Radio vadāmo modeļu forums
  
It is currently 17 Dec 2018, 03:30

All times are UTC + 2 hours [ DST ]




Post new topic Reply to topic  [ 15 posts ] 
Author Message
PostPosted: 19 Feb 2017, 18:41 
Offline
Profesors
User avatar

Joined: 08 Jan 2012, 14:46
Posts: 6340
Location: Kuldīga
Izdomāju salikt vienu indoru kurš gaidīja savu kārtu jau ilgāku laiku, īsti visam nebija motivācijas jo neēsam atrisinājuši telpu jautājumu lidojumiem. Vienalga ķēros vakar klāt un šodien pabeidzu. ielīdu lidojošajā svarā ar 300mhA bateriju 108g. Lai ielīstu šajā svarā nācās kniebt nost visus konektorus saīsināt visus vadus , no Rx lodēt arā pinus u.t.t.
Protams nagi niez un pamēģināju vismaz iekārt bez jebkādas trimmēšanas. :D Pagaidām iespaidi nekādi , karāties karājās un stūrēm klausa, kaut arī spārns tikai 67cm mana istaba ir par šauru, pareizāk sakot lidot prasmes ar viņu ir vājas.
daži foto:

Image

Image

Image

Image

_________________
Image http://avioclub.lv/


Last edited by UldisK on 05 Mar 2017, 21:56, edited 1 time in total.

Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: CIRRUS 650
PostPosted: 19 Feb 2017, 20:44 
Offline
Profesors
User avatar

Joined: 24 Oct 2014, 20:25
Posts: 978
Location: Kurland
Smuks pēc vella :)

_________________
Image http://avioclub.lv/ http://www.steins.lv


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: CIRRUS 650
PostPosted: 19 Feb 2017, 21:23 
Offline
Meistars
User avatar

Joined: 18 Aug 2015, 19:13
Posts: 296
Izskatās interesants aparāts, cik tad ilgi ar vienu bateriju var karāties?


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: CIRRUS 650
PostPosted: 19 Feb 2017, 21:27 
Offline
Profesors
User avatar

Joined: 08 Jan 2012, 14:46
Posts: 6340
Location: Kuldīga
Priekš karāšanās viens viņš nav domāts , bet ja karina tad 300mAh pietiks tikai kādām 3min -- 3oomAh baterija paredzēta dinamiskam lidojumam ~6min.

_________________
Image http://avioclub.lv/


Last edited by UldisK on 07 Mar 2017, 22:19, edited 2 times in total.

Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: CIRRUS 650
PostPosted: 22 Feb 2017, 23:39 
Offline
Speciālists
User avatar

Joined: 28 Sep 2010, 20:41
Posts: 166
Location: Ventspils
Magic .... love it

_________________
Ex RC Display flyer returned to RC Hobby
It is only the last mm and second that hurts when you crash !
Helicopters - Accidents looking for location to happen !
RC Models a lifetime illness that cannot be cured !
Youtube channel : "solentlifeuk"


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: CIRRUS 650
PostPosted: 05 Mar 2017, 22:10 
Offline
Profesors
User avatar

Joined: 08 Jan 2012, 14:46
Posts: 6340
Location: Kuldīga
Par cik radās iespēja atkal palidot zālē pievinoju indoor saimei vēl vienu lidoni - Breez Pro - šim ir jau klasiskais spārnu vēziens 80cm un svarā iekļauties jau ir daudz vieglāk. Šodien tas tika arī aplidots. Ir arī video , jāsaka sanācis pagarš. KASK indooru treniņš:

Image


_________________
Image http://avioclub.lv/


Top
 Profile  
 
PostPosted: 07 Mar 2017, 18:03 
Offline
Meistars
User avatar

Joined: 18 Aug 2015, 19:13
Posts: 296
Kas tās par bremzēm pie pirmā lidaparāta aileroniem?

Kā tu konstatē, kad baterija ir tukša, signalizācijas pīkstulis gan jau tev šķiet par smagu.


Top
 Profile  
 
PostPosted: 07 Mar 2017, 20:13 
Offline
PhD Rozetēs

Joined: 24 Oct 2007, 14:55
Posts: 901
Location: Salaspils nov.
PowerON wrote:
Kas tās par bremzēm pie pirmā lidaparāta aileroniem?

Kā tu konstatē, kad baterija ir tukša, signalizācijas pīkstulis gan jau tev šķiet par smagu.


Varbūt strīdīgs jautājums, bet man šķiet nevis aileroni, bet eleroni.


Top
 Profile  
 
PostPosted: 07 Mar 2017, 21:45 
Offline
Profesors
User avatar

Joined: 27 Sep 2016, 16:06
Posts: 799
kautkur agrāk Uldis rakstīja, ka lido ar taimeri.

Vispār tā diezgan ērta un nervus saudzējoša metode, es ar pēdējā laikā tā lidinos, nav žēl, ja aķī paliek vairāk kā tie normatīvie 20% pēc lidošanas:)

_________________
Your signature contains 328 characters. The maximum number of allowed characters is 255.


Top
 Profile  
 
PostPosted: 07 Mar 2017, 21:54 
Offline
Profesors
User avatar

Joined: 08 Jan 2012, 14:46
Posts: 6340
Location: Kuldīga
Tieši tā , taimers kurš uzstādīts dinamiska lidojuma ~30% baterijas necieš un modelis arī.
To ka betrija savu ir atkalpojusi un vairs tik labi netur jūt jau laicīgi pēc uzlādēm, attiecīg nav jēgas viņu mocīt, tiek lietotas citiem mērķiem jeb utilizētas.
Eleroniem bremzes pirmajam modelim ir tāpēc lai samazinātu ātrumu un vairāk tiek izmantota propellera plūsma.

_________________
Image http://avioclub.lv/


Top
 Profile  
 
PostPosted: 08 Mar 2018, 00:24 
Offline
Profesors
User avatar

Joined: 08 Jan 2012, 14:46
Posts: 6340
Location: Kuldīga
Kad tā ziema vienreiz beigsies :D Breeze jau pa divām ziemām ir palikusi pavisam kā lupata , lido arī tagad tāpat.
Vai tiešām uz šo ziemu būs jātaisa kāds cits indoors :)
Ir radies kaut kāds priekšstats par šī tipa indooriem. Pirmā sezona ir OK pietiekoši stingrs Breeze arī aerodimaiskās īpašības ir OK , vasaru nokarājās pie loga, visas tās plēves atleca, kaut kā piesmērēju viņas atpakaļ, bet modelis viss ir palicis mīksts kā lupata attiecīgi arī uzvedās līdzīgi. Ar Cirrus tas pats.
Dzenam zosis gaidam pavasari , manēžā ar netiekam laikam jau ka uz šo ziemu neko citu nesalikšu, mašīnas ar pa to starpu neļauj tā kārtīgi indooram pieķerties :? :D


Mašinas un Breeze :D


_________________
Image http://avioclub.lv/


Top
 Profile  
 
PostPosted: 08 Mar 2018, 03:09 
Offline
Profesors
User avatar

Joined: 27 Sep 2016, 16:06
Posts: 799
Pirmajaa video tas iisteniibaa ir vienkopteris, jeb multirotors ar vienu propelleri :D

_________________
Your signature contains 328 characters. The maximum number of allowed characters is 255.


Top
 Profile  
 
PostPosted: 08 Mar 2018, 13:12 
Offline
Profesors
User avatar

Joined: 08 Jan 2012, 14:46
Posts: 6340
Location: Kuldīga
Tieši tā , un uzvedās arī tieši tāpat kā multirotors BEZ jebkāda kontrolieria, motori - ESC un Rx tikai uz stikiem. Pašā sākumā kad sāku ar kopteriem ņemties , šito izmēgināju , uztaisīju kopteri tikai uz pults miksiem bija ko raustīt, bet tas to procesu arī padara interesantu :D

_________________
Image http://avioclub.lv/


Top
 Profile  
 
PostPosted: 08 Mar 2018, 20:05 
Offline
Profesors
User avatar

Joined: 27 Sep 2016, 16:06
Posts: 799
Hoho, jautri, ar taadu ar esi lidojis:) a kaa vispar ir, var palidot? Interesanti:)

_________________
Your signature contains 328 characters. The maximum number of allowed characters is 255.


Top
 Profile  
 
PostPosted: 08 Mar 2018, 20:27 
Offline
Profesors
User avatar

Joined: 08 Jan 2012, 14:46
Posts: 6340
Location: Kuldīga
Var , nedroši , ja cītīgi trenējās tad iespējms pat var nokarināt ka nekustās, man tas vienkārši bija tāds principa jautājums- var jeb nevar, jēga nekāda :D Nekas jau vadībā nemainās, tikai tas ka ja teiksim gāz pa labi tad viņš to darbību turpinās visu laiku kamēr nesagāzīsi atpakaļ līdzīgi kā tīrā akro režīmā, tas ir noliekot stiku nullē viņš pats horizontā nekad nebūs, ja ir mēģināts karināt lidmašīnu tad tur notiek tāpat. Lidmašīnai labāk ir tas, ka zemāks smaguma centrs , bet sliktāk atkal tas ka lielāka inerce un otrādāk.
Ar to kopteri visgrūtāk bija uz pults tos miksus sadzejot , visu dienu jājos :D bet nu kopterim karināšana bez giro jau ir tāda nevajadzīga lieta , jo tas jau ir lidonis kuram tā ir izejas pozīcija, nu tipa jābūt vismaz tam giro tāpat kā helim jābūt giro kas asti tura un tikai tad sākās lidošana un figūras. Ļočenei tā karināšana ir jau kā viena no 3D figūrām kā tāda, viņai izejas pozīcija ir horizontāls lidojums.

_________________
Image http://avioclub.lv/


Top
 Profile  
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 15 posts ] 

All times are UTC + 2 hours [ DST ]


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Portal by phpBB3 Portal © phpBB Türkiye