Radio vadāmo modeļu forums
  
It is currently 21 Oct 2018, 15:33

All times are UTC + 2 hours [ DST ]




Post new topic Reply to topic  [ 53 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3, 4  Next
Author Message
 Post subject: Re: Izmaksas
PostPosted: 18 Sep 2017, 23:32 
Offline
Meistars

Joined: 18 Jun 2013, 00:25
Posts: 354
Location: Riga
Par propiem
Ja runa par izturibu, tad HQ durable ilgi velk, bet downside ka ir pamiksti. PC var atkal atlocit atpakal, bet robi gan rodas atri. GN ir GN, performance labs, bet katrs pieskariens kaut kam ir propu maina. Iesacejiem labak 2-blade, mazaka iespeja ka lapstinu nolauzis

_________________
BrickRacing Team
Veikals: http://shop.brickracing.com
FB: https://www.facebook.com/Brickracing/
IG: https://instagram.com/brickracingcom
Team-Blacksheep; FuriousFPV; Tattu; HQProp; Mylipo; T-Motor; Sunrise Model; Emax; Ache; Gemfan; Runcam


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: Izmaksas
PostPosted: 19 Sep 2017, 01:40 
Offline
Speciālists

Joined: 12 Aug 2016, 22:11
Posts: 126
oskarsg wrote:
Uz vtx neieteiktu taupit, daudz crashi del vtx glukiem beidzas ar citu dalu salausanu.
Daudz kas saluzt del neapdomatas montazas uz koptera, kas ari janem vera.
Vienigas antenas kas man ilgi vilka ir triumph, vienu neveiksmigi izsskaidiju tik sava slikuma pec nenostiprinot kartigi, props para korpusu uz pusem, it ka saliku atpakal, bet errori ir, kas ari varetu but uz kontakta sacakaresanu nepardomati parvelkto vinu.
Kameras izskaida uz to ka izvelas ramjus kur atklati vinas stav, iesacejam tas nav vajadzigs.
Labs motors ari crashus tur labak, piem, racerstars 2205 izgatavoti no siera ar koka gultniem, beigas nomaini 4x un jau butu labs sets sanacis. ESC nodeg pie nedisarmosanas vai neatlaidigas velmes pacelt pec crash, ari uzlikt kadu aizsargu neskada lai prop strike neaizved pie dieviem.


Kameras ieteicams likt tā,lai gan kamera gan objektīvs atrodas aiz rāmja malas. Pret tieši frontālu triecienu pret metāla cauruli tas var nelīdzēt, taču pret 99% sāniskajiem sitieniem der labi. VTX antenu skrūvēt pie rāmja ne vienmēr ir ieteicams, jo 1) rāmis parasti ir karbona (pēdējā laikā - arī alumīnija sakausējuma), kas labi vada elektrību un caur iezemēto antenas vītni nobloķē atpakaļ raidīto FPV video signālu. Lidojot radīsies mistiskas aklās zonas, kurās video būs ar pamatīgiem traucējumiem vai vispār pazudīs. 2) VTX antenu attiecīgi skrūvēt uz pagarinātāja kabelīša un nostiprināt rāmja aizmugurē horizontāli ar 25-30 grādu izliekumu uz augšu. Savienojuma vietu ietīt elektriskajā izolācijā (izolācijas lente, siltumtruba utt.). Tā antenas izstarotājs būs labi redzams praktiski no visurienes, netraucēs aerodinamikai un sitoties cietīs vismazāk. Tas viss tāpēc, ka VTX gļuki var beigties arī ar ilgu nokritušā lidoņa meklēšanu. Un var arī neatrast. Tāpēc 3) obligāts ir pīkstulis, ko var ieslēgt no pults. Neskādē arī atsevišķi baterijai piekabināms bļauris, kurš pamožas pēc noteikta laika no ieslēgšanas brīža vai pazūdot aktivitātei.

Minētās rāmja iezemēšanas novēršanai pirms stekā liekamo plašu (FC, PDB un 4-in-1 ESC, tagad arī daži VTX) jāpārbauda vai skrūvju caurumi nav iezemēti. Tā var atklāties, ka plašu skrūvju caurumu metalizācijai pieslēgts arī pilns baterijas spriegums (diemžēl jau pierasta parādība 20x20 formāta FC un 4-in-1 ESC). Karbona un alumīnija rāmjiem šādas plates pieskrūvējot ar metāla skrūvēm un pieslēdzot bateriju, var palikt ne tikai bez kvadras, bet arī ļoti nopietni apdedzināties. Tāpēc plates rāmī jāskrūvē uz plastmasas distanceriem. FC plati žiroskopa vibrācijas novēršanai ieteicams skrūvēt uz gumijas distanceriem vai vismaz uz skrūvēm ar gumijas gredzeniem.

Netaupīt uz barošanas vadu diametra rēķina. Baterijas spraudņa vadus izvēlēties par pāris iedaļām resnākus par ESC vadiem. Orientējoši ja ESC lieto 18AWG vadus, baterijas vadiem jābūt ne tievākiem par AWG16. Vislabāk baterijas spraudnim lieciet AWG12 - derēs visos gadījumos no 220x līdz 240x motoriem. Ja vadi būs par tievu lielākas uzdotās jaudas gadījumā motori ātrāk negriezīsies pat ar labāku bateriju - tikai vadi sils. PDB (vai FC+PDB) ņemt tādu, kas atbalsta vismaz 120A strāvu. Tagad vairums PDB atbalsta 140A strāvu, kas ir pietiekami 98% gadījumu. Taču ne mazākai strāvai par 120A. Cena atšķiras tikai par dažiem eiro. Augustā uz pāris nedēļām paliku bez vienas kvadras, kurā biju ielicis GX210 dzimto PDB, kas, kā atklājās, bija paredzēta 70A strāvai. Tas nāca gaismā pēc motoru nomaiņas (Emax RS2205 pret RCX2206 ar Emax Avan propelleriem), kad "ieminot" paceļoties, PDB momentā pārdega uz pusēm. Labi, ka ne kaut kur gaisā un līdz bija otra kvadra ar "pareizu" PDB :)

Motora sargi ir ieteicami un vismaz 220x motoriem tie nopērkami visur. Iesācējiem motoru sargus lietot obligāti. Pasargās no nepatīkamiem pārsteigumiem sašķiebtu motoru korpusu izskatā. Lētāk būs pēc kritiena no motora izkratīt zemi, kā mainīt motoru.

2-lāpstiņu propelleriem ir mazāka gaisa pretestība - izēd bateriju lēnāk un uz motoriem ar lielāku KV (5" propelleriem 2500+ KV motori) arī ātrāki. Frīstailam neder, jo manevrējot nav precīzi. 3-lāpstiņu propelleri ir zelta vidusceļš gan ātrumam gan manevrētspējai. Vēlams lietot ar zemāku KV (5" tas būs 2100-2450). Tur jāņem vērā arī lāpstiņu leņķis. Iesācēji sākumā var apstāties pie 5030-5040 modeļiem. KingKong, DAL/DALPROP, Gemfan un DYS ražotie propi nebūs garām. 5" propi ar lielāku lāpstiņu skaitu par 3 ir vaboles dračīšana - tur jaudas pieaugums attiecībā pret strāvas patēriņa pieaugumu ir niecīgs. Vienīgie interesantie propi no tās kategorijas ir 6-lāpstiņnieki - jo klusi, manevrētspējīgi un tādā veidā dzīvošanai parkos draudzīgāki. Jebkurā gadījumā apdauzīti 3+ lāpstiņu propi ir lielāks čakars to atlocīšanai atpakaļ lietojamā veidā. Biežāk vienkāršāk ir apmainīt pret jaunu.

KV minu, jo pēdējā laikā iespējams nopirkt arī gatavas sacīkšu kvadras, kuras pēc nelielas pievīlēšanas - pareizi jānovieto uztvērēja antena(s) (alternatīva - jānopērk pults (vai pults un uztvērējs)) ir gatavas lietošanai. Kaut kas šāds

https://www.banggood.com/Eachine-Wizard ... 85802.html
https://www.banggood.com/Eachine-Wizard ... 55399.html
https://www.banggood.com/Eachine-Wizard ... 77100.html
https://www.gearbest.com/brushless-fpv- ... 60786.html

Tur atliek tikai piemēroties esošajiem motoriem, ja negrib mainīt motorus uz citiem.

RacerStar motori ir.. nu jā, vienīgais RacerStar modelis, kas likās interesants, ir RS2306 galīgi ķertiem frīstailistiem, kuri nopērk maisu ar šiem motoriem un dienas beigās izber to atliekas konteinerā. Ir vēl RF2205S, kuri, uzmanīgi apejoties, iet ilgi (man joprojām dzīvo viens labi ejošs RF2205S 2300KV komplekts). Ilgākam laikam jāskatās kaut kas ne tik birstošs. Ir kāds "ķecerīgs" motors - RCX RS2206 (V3) 2400KV - labi der gan iesācējiem, gan pieredzējušākai publikai, nemaksā kosmosu (10 EUR/gab, ja ņem bez garantijas, kas tāpat ir lieka) un ir pieejamas rezerves daļas - var nopirkt tikai jaunu korpusu vai asi nošķiebto vietā. Atslēgas vārds zinātājiem - liektie magnēti. 30A+ ESC gan obligāti. Arī ar Emax Avan un DAL T5046C propiem iet bez piepūles (1300 mAh 65/150C ~ 4 min), baterijai fonā stenot un lamājoties ar 3-stāvīgajiem :D


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: Izmaksas
PostPosted: 19 Sep 2017, 10:21 
Offline
Meistars

Joined: 18 Jun 2013, 00:25
Posts: 354
Location: Riga
Uz doto brīdi ir tik pāris FC AIO kur skrūvju caurumi ir ar +, ja -, tad pajāt līdz brīdim, ja + pieskaras korpusam :P
2-blade propi pret 3-blade propiem kalpos ilgāk pie crash iesācējiem, mazaka iespēja nolauzt lāpstu, par cik 50% gadījumus props "neieduras" zemē, 3+ vienmēŗ kāds props būs zemē.

ESC jaizvēlas apdomāti, nav tā ka 30A+ vajag, jo zin ko dara. Protams high kv+ dal 5046C props ēdis daudz, bet 5046C arī nebūtu pareizā izvēle uzsākot(kā jeb kurš agresīvais props 5051, 5152, V3) , drīzāk klasisko 5x4x3 PC versijā iesācējiem. 5x4x3 OG vēl joprojām ir diezgan pieprasīts, neskatoties, kas V1S ir izturīgāki, bet freestyle jau nav jaudas prasībās tik lielas, kā labs gluds kadrs.

_________________
BrickRacing Team
Veikals: http://shop.brickracing.com
FB: https://www.facebook.com/Brickracing/
IG: https://instagram.com/brickracingcom
Team-Blacksheep; FuriousFPV; Tattu; HQProp; Mylipo; T-Motor; Sunrise Model; Emax; Ache; Gemfan; Runcam


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: Izmaksas
PostPosted: 19 Sep 2017, 20:50 
Offline
Profesors
User avatar

Joined: 27 Sep 2016, 16:06
Posts: 787
PDB manuprāt ir visai dīvains izgudrojums, ar mazu lietderību un kā jau minēts, ar ierobežotu strāvu, vadus liek resnus, bet celiņi tai plāksnei tak ir plāni kā papīrs. laigan nevajag arī nemaz tik šausmīgi resnus tos vadus, jo garumi tak ir īsi, ne vairāk par padsmit cm. :)

pūšamais - jo vienkāršāks jo labāk, nagu laka kā dārgais gals, un pūšama laka aerosolā - kā lētais variants, pietiek simtiem escu ko nopūst :D

_________________
Your signature contains 328 characters. The maximum number of allowed characters is 255.


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: Izmaksas
PostPosted: 19 Sep 2017, 21:15 
Offline
Profesors
User avatar

Joined: 23 Sep 2012, 22:09
Posts: 2643
Location: Rīga, Baldone, Grobiņa, Varakļāni
Krotow wrote:
PuukjuAerofoto wrote:
Lai pēctam nav gari un plaši jāapraksta visi iespējamie elektronikas gļuki un negļuki - būvējot kvadu salakot ar pūšamo el shēmas prasa pāris minūtes, minimums rūpju, bet detaļas lietderīgais mūžs pieaug vairākkārt, to tagad iznīcināt var vienīgi sadauzot.

Te pieklājības normas prasa norādīt konkrētā pūšamā nosaukumu un adresi, kur tas nopērkams.

Pagājušoziem GX210 kvadru sapūtu ar Lemonā pirktu Nano Protech. Smirdēja, ķēpājās un pilēja baisi. Slapja gan nepalika. Šoziem jaunos dzelžus vēlos iepūst ar kaut ko ne tik ķēpīgu :) Gribas šķidro izolāciju, kas sacietē par elastīgu gumijas plēvi. Angliski saucas "liquid electric tape" Diemžēl vvz, kā to sauc latviski un kur pie mums to var nopirkt.

Man tai pašā lemonā piedāvāja PRF 202 aerosolu, "high-grade insulating and protective varnish", "forms a clear, flexible film which permits soldering through the film".
Pāris minūtēs gan ar tādu nevarēs iekļauties - žūst mazliet ilgāk.

_________________
do you ever feel that if you weren't paid to write code, you'd do it anyway?


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: Izmaksas
PostPosted: 19 Sep 2017, 21:27 
Offline
Profesors

Joined: 11 Aug 2016, 12:35
Posts: 446
Location: Salaspils
PuukjuAerofoto wrote:
PDB manuprāt ir visai dīvains izgudrojums, ar mazu lietderību un kā jau minēts, ar ierobežotu strāvu, vadus liek resnus, bet celiņi tai plāksnei tak ir plāni kā papīrs. laigan nevajag arī nemaz tik šausmīgi resnus tos vadus, jo garumi tak ir īsi, ne vairāk par padsmit cm. :)

pūšamais - jo vienkāršāks jo labāk, nagu laka kā dārgais gals, un pūšama laka aerosolā - kā lētais variants, pietiek simtiem escu ko nopūst :D


Kapēc dīvains? Un ko Tu domā ar lietderību? Kaut kā strāvu no baterijas uz ESC jāaizvada - bez tās motori negriezīsies, un ar PDB es saprotu jebkuru konstrukciju strāvas pārvadīšanai. Tā var būt galīgi vienkārša, kaut vai pāris resni vara vadi vai vara celiņi pie kuriem viss tiek pielodēts, vai arī kaut kas inteliģentāks - ar strāvas mērīšanu.

Vienkāršākajai lakai gan nepiekrītu. Sākumā viss varētu būt OK, bet vēlāk tā laka var sākt plaisāt un tad zūd nozīme - ir tā laka vai nav.


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: Izmaksas
PostPosted: 19 Sep 2017, 21:29 
Offline
Profesors
User avatar

Joined: 23 Sep 2012, 22:09
Posts: 2643
Location: Rīga, Baldone, Grobiņa, Varakļāni
Voldis wrote:
Vienkāršākajai lakai gan nepiekrītu. Sākumā viss varētu būt OK, bet vēlāk tā laka var sākt plaisāt un tad zūd nozīme - ir tā laka vai nav.

Cik vēlāk tad tā laka sāk plaisāt? Pēc mēneša? Pēc gada? Vai tad, kad tā laka sāk plaisāt, elektronika vēl nav norakstīta sava "morālā vecuma" dēļ?

_________________
do you ever feel that if you weren't paid to write code, you'd do it anyway?


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: Izmaksas
PostPosted: 19 Sep 2017, 21:47 
Offline
Profesors

Joined: 11 Aug 2016, 12:35
Posts: 446
Location: Salaspils
binary wrote:
Voldis wrote:
Vienkāršākajai lakai gan nepiekrītu. Sākumā viss varētu būt OK, bet vēlāk tā laka var sākt plaisāt un tad zūd nozīme - ir tā laka vai nav.

Cik vēlāk tad tā laka sāk plaisāt? Pēc mēneša? Pēc gada? Vai tad, kad tā laka sāk plaisāt, elektronika vēl nav norakstīta sava "morālā vecuma" dēļ?

Nezinu. Es rakstu, ka VAR sākt plaisāt. Iespējams, ka arī neplaisās. Tāpat iespējams, ka elektronika var nodegt pēc kāda kreša nemaz nesasniedzot morālo novecošanos. Es domāju - ja jau pārklāt, tad pārklāt ar kaut ko tam piemērotu un paredzētu, savādāk nav vērts ķēpāties. Nemaz tik dārgi tās speciālās lakas nemaksā. Var arī vispār ne ar ko nepārklāt - kaut kādam ražotāja pārklājumam būtu jābūt.


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: Izmaksas
PostPosted: 19 Sep 2017, 22:09 
Offline
Speciālists

Joined: 12 Aug 2016, 22:11
Posts: 126
PuukjuAerofoto wrote:
PDB manuprāt ir visai dīvains izgudrojums, ar mazu lietderību un kā jau minēts, ar ierobežotu strāvu, vadus liek resnus, bet celiņi tai plāksnei tak ir plāni kā papīrs. laigan nevajag arī nemaz tik šausmīgi resnus tos vadus, jo garumi tak ir īsi, ne vairāk par padsmit cm. :)

pūšamais - jo vienkāršāks jo labāk, nagu laka kā dārgais gals, un pūšama laka aerosolā - kā lētais variants, pietiek simtiem escu ko nopūst :D


PDB pavisam nav slikts. <= 220 mm kvadrās tas ļauj izvairīties no pārmērīga vadu spageti korpusā. Mazā rāmī salodēt kopā divreiz 5 vadus ir ķēpa pat profiem. Un ja vēl jāliek klāt kondensatori. Pie kam parādās vieta, kur ielikt sprieguma pārveidotājus (5V, 12V) - tas viss vienā platē. Galvenais, lai plates dizains atbalsta visiem motoriem kopā paredzēto strāvu un pats nekļūst par trokšņu avotu. Protams, ir lētās PDB plates, kur ražotājs ietaupījis celiņu biezumam un celiņi pārvēršas kūstošajos drošinātājos :) Tādas vnk nevajag pirkt.

Pārmērīgi resnus vadus arī nevajag. Taču vvz kādus motorus kurš kurš savā modelī liks - ja vadi būs par tievu, arī nebūs labi. Lai būtu skaidrs, ņemam priekšā kaut vai AWG tabulu no Wikipēdijas

https://en.wikipedia.org/wiki/American_wire_gauge

Skatāmies, lai vads pīķa strāvas brīdī nenodegtu. Tabulā pretī diametram ir "fusing current" kolonna, kurā norādīta vada pārdegšanas strāva - tur arī skatāmies. Populārajiem nopērkamo jaudas vadu ar silikona izolāciju diametriem tā būs

AWG12 - 235 A
AWG14 - 166 A
AWG16 - 117 A

Ideāli, ja visu motoru kopā patērētā strāva būtu 2x mazāka. Taču būsim reālisti un reizināsim ar 0,7 :) Iznāk, ka baterijas pieslēgšanas vada diametram jābūt AWG14 kvadrām ar kopējo motoru strāvu līdz 120A un AWG12 jaudīgākiem motoriem. Ja vēl ir jautājumi - skatāmies, kāds vada diametrs izmantots baterijai, kuru taisāmies izmantot. Ja vien tā nav 25C baterija ar AWG14 vadiem, kurai uzlīmē ieskrāpēts 80C (sveiciens Banggood).


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: Izmaksas
PostPosted: 19 Sep 2017, 22:15 
Offline
Profesors

Joined: 11 Aug 2016, 12:35
Posts: 446
Location: Salaspils
Paldies, Krotow, ļoti noderīga info!


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: Izmaksas
PostPosted: 19 Sep 2017, 23:30 
Offline
Profesors
User avatar

Joined: 08 Jan 2012, 14:46
Posts: 6330
Location: Kuldīga
binary wrote:
Cik vēlāk tad tā laka sāk plaisāt? Pēc mēneša? Pēc gada? Vai tad, kad tā laka sāk plaisāt, elektronika vēl nav norakstīta sava "morālā vecuma" dēļ?

ja tas ir uztvērējs jeb kāds cits dzelzis kura komponenšu darba t ir zema (līdz kādiem 40c) viss labi - iet gadiem. Ja tas ir ESC jeb kāds Vtx kurš labi slogojās tad tā laka ir uz nedēļu. Ir pārbaudītas dažādas baloniņu lakas , ar visām ESC pēc laika sāk gļukot kad mitrums tiek klāt vairāk par pili. konkrēti uz tā mana tragija kurš ik pa laikam izrauj kādām šļakatām cauri - uzpūsts biezs silikons pat izvelk ilgāk. Laikam jau būs jānopērk kas speciāls priekš tādām ekstrēmākām vietām un dzelžiem ar lielu t diapazona maiņu. Tajā pat laikā mans pirmais kvads pa lietu lidoja ilgi ar salakotiem ESC - bet tur viņi bija izvietoti tā, ka ļoti labi dzesējās.
Tā kā ar to laku ir jāskatās - kur, kam.

Ar to vadu šķērsgriezumu ir vēl viena lieta - par cik līdz ESC mums ir līdzstrāva , tad jāskatās arī vada garums lai nav sprieguma kritumi, nodegt visticamāk viņš nenodegs bet sprieguma kritumi gan var būt ievērojami pat pie īsiem gabaliem. (pie pārdegšanas jau sprieguma kritums uz to gabalu ir praktiski vienāds ar BAT spriegumu :) , bet pietiek lai dažādi sūdi veidotos jau no 10% sprieguma krituma pie slodzes) ESC - motors situācija ir labāk , par cik tur ir pietiekoši augsta frekvence , kritumi ir daudz mazāki un šķērsgrezums pieļaujams mazāks. šo iemeslu dēļ, ļoti bieži FPV piloti saskarās ar video traucējumiem kuri šādā veidā ielien caur barošanu ja Vtx barošana pieslēgta punktā kurš nav tieši pie bat, jeb bat vadi ir gari un attiecīgi maza šķērsgriezuma, tiek kabināti visādi filtri u.t.t. kuru kopējis zirnekļtīkla un komponenšu svars ir lielāks par to ja būtu attiecīgi lielāks šķērsgriezums un tīrāka installācija.

_________________
Image http://avioclub.lv/


Last edited by UldisK on 19 Sep 2017, 23:54, edited 1 time in total.

Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: Izmaksas
PostPosted: 19 Sep 2017, 23:54 
Offline
Profesors
User avatar

Joined: 22 Apr 2016, 23:47
Posts: 967
Izmaksas


Attachments:
21752115_1866604206701104_8572456669898035813_n.jpg
21752115_1866604206701104_8572456669898035813_n.jpg [ 55.46 KiB | Viewed 2946 times ]

_________________
Axial SCX10,Scx10II, YetiJR 1/16, Yeti 1/10
Traxxas E-Revo1/16
Turnigy Rally1/16
HBX Devastator miniCrawler
SymaX5
TarantulaX6
E-Sky Lama
JJRC H8mini
WLtoys F939
Zabo250(racingDrone)
Walcera QRX350Pro
Naza F450
HengLong WalkerBulldog(tanks)
Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: Izmaksas
PostPosted: 19 Sep 2017, 23:55 
Offline
Profesors
User avatar

Joined: 08 Jan 2012, 14:46
Posts: 6330
Location: Kuldīga
:D :D :D :thumbright:

_________________
Image http://avioclub.lv/


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: Izmaksas
PostPosted: 20 Sep 2017, 00:19 
Offline
Speciālists

Joined: 12 Aug 2016, 22:11
Posts: 126
:lol: :lol: :lol: Precīzi. Tā nemanot kādu rītu atjēdzies ar 9 paziņojumiem par pienākušām daļām pastkastē. Un apjausmu, ka makā apaļa "0", bet līdz algai vēl 2 nedēļas :P


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: Izmaksas
PostPosted: 20 Sep 2017, 08:22 
Offline
Profesors
User avatar

Joined: 22 Apr 2016, 23:47
Posts: 967
Apmeram tā. Jaunas rc detaļas?- no problem! Uzlabo taču beidzot kompi, mes nevaram izturēt, ka tu ar vinu mocies- priekš kam, internets taču darbojās!
- nopērc rezerves bleķa diskus mašīnai, lai katru reizi nav jāpārmontē ziemas / vasaras riepas! -Aj, dārgi..
Labāk nopirkšu jaunus diskus un riepiņas rc mašīnai... par to pašu cenu...

_________________
Axial SCX10,Scx10II, YetiJR 1/16, Yeti 1/10
Traxxas E-Revo1/16
Turnigy Rally1/16
HBX Devastator miniCrawler
SymaX5
TarantulaX6
E-Sky Lama
JJRC H8mini
WLtoys F939
Zabo250(racingDrone)
Walcera QRX350Pro
Naza F450
HengLong WalkerBulldog(tanks)


Top
 Profile  
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 53 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3, 4  Next

All times are UTC + 2 hours [ DST ]


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 2 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Portal by phpBB3 Portal © phpBB Türkiye