Align T-rex 450
koka lāpstas bija 2800rpm max
baidos ka hk helis arī var neizturēt śos rpm.
Edge, tavs aprēķins ir pareizs, bet vēl lomu spēlē lipo c reitings un tas, ka lidojuma sākumā lipo būs 12,6v, kas ir stkpri augstāki rpm.
tomēr pieturētos pie 10t pinion,
EDIT
Sorry, 2800rpm būs labs 500 klasei ar 420mm lāpstām, 450 klasei vajadzētu vairāk
baidos ka hk helis arī var neizturēt śos rpm.
Edge, tavs aprēķins ir pareizs, bet vēl lomu spēlē lipo c reitings un tas, ka lidojuma sākumā lipo būs 12,6v, kas ir stkpri augstāki rpm.
tomēr pieturētos pie 10t pinion,
EDIT
Sorry, 2800rpm būs labs 500 klasei ar 420mm lāpstām, 450 klasei vajadzētu vairāk
Last edited by Shranky on 16 Sep 2013, 19:14, edited 2 times in total.
Re: Align T-rex 450
Te izgriezums no trex450 doc.
Aprēģinus sāk no Motora tad ESC un tad Lipo piemeklē.
Pielikumā ir redzami arī ALIGN apreķini pie kādiem leņķiem cik apm tiek patērēti un kādi RPM.
Protams ka var lidot ar 2800RPM es tak norādīju no līdz un tāpēc jau cilvēkam pastāstīju par to kāpēc helis ģībst kad iedod ručkā.
Un pievienoju vēl grafiku no castle kur redzams lidojumā AMP,Volt un RPM (protams hoverējot tās līnijas būtu mierīgas lineāras).
Aprēģinus sāk no Motora tad ESC un tad Lipo piemeklē.
Pielikumā ir redzami arī ALIGN apreķini pie kādiem leņķiem cik apm tiek patērēti un kādi RPM.
Protams ka var lidot ar 2800RPM es tak norādīju no līdz un tāpēc jau cilvēkam pastāstīju par to kāpēc helis ģībst kad iedod ručkā.
Un pievienoju vēl grafiku no castle kur redzams lidojumā AMP,Volt un RPM (protams hoverējot tās līnijas būtu mierīgas lineāras).
Re: Align T-rex 450
Atradu GAUI X3 video ar 2800RPM head speed.
Nu skaisti, tikai dažas nianses kāpēc tas aparāts tā lido un kāpēc ne Modri un Belijs aparāts tā nekad nelidos ar 2800rpm.
1) x3 blade 350mm parasti trex450 ir 325mm
2) Puikas 450 trex liek hk motorus kuru jaudas ir mazākas nekā x3 scorpion motoram.
3) ESC x3 bija castle creation un lipo s6 1200mah 25c, lila rezerve.
4) aparāts x3 ir flybarless tātad lielāka jaudas rezerve kā flybar trex450
Man jau baigi patīk tie Gaui bet sab labāk
[youtube]http://youtu.be/ccfuAbuCcpo[/youtube]
Nu skaisti, tikai dažas nianses kāpēc tas aparāts tā lido un kāpēc ne Modri un Belijs aparāts tā nekad nelidos ar 2800rpm.
1) x3 blade 350mm parasti trex450 ir 325mm
2) Puikas 450 trex liek hk motorus kuru jaudas ir mazākas nekā x3 scorpion motoram.
3) ESC x3 bija castle creation un lipo s6 1200mah 25c, lila rezerve.
4) aparāts x3 ir flybarless tātad lielāka jaudas rezerve kā flybar trex450
Man jau baigi patīk tie Gaui bet sab labāk
[youtube]http://youtu.be/ccfuAbuCcpo[/youtube]
Re: Align T-rex 450
Forš video.. kāds lv māk tā lidot:)??edge wrote:Atradu GAUI X3 video ar 2800RPM head speed.
Nu skaisti, tikai dažas nianses kāpēc tas aparāts tā lido un kāpēc ne Modri un Belijs aparāts tā nekad nelidos ar 2800rpm.
1) x3 blade 350mm parasti trex450 ir 325mm
2) Puikas 450 trex liek hk motorus kuru jaudas ir mazākas nekā x3 scorpion motoram.
3) ESC x3 bija castle creation un lipo s6 1200mah 25c, lila rezerve.
4) aparāts x3 ir flybarless tātad lielāka jaudas rezerve kā flybar trex450
Man jau baigi patīk tie Gaui bet sab labāk
[youtube]http://youtu.be/ccfuAbuCcpo[/youtube]
Un kādu Jūs ieteiktu budžeta gyro trex 450?? Saprotu ka vbar ir pats pats, bet cena arī ir uh..
Zagikiller,MiniQuadX,Tricopter
Re: Align T-rex 450
Kā ar 450 gultņiem Latvijā ?
Re: Align T-rex 450
Main shaft gultņus pirku gultņu veikalā Imantā, bija 3 varianti - ķīnas, poļu un SKF.Ilknis wrote:Kā ar 450 gultņiem Latvijā ?
Thrust bearing varētu būt problemātiski dabūt te uz vietas, bet pārējos domāju arī būs jo tie pirmie tādi specifiski.
"Once you have tasted flight, you will forever walk the earth with your eyes turned skyward, for there you have been, and there you will always long to return.” L. da Vinci
Trex 500 & 600N
Tarot 450
Blade mCPX
HiSky HCP100S
Trex 500 & 600N
Tarot 450
Blade mCPX
HiSky HCP100S
Re: Align T-rex 450
situācija:
noregulēju svashplate gan ar servo testeri, gan pie pults pieslēgtu. Visā diapazonā vienādi strādā (pārbaudu ar to 3-ragu specinstrumentu). Bet vienalga helis lēnām peld uz kreiso pusi. visas asis taisnas.
kur meklēt vainu?
noregulēju svashplate gan ar servo testeri, gan pie pults pieslēgtu. Visā diapazonā vienādi strādā (pārbaudu ar to 3-ragu specinstrumentu). Bet vienalga helis lēnām peld uz kreiso pusi. visas asis taisnas.
kur meklēt vainu?
V911
HK 450FBL K-Bar
2x H-Quad APM 2.6
EasyJet
DJI Mavic Pro FMC
HK 450FBL K-Bar
2x H-Quad APM 2.6
EasyJet
DJI Mavic Pro FMC
Re: Align T-rex 450
Manējais nekad nav stāvējis mierā, vienmēr peld, neesmu gan piefiksējis uz kuru pusi
Varbūt pie slodzes servas bišķiņ neprecīzi strādā? Kādi brīvgajieni servām?
Manām servām ir brīvgājieni, tapēc swash regulēju slodzē uz augšu un leju, meklēju vidusceļu un ir samērā ok
Varbūt pie slodzes servas bišķiņ neprecīzi strādā? Kādi brīvgajieni servām?
Manām servām ir brīvgājieni, tapēc swash regulēju slodzē uz augšu un leju, meklēju vidusceļu un ir samērā ok
KM Baja 5B, Spektrum DX3S, http://www.baja5b.lv
Turnigy SCT 4x4 Brushless 1/10
BSR BT-4 1/10 4WD Touring
Turnigy SCT 4x4 Brushless 1/10
BSR BT-4 1/10 4WD Touring
Re: Align T-rex 450
Ja helim nav 3-asu stabilizācijas sistēmas vai FBL, tad viens no vieglas peldēšanas iemesliem ir fizikas likumi.
Lai kompensētu galvas radīto griezes momentu, helim astē cilvēki izdomāja pielikt propeleri, kuru notēmēja uz vienu sānu. Griezes momentu tas lieliski kompensē, tikai tas propeleris pūš arī pa sānu, un tā diezgan nopietni pūš. Pavēro, vai gadījumā helis nepeld pretējā virzienā astes rotora "pūšanas" virzienam (a.k.a. vai aste nepūš heli lēnām pa sānu).
FBL un 3-asu stabilizācijas sistēmas to sajūt un kompensē bez cilvēka ziņas (nu vismaz tā tam vajadzētu būt).
Ja runājam par perfekto atregulēšanu, cik no pieredzes atceros, lai panāktu, ka helis gaisā karājas uz vietas nepieskaroties vadības kloķiem, man swashplate tā īsti nekad nav bijis perfekti līmenī, lai to panāktu. Parasti pie pirmajiem lidojumiem hoverēju, lai atregulētu (notrimotu) heli tieši tam, lai ir stabils un nepeld, kā rezultātā swash tiek sakruķīts diezgan... a' bet helis toties nepeld.
Ja helis peld ar visu stabilizācijas sistēmu, tad vaina varētu būt tajā, ka helis uz zemes inicializēts nepareizi. Cik esmu lasījis, daudzas stabilizācijas sistēmas inicializējas absolūti (paņem izejas stāvokli kā atskaites punktu), kā rezultātā horizots ir ... šķībs. Zinu, ka, piemēram, Flymentor 3D tā dara. Ir arī stabilizācijas sistēmas, kas inicializējas relatīvi horizontam (izejas stāvoklis nav svarīgs, bet kļūda tiek ķerta tad, kad tā parādās). Cik zinu, daudzas FBL sistēmas tā dara.
Varbūt edge vai Shranky varētu pakomentēt. Tiem lielāka pieredze.
Lai kompensētu galvas radīto griezes momentu, helim astē cilvēki izdomāja pielikt propeleri, kuru notēmēja uz vienu sānu. Griezes momentu tas lieliski kompensē, tikai tas propeleris pūš arī pa sānu, un tā diezgan nopietni pūš. Pavēro, vai gadījumā helis nepeld pretējā virzienā astes rotora "pūšanas" virzienam (a.k.a. vai aste nepūš heli lēnām pa sānu).
FBL un 3-asu stabilizācijas sistēmas to sajūt un kompensē bez cilvēka ziņas (nu vismaz tā tam vajadzētu būt).
Ja runājam par perfekto atregulēšanu, cik no pieredzes atceros, lai panāktu, ka helis gaisā karājas uz vietas nepieskaroties vadības kloķiem, man swashplate tā īsti nekad nav bijis perfekti līmenī, lai to panāktu. Parasti pie pirmajiem lidojumiem hoverēju, lai atregulētu (notrimotu) heli tieši tam, lai ir stabils un nepeld, kā rezultātā swash tiek sakruķīts diezgan... a' bet helis toties nepeld.
Ja helis peld ar visu stabilizācijas sistēmu, tad vaina varētu būt tajā, ka helis uz zemes inicializēts nepareizi. Cik esmu lasījis, daudzas stabilizācijas sistēmas inicializējas absolūti (paņem izejas stāvokli kā atskaites punktu), kā rezultātā horizots ir ... šķībs. Zinu, ka, piemēram, Flymentor 3D tā dara. Ir arī stabilizācijas sistēmas, kas inicializējas relatīvi horizontam (izejas stāvoklis nav svarīgs, bet kļūda tiek ķerta tad, kad tā parādās). Cik zinu, daudzas FBL sistēmas tā dara.
Varbūt edge vai Shranky varētu pakomentēt. Tiem lielāka pieredze.
Re: Align T-rex 450
Tā arī domāju, ka astes rotors vainīgs. Šoreiz ir runa par FB heli, kurš "peld" pretēji astes rotora radītajai vēja plūsmai. Jāmēģina būs mehāniski notrimerēt ar linkiem
V911
HK 450FBL K-Bar
2x H-Quad APM 2.6
EasyJet
DJI Mavic Pro FMC
HK 450FBL K-Bar
2x H-Quad APM 2.6
EasyJet
DJI Mavic Pro FMC
Re: Align T-rex 450
Rakos pa forumiem un tā arī netiku skaidrībā, kā labāk noregulēt gyro un servo.
Citi saka, ka mehāniski rate modē 0 grādi pitch un 90 grādi servo, citi saka, ka jāregulē rate modē, bīdot servo pa bomi, kamēr labi turās ?!?!
Kā tad īsti ir pareizi vai labāk?
Citi saka, ka mehāniski rate modē 0 grādi pitch un 90 grādi servo, citi saka, ka jāregulē rate modē, bīdot servo pa bomi, kamēr labi turās ?!?!
Kā tad īsti ir pareizi vai labāk?
KM Baja 5B, Spektrum DX3S, http://www.baja5b.lv
Turnigy SCT 4x4 Brushless 1/10
BSR BT-4 1/10 4WD Touring
Turnigy SCT 4x4 Brushless 1/10
BSR BT-4 1/10 4WD Touring
Re: Align T-rex 450
ja neliksi priekškompensāciju, tad servo 90 grādos un lāpstas 0 leņķī, kā tu to ppanāc : stumdot servo vai mainot linka garumu - būtību nemaina
Re: Align T-rex 450
Priekškompensācija būtu jau kaut kāds leņķis lāpstām pie servo 90 grādiem, lai gyro mazāk jācīnās?
KM Baja 5B, Spektrum DX3S, http://www.baja5b.lv
Turnigy SCT 4x4 Brushless 1/10
BSR BT-4 1/10 4WD Touring
Turnigy SCT 4x4 Brushless 1/10
BSR BT-4 1/10 4WD Touring
Re: Align T-rex 450
jā, tie varētu būt 6-8 ° . mērķis ir lai rate mode heli aste nekur nedriftētu.
pats personīgi nekad speciăli priekškompensāciju neliku. taču dažiem heļiem tā pat ir iestrādāta konstrukcijā
pats personīgi nekad speciăli priekškompensāciju neliku. taču dažiem heļiem tā pat ir iestrādāta konstrukcijā
Re: Align T-rex 450
Šodien saregulēju gyro rate modē ar nelielu priekškompensāciju, tagad HH mode daudz labāk uzvedās, nekā agrāk.
Mājās ar leņķa mērāmo saregulēju leņķus bleidiem +10 -10 (ar visu blade tracking cīnīšanos, leņķi bija galīgi garām )
Blade tracking problema pazuda
Jautājums par pitch curvēm. Vai nav labāk taisīt exponenciālas ar mazāku jūtību centrā ap 0 grādiem, jo tad servas horns ir 90 grādos un līdzarto agrsīvāk rausta swashplate?
http://www.youtube.com/watch?v=KGuScnLlmS0
Mājās ar leņķa mērāmo saregulēju leņķus bleidiem +10 -10 (ar visu blade tracking cīnīšanos, leņķi bija galīgi garām )
Blade tracking problema pazuda
Jautājums par pitch curvēm. Vai nav labāk taisīt exponenciālas ar mazāku jūtību centrā ap 0 grādiem, jo tad servas horns ir 90 grādos un līdzarto agrsīvāk rausta swashplate?
http://www.youtube.com/watch?v=KGuScnLlmS0
KM Baja 5B, Spektrum DX3S, http://www.baja5b.lv
Turnigy SCT 4x4 Brushless 1/10
BSR BT-4 1/10 4WD Touring
Turnigy SCT 4x4 Brushless 1/10
BSR BT-4 1/10 4WD Touring