Radio vadāmo modeļu forums
  
It is currently 22 Nov 2017, 06:38

All times are UTC + 2 hours [ DST ]




Post new topic Reply to topic  [ 550 posts ]  Go to page Previous  1 ... 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35 ... 37  Next
Author Message
PostPosted: 12 Aug 2017, 00:18 
Offline
Profesors
User avatar

Joined: 27 Sep 2016, 16:06
Posts: 623
Tā izskatās jaunais mazais racing kvadiņš.


Attachments:
IMG-20170811-WA0004.jpeg
IMG-20170811-WA0004.jpeg [ 1.22 MiB | Viewed 977 times ]
IMG-20170811-WA0006.jpeg
IMG-20170811-WA0006.jpeg [ 1.13 MiB | Viewed 977 times ]
IMG-20170811-WA0010.jpeg
IMG-20170811-WA0010.jpeg [ 1.1 MiB | Viewed 977 times ]

_________________
Your signature contains 328 characters. The maximum number of allowed characters is 255.
Top
 Profile  
 
PostPosted: 12 Aug 2017, 00:23 
Offline
Profesors
User avatar

Joined: 27 Sep 2016, 16:06
Posts: 623
Te dažas pārdomas par mazizmēra, racing size seškopteri, ar 2204 motoriem, 2300kv.
Izmērs nenovēršami tomēr būs lielāks, kā četriniekam, bet gan jau būs baudāmi arī atbilstošie labumi - izcilā stabilitāte, un negrimšana grozoties ap yaw asi. Sešinieka rāmis sanāca ap 60 gramiem, bet jādomā, varbūt vēl ir laiks šo to uzlabot, varbūt iekļauties 40 gramos.


No atklāsmēm skaidrs ir tas, ka elektroniku vajag pasargāt, no triecieniem, no sadursmēm ar proplellera lāpstām, no mitruma utt. Prakse rāda, ka "izjūkošā" rāmja konstrukcija ir ļoti patīkama ikdienā, kādi tikai kritieni nav bijuši, aparāts kustās pirmšķirīgi. Nākamais posts par to detalizētāk :)


Attachments:
IMG-20170804-WA0027.jpeg
IMG-20170804-WA0027.jpeg [ 808.03 KiB | Viewed 977 times ]
IMG-20170728-WA0052.jpg
IMG-20170728-WA0052.jpg [ 146.27 KiB | Viewed 977 times ]
IMG-20170811-WA0002.jpeg
IMG-20170811-WA0002.jpeg [ 932.13 KiB | Viewed 977 times ]

_________________
Your signature contains 328 characters. The maximum number of allowed characters is 255.
Top
 Profile  
 
PostPosted: 12 Aug 2017, 00:47 
Offline
Profesors
User avatar

Joined: 27 Sep 2016, 16:06
Posts: 623
Vecais mazkvadiņš bij veiksmīgi ieķēries priedes galotnē, samērā sarežģītā vietā, blakus priedei 4-5m attālumā ir 20 000v elektro līnija. Priedes garums apmēram 20m, kvads sēž vienā no augšējiem zariem, kādi 3m zem galotnes.

glābšanas operācija - pirmais variants - celt augšā šņori, izmantojot dji maviku, lai šņori apmestu ap drona zaru, vai galotni. Pāris reizes kautkas izdevās, pāris reizes nē, mavikam apakšā ar līmlenti piestiprināts stieples ķeksis, kuram cauri izvērta aukla, ķeksim noregulēta stiprība, lai krietnāk uzgāzējot - aukla izmūk un maviks tiek brīvībā. Protams, šāds risinājums lika auklai vairākas reizes izkrist no cilpas arī pusceļā, pamazām tjūnējot cilpu aizvine ciešāku, līdz brīdim, kad šņore vairs nepar ko neķerās laukā, nācās izmantojot veiksmi maviku sēdināt lejā ar zināmu riska piedevu, kopumā secinājums tomēr tāds, ka nekāda milzu rezerves kravnesība mavikam nav, un šādiem nolūikiem nav ko mocīt smalku aparātu. Pāris reizes uzmestā aukla - dažos gadījumos trāpija ap neīsto zaru, vinereiz ap pašu galotni, koku varēja līdzarto no zemes krietni purināt, ka tas locījās kā vētrā, bet kvads lejā nekrita.

otrais variants - ķeksēt izmantojt garu kārti, kurai galā žuburains āķis ar auklu - mēģinot āķi uzmest kvadam vai zaram. Kārts garums ~12m. koka līste 25x50mm, divas tādas, plus makšķere galā, tas viss knapi kustināms, knapi valdāms, turklāt dažos izdevušajos mēģinājumos, stāvot pašam uz jumta, āķa žuburi noslīdēja no zariem, pietrūka kārts garums. Bet vēl garāku nebij cerības vispār kustināt, turklāt no pašsvara tā arī draud pārlūzt. un blakus ir elektro līnija, negribētos kārti uzmest uz tās, šajā galā to vēl turot rokās...

trešais variants -
braukt augšā ar kādu kravnesīgāku dronu - 2216 motoru seškopteri. Tika atdzīvināts seškopteris, pievienoti trūkstošie esci, sākumā doma bij fpv modē ielidot tā smalki, ieslīpi, lai pārstieptu šņori taisni pār to zaru kur sēž kvads. bet tam zaram virsū un blakus traucējoši zari, kā arī fpv versijā, tur augšā pagrūti noorientēties, izlēmu labāk tiešajā redzamībā darboties. Tad kādi 4-5 mēģinājumi, vienā no tiem arī sešinieks iesēdās priedē, bet aiz nesamās auklas veiksmīgi novilkts lejā. Šoreiz shēma tāda, ka sešiniekam apakšā karabīne, kurai cairi izvērts auklas gals, kādi 20m garumā, otrs gals - izklāts zemē, zālē, 50+ m garumā, ar spoli galā. Kopterim paceļoties piemēram 40+m augstumā auklas brīvais gals izslīd caur karabīni, un kopteris kļūst brīvs, var lidot uz nosēšanos utt. Pārsvarā tā arī sanāca, bet bij arī jautrības, kad aukla sapinās, un neslīdēja laukā, kopteris pilnā gāzē rūc, aķa pīksteklis pīkst, smagā spole lejā zālājā ceļās gaisā, nācās lēzeni sāniski attālinoties nosēsties slīpi, ar visu auklu zem koptera. Viss oki. Darbs māca darītāju, ja sākumā lidošana nervoza, tad ar katru nākamo reizi izdodas nokoncentrēties aizvien mierīgāk, arī vējš bij samērā mērens, un galugalā, pacelties vertikāli cieši gar priedi, vietām papļaujot skujas, un pie kvada zara veicot asu maneveru uz āru, šņori izdevās apmest ap kvada zaru un vienu zaru virs. no virsējā zara izdevās auklu nokratī nost, un tad atlika jautrā un enerģiskā kvada zara kratīšana. Nekas nenotiek, krati atspēries, šņorei kādi 300kg izturība, raut var cik spēka, bet nekas, kamēr secināju, ka šņore daļēji piespiež arī kvadu pie zara. Tad purinot šņores otru galu sanāca maķenīt atsvabināt, un tikt pie tāda progresa ka intensīvi purinot, var sākt manīt, ka kvads centimetru pa centimetram sāk kustēties, un galugalā nopurinājās no priedes zemē, brīvais kritiens, apmēram 12m līdz skārda jumtam, piezemēšanās. :)

(Akjā, pirms tam bija mēģinājums zem kvada iesiet žubura āķi, un otrs cilvķs lejā padod auklu, nolaižot āķi zemāk vai augstāk. Todien bija mērnes vējš, saule, priedes stāv pļavas malā, sākot no priežu augstuma vidus - sajūtams pamatīgs termiskās gaisa masas plūdums - ja pirms tam kpteris hoverējot, knapi knapi ceļās augšā virzienā uz galotni, tad iekļūstot termikā - nespēju vien laicīgi noest gāzi, kad šis jau ir savus 5m virs galotnes. Attiecīgi tad arī aukla ar žuburu, bija gadījums, kad apmetās kvadam apkārt, bija arī gadijums, kad žuburs aizķēra propeplleri, un kvads iejaucās priedē :) sava jautrība katram darbam laikam ir:) ) un vēl bija mēģinājums kāpt priedē, līdz kādai trešdaļai, ļoti maz, reti zari, kautkā uzkārpīties augšā ar alpīnista iesācēja komplektu jau var, bet beigu beigās, negribējās plēst mizu nost no visiem vesaliem zariem, jo plānots to priedi ir saglabāt, lai aug, bet kokā kāpšana ar uzkabes un striķa palīdzību dīrā nost mizu. Nu un protams, ar'iciti iemesli, karstā diena, slinkums, neomulīgā sajūta tur karājoties utt, tāka todien tika mests miers, un dvēseles mierināšanai izlidots night fpv ar IR kameru izmantojot par nesēju lielo seškopteri:)

Koptera konstrukcija un shēmu lakošana priecē, desmit dienās gan lietū, vējā, pērkons negaisā stāvēdams, bija iedarbināms turpat uz vietas, nomainot dažus saplīsušos plastm strapus (savilces) kājām un vienu propelleri, droneklis ir atkal pilnā darba kārtībā:) saprotams, vienīgi aķlis beigts, jo vislaik bija lādējies ārā, pie pastāvīgi ieslēgta drona un fpv.


Attachments:
IMG-20170809-WA0018.jpeg
IMG-20170809-WA0018.jpeg [ 1.43 MiB | Viewed 975 times ]
IMG-20170729-WA0003.jpg
IMG-20170729-WA0003.jpg [ 326.77 KiB | Viewed 975 times ]

_________________
Your signature contains 328 characters. The maximum number of allowed characters is 255.
Top
 Profile  
 
PostPosted: 12 Aug 2017, 12:32 
Offline
Profesors
User avatar

Joined: 22 Apr 2016, 23:47
Posts: 560
Episks stāsts! Ļoti interesanti!

_________________
Axial SCX10,Scx10II, YetiJR 1/16, Yeti 1/10
Traxxas E-Revo1/16
Turnigy Rally1/16
HBX Devastator miniCrawler
SymaX5
TarantulaX6
E-Sky Lama
JJRC H8mini
WLtoys F939
Zabo250(racingDrone)
Walcera QRX350Pro
Naza F450
HengLong WalkerBulldog(tanks)


Top
 Profile  
 
PostPosted: 17 Aug 2017, 00:54 
Offline
Profesors
User avatar

Joined: 27 Sep 2016, 16:06
Posts: 623
labi, prieks, ka patīk:)

secināju, ka no visiem uzbūvētajiem lidaprātiem, vislabākais ir mazais četrkopteris, uzticamais aparāts, sazincikreizes peldējies (negrimst), kritis un dauzījies, padzīvojis 10 dienas priedes galotnē, vētrā, lietū, negaisā utt, un vēl aizvien perfekti darbojās :)

Lai interesantāka dzīve, ir forši palidināties jaunās vietās, kur nav būts, nepretendēju uz mākslu šajos video, vienkārši nofilmēta lidināšanās prieka pēc -

https://youtu.be/aLvlHihQWi0
https://youtu.be/QL4aeav1qAk
https://youtu.be/YjDVcaI6cm0

_________________
Your signature contains 328 characters. The maximum number of allowed characters is 255.


Top
 Profile  
 
PostPosted: 17 Aug 2017, 19:18 
Offline
Profesors
User avatar

Joined: 08 Jan 2012, 14:46
Posts: 5974
Location: Kuldīga
Par tiem video - ja būtu lietojis attiecīgusND filtru propelleru ņirboņa no saules ēnām nebūtu, tas jau palīdz arī prieka pēc lidot, tīrāka bilde. es nerunāju par tiem propjiem kas tieši kadrā , no tiem neizbēgt , bet par tiem momentiem kad izlien pretgaismā un propji ēnas griež uz kameru.

_________________
Image http://avioclub.lv/


Top
 Profile  
 
PostPosted: 11 Sep 2017, 23:15 
Offline
Profesors
User avatar

Joined: 27 Sep 2016, 16:06
Posts: 623
ND filtru pagaidām nekārojās pirkt, tie tur ap 40 eirām piķo, liekas, pa to naudu kautkā var jautrāk izklaidēties, bet skaidrs, ka kautkad jau būs jāsaņemās...


Attachments:
IMG-20170907-WA0018.jpg
IMG-20170907-WA0018.jpg [ 272.34 KiB | Viewed 674 times ]

_________________
Your signature contains 328 characters. The maximum number of allowed characters is 255.


Last edited by PuukjuAerofoto on 11 Sep 2017, 23:28, edited 1 time in total.
Top
 Profile  
 
PostPosted: 11 Sep 2017, 23:27 
Offline
Profesors
User avatar

Joined: 27 Sep 2016, 16:06
Posts: 623
Nu tā :) piedāvājam Jūsu uzmanībai jauno, (uzlaboto) mazo seškopteri :)

lido ļoti patīkami, mierīgi, precīzi un stabili, pagaidām gan vēl ir maz lidots, un bez fpv. Standarta racing kvadu pidi ir, bet jāpagriež būs mazliet uz ļengano pusi. Konstrukcija tā pati iecienītā, kas iepriekš - negrimstoša, ūdens shēmām nekaitē, avārijās un kritienos pārsvarā paliek veselas visas vērtīgās detaļas, atliek nomainīt plastm. savilcejus. Elektronika sēž putuplasta kastē, esci - kastes piebūvē. motori 2204 2300kv, par ~18e komplekts, esci - littlebee 20A apmēram 20e kompl., FC - cc3d, ar openpilot 14.1 :) uztvērējs Frsky D8R2+. propi - 6030 divlāpstu, bet par tiem nav dižas sajūsmas, pēdējā laikā šķiet, lādzīgākie no lētā gala ir 6040 divlāpstnieki, kinkong, vismaz tai lidošanai kas ikdienā notiek, nav maksimālais trakums celtspējā, bet ir labs baterijas laiks. video tx - 600mw no banguoda par tiem ~9 eiro. Heksas celtspējas rezerve noderēs kāda papildus gaismekļa vizināšanai, lidojot tumšajā ziemrudens sezonā :)


Attachments:
IMG_20170907_043113.jpg
IMG_20170907_043113.jpg [ 1.5 MiB | Viewed 674 times ]
IMG_20170907_034035.jpg
IMG_20170907_034035.jpg [ 1.82 MiB | Viewed 674 times ]
IMG_20170907_030853.jpg
IMG_20170907_030853.jpg [ 1.6 MiB | Viewed 674 times ]

_________________
Your signature contains 328 characters. The maximum number of allowed characters is 255.
Top
 Profile  
 
PostPosted: 12 Sep 2017, 09:21 
Offline
Jauniņais

Joined: 28 Jun 2017, 15:00
Posts: 7
Interesanta ideja Tev ar tiem putuplasta korpusiem. Kur Tu liec baču? Atstāj ārā?


Top
 Profile  
 
PostPosted: 12 Sep 2017, 21:30 
Offline
Profesors
User avatar

Joined: 27 Sep 2016, 16:06
Posts: 623
bača karājās apakšā, pievilkta ar to velcro battery strapu :)

_________________
Your signature contains 328 characters. The maximum number of allowed characters is 255.


Top
 Profile  
 
PostPosted: 14 Sep 2017, 14:16 
Offline
Profesors

Joined: 21 Feb 2015, 22:03
Posts: 1003
Location: Jelgava, Rīga
Alternatīva komponentu lakošanai :D
Attachment:
21728397_10154737077576338_1471066319998171519_n.jpg
21728397_10154737077576338_1471066319998171519_n.jpg [ 51.22 KiB | Viewed 559 times ]

_________________
DreamFly Libelle, HobbyKing Reaktor 3D
Traxxas Slash 4x4, Losi 8ight-E 4.0
DJI F450, S500 Quad, Walkera F210, Eachine 250 u.c.


Top
 Profile  
 
PostPosted: 14 Sep 2017, 16:48 
Offline
Profesors
User avatar

Joined: 27 Sep 2016, 16:06
Posts: 623
jā jautri:) laigan, jālako ir šāvaitā :)

_________________
Your signature contains 328 characters. The maximum number of allowed characters is 255.


Top
 Profile  
 
PostPosted: 14 Sep 2017, 18:15 
Offline
Profesors
User avatar

Joined: 23 Sep 2012, 22:09
Posts: 2398
Location: Rīga, Baldone, Grobiņa, Varakļāni
Browning, viņš jau ne tikai lietū, bet arī dīķī "lidinās".
Bet vispār tā bilde atgādināja UldisK savulaik veidoto "kvadu-lapseni".

_________________
do you ever feel that if you weren't paid to write code, you'd do it anyway?


Top
 Profile  
 
PostPosted: 11 Oct 2017, 07:07 
Offline
Profesors
User avatar

Joined: 27 Sep 2016, 16:06
Posts: 623
Zinko, ieproveju savu puuceni, ir baigi forshi viss, vienigais, vinjai rakstits ka ir IR filters iekshaa, taa ir v2 puuce. Un attiecigi, spidinot ar IR diodeem.ieguvu tikai shvakaku redzamibu un vienmerigi peleku zupu ekraanaa. Savukart ar parastu siltas gaismas diodi gaismojas super, pat krasainajaa rezhimaa kamera pariet, ar nieka 3w spukdziti. Vienigais, ka shads gaishi spiidoshs straujsh lidaparaats naktii jau man pasham.izskataas baiss, kur nu vel nejaushiem garamgsjejiem vai kaiminjiem, taka, vispaar jau nakts lidoshanaa buut laikam labak izmanto IR ledus. Kadi butu labakir varianti - ravet ara IR filtru, mainit leecas, vai kadu soecifiska viljnja garuma IR ledu mekleet? :)

Nujaa , lietuu var lidot vienaa mieraa, shvakaakais ir vidnigi tas, ka pilieni uz kameras objektiiva pamazam kraajas un aizsedz skatu:) varbut pamatigaks shirmis kamerai jaliek...


Attachments:
IMG_20171011_063153.jpg
IMG_20171011_063153.jpg [ 1.56 MiB | Viewed 251 times ]

_________________
Your signature contains 328 characters. The maximum number of allowed characters is 255.
Top
 Profile  
 
PostPosted: 11 Oct 2017, 09:03 
Offline
Profesors
User avatar

Joined: 23 Sep 2012, 22:09
Posts: 2398
Location: Rīga, Baldone, Grobiņa, Varakļāni
PuukjuAerofoto wrote:
ar nieka 3w spukdziti.

Tie 3W nekarsē blakus esošās lietas (shēmu, kameru)?

PuukjuAerofoto wrote:
pilieni uz kameras objektiiva pamazam kraajas un aizsedz skatu:) varbut pamatigaks shirmis kamerai jaliek...

Ja nav bail sabojāt lēcu, var mēģināt uzsmērēt lietus ūdens atgrūdēju (kaut kādu Rain Repellent no TurtleWax vai tml). Nezinu gan, kāda ir gaisa plūsma pie kameras - ja zem kādiem 70 km/h (20 m/s), tad var arī nepalīdzēt.

_________________
do you ever feel that if you weren't paid to write code, you'd do it anyway?


Top
 Profile  
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 550 posts ]  Go to page Previous  1 ... 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35 ... 37  Next

All times are UTC + 2 hours [ DST ]


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Portal by phpBB3 Portal © phpBB Türkiye