Papildus brushless dzesēšana?

Elektriskie dzinēji.
The Gardener
Tas, kuru nedrīkst nolamāt
Posts: 3001
Joined: 23 Jul 2006, 14:31
Location: Jelgava

Re: Papildus brushless dzesēšana?

Post by The Gardener » 03 Mar 2008, 22:19

Ieliekot manus motorus pie 4 cellēm diezvai es varēšu attīstīt vairāk par 6000 apgriezieniem uz motora :) Ļotakiem: It's all about the torque!! :) Man nav ātrāku motoru kā 1200Kv, bet lēnākais ir 250Kv- kāds tur autiņš :) Nu vot, un tev noteikti ka tas brušless arī nekarst un forši kalpo. Ja nav cukas tad vajag 0,5T un nekādas motora mocīšanas :D

User avatar
Uga
Profesors
Posts: 2870
Joined: 14 Sep 2006, 15:00

Re: Papildus brushless dzesēšana?

Post by Uga » 03 Mar 2008, 22:48

Nu modifiedaa jaa, bet stockaa un spec klasees, kur motora tinumu skaits ir ierobezhots, tur cilveeki meegjina izspiest visu, ko vien var :twisted: Protams muusu apstaakljos lielaakajai daljai driizaak pie savas braukshanas jaapiedomaa, nevis pie "cukas" :D :D :D
-=Associated RC8B3.1e=- -=Nosram 2000kV=-
-=Xray XB4=- -=CS Electronics 5.5T=-
-=Associated B6.1=- -=CS Electronics 6.5T=-
-=Awesomatix A800X=- -=LRP X12 13.5T=-

The Gardener
Tas, kuru nedrīkst nolamāt
Posts: 3001
Joined: 23 Jul 2006, 14:31
Location: Jelgava

Re: Papildus brushless dzesēšana?

Post by The Gardener » 03 Mar 2008, 22:51

Cuku vajag!! Lai lkumos paksto laiku taisn var pievilkt!! :D

User avatar
Grip
Profesors
Posts: 1703
Joined: 30 Sep 2006, 23:00

Re: Papildus brushless dzesēšana?

Post by Grip » 03 Mar 2008, 23:40

Andronis wrote:Cuku vajag!! Lai lkumos paksto laiku taisn var pievilkt!! :D
Un vēl noteikti arī turbo pogu jāpiestellē klāt :D,

Piemērs iz dzīves:
-Pēdējā IV tepiķa cīņu posmā man nomira brushless, braucu ar krietni lēnāku motoru, labākais rezultāts trešajā finālā - 54apļi, 8:00.724min, ātrākais aplis 8.600s
-Pats ātrākais rezultāts, ko esmu nobraucis ar brushless bij III tepiķa cīņu posmā -
54apļi, 8:00.100min, ātrākais aplis 8.312s

Ja ņem tikai ātrāko apli, tad vienreiz manliekas man bija arī 8.159s

Secinājums - ar jūtami lēnāku autiņu (0.3s uz apli ir ĻOTI daudz) braucot krietni stabīlāk var nobraukt tik pat ātri kā ar ātru autiņu.
Xray XB4 / CS Electronics 6.5t / Orca VX3 / Gens ace / Sanwa MT4S

User avatar
Krisjanis
Profesors
Posts: 595
Joined: 28 Sep 2006, 20:29

Re: Papildus brushless dzesēšana?

Post by Krisjanis » 04 Mar 2008, 01:23

Uga wrote:ieliec to ljotenes brushlesu autinjaa, redzeesim, kaa uzkarsiis 8) Man pannai vispaar nekas nekarst, bet tur arii ir tikai 4 celles un es neforseeju ar timingu vai lieliem zobratiem, man ar 5.5 jaudu piiiilniiibaa pietiek :D
njaa nez ko Toms teiktu par sho.. Toms vairs nebrauc pannaas jo, vinjam pat ar 3.5 ir par maz, par maz jaudas, nevelk..!!! :D :D :D

User avatar
novak 3,5 speed
Profesors
Posts: 401
Joined: 23 Dec 2006, 19:24
Contact:

Re: Papildus brushless dzesēšana?

Post by novak 3,5 speed » 04 Mar 2008, 18:14

Nevis nevelk, bet cukas nav :D . KAspars tak vispār ar to motoru uz taisnes ratā parāva un man arī tā 2 reiz gadijās :D
http://www.bht.lv
Ford Sierra 2.0 Turbo

CeleronS
Iesācējs
Posts: 47
Joined: 07 Feb 2008, 21:08
Location: Jelgava

Re: Papildus brushless dzesēšana?

Post by CeleronS » 05 Mar 2008, 17:47

Uga wrote:ieliec to ljotenes brushlesu autinjaa, redzeesim, kaa uzkarsiis 8) Man pannai vispaar nekas nekarst, bet tur arii ir tikai 4 celles un es neforseeju ar timingu vai lieliem zobratiem, man ar 5.5 jaudu piiiilniiibaa pietiek :D
Tad jau sanāk, ka ja iemācas efektīvi nodzesēt, var darbināt uz daudz lielākām jaudām, kā standartā. Piemēram dzenot cauri vijumiem eļļu/ūdeni, kas tālāk iet uz radiātoru.
Nu anyway
Reku jau ir parādījušies lidaprātu motoriņu mocītāji :D
http://www.evalbum.com/1464
http://www.evalbum.com/1589

User avatar
Uga
Profesors
Posts: 2870
Joined: 14 Sep 2006, 15:00

Re: Papildus brushless dzesēšana?

Post by Uga » 05 Mar 2008, 18:25

-=Associated RC8B3.1e=- -=Nosram 2000kV=-
-=Xray XB4=- -=CS Electronics 5.5T=-
-=Associated B6.1=- -=CS Electronics 6.5T=-
-=Awesomatix A800X=- -=LRP X12 13.5T=-

User avatar
novak 3,5 speed
Profesors
Posts: 401
Joined: 23 Dec 2006, 19:24
Contact:

Re: Papildus brushless dzesēšana?

Post by novak 3,5 speed » 05 Mar 2008, 23:28

Bet reāli priekškam vajag pārslogot to motoru? pa\nem jadīgāku un miers un drizak tur regulis nocepsies nekā motors. Un ir ari brushless motori kuģiem ,kam nāk korpusā iebūvēta ūdens dzese.
http://www.bht.lv
Ford Sierra 2.0 Turbo

CeleronS
Iesācējs
Posts: 47
Joined: 07 Feb 2008, 21:08
Location: Jelgava

Re: Papildus brushless dzesēšana?

Post by CeleronS » 06 Mar 2008, 00:28

novak 3,5 speed wrote:Bet reāli priekškam vajag pārslogot to motoru?
Kā tu domā kāpēc mūsdienās iekšdedzes dzinējiem liek klāt visādus superchargerus?
Vai tad ar brushless nav tā ka uz īsu brīdi var darbinat pat ar 200% jaudu, kā to var ar parastajiem DC?

Saproti, es netaisos izmantot brushlessu priekš rc vajadzībām, bet tikkai testiem.

User avatar
pilots
Profesors
Posts: 830
Joined: 14 Jun 2007, 21:58

Re: Papildus brushless dzesēšana?

Post by pilots » 06 Mar 2008, 00:57

Jebkura aktīva dzesēšana patērē papildus elektrību no akumulātora. Ja gribas lielāku jaudu, jāpērk spēcīgāks motors nevis jāpārslogo motors.

Nezinu kā pie jums autiņā, bet ja lidmašīnai uzliek lielu propelleri, tad motors to vienkārši nespēj griest un vislabākā vilkme ir ar lielāko proplleri ar , kuru motors silst līdz 15C.

Ja motors silst, tad viņš vienkārši nespēj pavilkt. Un ja motors silst, tad lielāka jauda no tā motora laukā nenāks, jauda tikai aizies siltumā.
Divkārtējs Latvijas S9A čempions.
Rockets- S6A, S4A, S9A, S8E/P
Aeroplanes- F3AM, F3K, F3P

User avatar
Logika
Profesors
Posts: 667
Joined: 02 Nov 2007, 22:44

Re: Papildus brushless dzesēšana?

Post by Logika » 06 Mar 2008, 01:05

CeleronS wrote:
novak 3,5 speed wrote:Bet reāli priekškam vajag pārslogot to motoru?
Kā tu domā kāpēc mūsdienās iekšdedzes dzinējiem liek klāt visādus superchargerus?
Vai tad ar brushless nav tā ka uz īsu brīdi var darbinat pat ar 200% jaudu, kā to var ar parastajiem DC?

Saproti, es netaisos izmantot brushlessu priekš rc vajadzībām, bet tikkai testiem.
Automašīnās motors ir siltuma dzinējs. Elektromotoriem ir lielāka effektivitāte tapēc nevajag taisīt nejēdzīgu karstumu. Tāpat apskatījos 3.5t brušles maksā tikpat cik 13.5. Nez kapēc, bet tad jau nav pat cenas atšķirība starp motoriem.
[size=150]Train Hard Go Pro[/size]

User avatar
Krisjanis
Profesors
Posts: 595
Joined: 28 Sep 2006, 20:29

Re: Papildus brushless dzesēšana?

Post by Krisjanis » 06 Mar 2008, 01:10

CeleronS wrote:
novak 3,5 speed wrote:Bet reāli priekškam vajag pārslogot to motoru?
Kā tu domā kāpēc mūsdienās iekšdedzes dzinējiem liek klāt visādus superchargerus?
Vai tad ar brushless nav tā ka uz īsu brīdi var darbinat pat ar 200% jaudu, kā to var ar parastajiem DC?

Saproti, es netaisos izmantot brushlessu priekš rc vajadzībām, bet tikkai testiem.
katram vadam ir sava pretestiiba, maksimaalaa straavas stipruma caurlaidiiba, taa kaa necik iipashi forseet motoru nesanaaks, iznjemot mehaanisko pretestiibu nonjemt.
elektromotoram ir maz kaa kopiiga ar iekshdedzes motoru!...

User avatar
Logika
Profesors
Posts: 667
Joined: 02 Nov 2007, 22:44

Re: Papildus brushless dzesēšana?

Post by Logika » 06 Mar 2008, 01:27

Ir kopīgs tie abi griež asi. :D
[size=150]Train Hard Go Pro[/size]

User avatar
vidis
Meistars
Posts: 291
Joined: 13 Apr 2007, 12:26
Location: Latvija,Saldus

Re: Papildus brushless dzesēšana?

Post by vidis » 06 Mar 2008, 09:53

Baigos motorus apspriežat-asi var pagriezt :shock: cik man zināms,tad ass ir tā uz kuras griežas,griezties var vārpsta iekš kaut kā 8)
Off Road trase RC Saldus/Sanwa M11X/Kyosho MP777/HPI Baja SS/DX8/Bixler2/EPP SBach342 1200mm/Skywalker1900

Post Reply