar jauno 250 DFC, ko "piešķīlu" tikai pēc gada, jo arī tas atnāca ar bojātu 3gx, pēc tam bija jāmaina ESC (dzeltenais), jo tas izrādās vienkārši nav paredzēts tai slodzei. Salīdzinot 150 ar 250 DFC un iepriekšējo 250, tad mazulis ir tīri izturīgs. Principā neviens lidmodelis nepieļauj tā triekšanu zemē:)
150 galvenā īpašība tas ir paklausīgs, ja nav brāķis, un lido ļoti labi. Salīdzinājumam KATRS 250DFC asāks nosēdiens beidzas ar norautiem zobratiem astes pievadsistēmā, viennozīmīgi jāpārbuvē uz siksnu, pie nosacījuma, ka nosēšanās ir mīkstā, slapjā zālē. Pirmoreiz zobrati aprāvās vienkārši lidojot - gaisā atslēdzās aste, izdevās "vilciņu" veiksmigi nosēdināt.
Vai kādam nav idejas, kur varētu meklēt mazus gultņus, jo nav iespējams nopirkt atsevišķi 150 mazos lāpstiņu savienotājass gultņus ar izmēru Φ2xΦ4.5x2mm, pagaidām tie ir tikai komplektā ar visiem lāpstiņu turētājiem. Kā atsevišķa rezerves detaļa līdz Eiropai tā vēl nav atnākusi, lai gan Align veikalā tā parādās.
Pēc pāris neveiksmīgiem nosēdieniem salocīju šo asi, un jaucot ārā izbira viens šāds mazais gultnis, aizmirsu ar lodāmuru uzsildīt skrūvi pirms izjaukšanas. Align ļoti stingri ielīmē visas skruves gatavajās detaļās, kas nesildot beidzas ar galviņas apraušanu. Skola.
Re: ALIGN Trex 150
Gultņi, veikals
Satekles iela 6, Rīga, Latvija, LV-1050
(+371) 67285226
Par astes zobratiem, tas pāriez uzreiz kā iemācīsies lidot
Satekles iela 6, Rīga, Latvija, LV-1050
(+371) 67285226
Par astes zobratiem, tas pāriez uzreiz kā iemācīsies lidot
Re: ALIGN Trex 150
Paldies, viņiem tikai 4 un 5 mm D. Jāsūta vien komplekts ar turētājiem. Jocīgs izmērs.Shranky wrote:Gultņi, veikals
Satekles iela 6, Rīga, Latvija, LV-1050
(+371) 67285226
Re: ALIGN Trex 150
Šodien pirmais nopietnais crash, pirmstam kritu bet kautā veiksmīgi.
tail boom saliekts, rāmis bojāts servo stiprinājumu vietās, astes props lupatās, brīnums astes motors dzīvs, un canopy traumets stipri bet dakters skotch salāpīs
tagad trex-150 būs salikts v2 .
protams ar lielo heļu kritienu izmaksām šo nesalīdzināsi, bet relatīvi sanāk dārgs kritiens.
tail boom saliekts, rāmis bojāts servo stiprinājumu vietās, astes props lupatās, brīnums astes motors dzīvs, un canopy traumets stipri bet dakters skotch salāpīs
tagad trex-150 būs salikts v2 .
protams ar lielo heļu kritienu izmaksām šo nesalīdzināsi, bet relatīvi sanāk dārgs kritiens.
Re: ALIGN Trex 150
izskatās, ka nopietni gatavojies lielo heļu sezonaiedge wrote:Šodien pirmais nopietnais crash, pirmstam kritu bet kautā veiksmīgi.
tail boom saliekts, rāmis bojāts servo stiprinājumu vietās, astes props lupatās, brīnums astes motors dzīvs, un canopy traumets stipri bet dakters skotch salāpīs
tagad trex-150 būs salikts v2 .
protams ar lielo heļu kritienu izmaksām šo nesalīdzināsi, bet relatīvi sanāk dārgs kritiens.
Re: ALIGN Trex 150
Jē, tiko varēšu iestutēt mašīnā 700 sīko 150 likšu vasaras miegāShranky wrote:....
izskatās, ka nopietni gatavojies lielo heļu sezonai