Radio vadāmo modeļu forums
  
It is currently 23 Jul 2018, 03:25

All times are UTC + 2 hours [ DST ]




Post new topic Reply to topic  [ 38 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3
Author Message
 Post subject: Re: HK Reverb
PostPosted: 05 Feb 2017, 02:12 
Offline
Profesors
User avatar

Joined: 23 Sep 2012, 22:09
Posts: 2621
Location: Rīga, Baldone, Grobiņa, Varakļāni
UldisK wrote:
Neapsolu ka visiem procesiem būs bildes , jo kad es ko uzsāku man fočiks pie kājas jo esmu vienos putekļos :)

Jāliek kādu videokameru :)
Ārzemēs ir veči, kas darbnīcās gan uz tripodiem stutē kameras, gan arī ierīkojuši sliedes un piekaramos statīvus kamerām. Tiesa, viņiem darbs darbnīcā un šā darba dokumentēšana, atrādīšana ir ne tikai nozares popularizēšana, bet arī ienākumu avots un vispār dzīvesveids.

UldisK wrote:
Tad kad līme kārtīgi nokaltusi ņemam dremmel jeb tamlīdzīgu frēzi un no iekšpuses gar lūzumu vietām kārtīgi visu attīram, tāpat atfrēzējam visu lieko no citurienes lai viss ir smuki uzmatēts. Pēc tam sajaucam sveķus un visām šuvēm no iekšpses pāri pārļimējam 1-2 kārtas stikla šķiedras audumu (..)

Mazliet mulsina tas "no iekšpuses". Pēc skata tā lidmašīna ir tik maza, ka dremeli tur nemaz nevar normāli iekšā dabūt. Kā gan tev tas izdodas?

UldisK wrote:
Otrā vakarā visu slīpējam un špaktelējam, uzpūšam grunteni - ar to arī viss ir beidzies, atkarībā cik ātri žūst grunts krāsojam (..)

Gruntene uz slapjas špakteles? Jebšu tā kaut kāda ātri žūstošā?
Pēc špaktelēšanas kaut kāda slīpēšana arī notiek?

_________________
do you ever feel that if you weren't paid to write code, you'd do it anyway?


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: HK Reverb
PostPosted: 05 Feb 2017, 19:07 
Offline
Profesors
User avatar

Joined: 08 Jan 2012, 14:46
Posts: 6313
Location: Kuldīga
Ar to videokameru tāpāt kā ar fočiku ir jāšanās un video pēc tam ir jāapstrādā lai tam būtu kāda jēga. Man tam nav īsti motivācijas 1. ar Youtube naudu nepelnu un 2. šeit nekas nav tāds kas jau Youtubē nebūtu dažādos veidos safilmēts. Tam kam tas interesēs lai tiešām darītu atradīs. Vai arī ja ir niansēs jautājumi es un citi kam ir kāda prakse atbildēs.

No iekšpues tur vita ir daudz ja jau fjūzā neispringstot varu iebāzt 2200 4s :) ar spārnu remontiem ir sekss, ar šāda veida detaļām - sēmuškas.

pūšamās špakteles ja lietojiet , lietojiet jau tādas kuras pats var šķidīt un pūst ar normālu pistoli nevis baloniņos. Baloniņos šķidrā špaktele ir tik šķidra ka no viņas nav nekāda jēga tek u.t.t. es par cik mājas apstākļos nav kompresora un telpas lai ar ko tādu šeptētos eju mazliet grūtāku ceļu - špaktelējam virsmu ar auto špakteli , slīpējam beigas ar kādu 400-600 un uzpūšam grunti un kontrolkrāsu , ja slīpējot atklājās bedres , procesu vietām atkārtojam (gruntene dažkārt ir biezāka par to pūšamo špakteli) pēc tam protams to slīpējam matējam , kā jebkuru virsmu kuru gatavo krāsošānai. grunteni pūšu arī tādēļ ka krāsojot ar gaišākiem toņiem virsma labāk sedzās , nav jāpūš n-tās kārtas svaram.
Jā piemirsu pateikt - slīpējot obligāti klucītis , koka, gumijas , dažādu izmēru , bet klucītis kaut virsma ir sfēriska , sfēriskai velkam no ar klucu visu laiku mainot trajektoriju, ja slīpēsiet tikai turot papīru un vēl uz ta spiedīsiet , saslīpēsiet tikai bedres, tāpēc smilkšpapīrs ir vajadzīgas labs(ne no būvmateriālu veikaliem) , patstāvīgi jāizsit un jāmaina, jāslīpē bez spiešanas , tam jāņem ir pašam. vietās kur netiek klāt ar kluci ņemam to papīru kuram apakšā ir švamme (nevis klucis bet visam papīram otrā pusē ~5mm švammes kārta )un viegli turot slīpējam ar to.

Nekādos video un bildēs to visu niansēs pateikt nevar, bet priekštatu par visu var iegūt daudz, brauciet ciemos, rādīsim stāstīsim, paši ar esam braukuši , Lietuvu, Igauniju... tikai lai paskatītos kā citur būvē un taisa . Neviens mutē neko nebaros un klāt nevedīs. Ir jāsāk praktizēt un jākontaktē ar tiem kam jau ir pieredze un viss notiks.
Ja neaizmirsīšu darba gaitā , būs tīras rokas uzkniebšu vēl kādu bildi- vido šim remontam toč nebūs.

_________________
Image http://avioclub.lv/


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: HK Reverb
PostPosted: 16 Feb 2017, 22:24 
Offline
Profesors
User avatar

Joined: 08 Jan 2012, 14:46
Posts: 6313
Location: Kuldīga
Pieķēros savai bēdu ielejai, treniņu fjūzs tūlīt būs ierindā. Svētku dienām ir pasūtīts jau cits, svētkiem un kad iemācīšos lidot būs swift. :D

Image

_________________
Image http://avioclub.lv/


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: HK Reverb
PostPosted: 02 Apr 2017, 18:43 
Offline
Profesors
User avatar

Joined: 08 Jan 2012, 14:46
Posts: 6313
Location: Kuldīga
Nu tā . atkal "doigralsa" Laikam esmu jau apradis ar viņu un gāze tiek atlaista daudz retāk kā sākumā - arī laiks ir palicis siltāks , rezultātā mans psihopāts šodien izlidoja šovu ar dūmiem - nodedzināju motoru - bļin. Zinu ka jauda man nav atbilstoša, un lidoju ar budžeta motoru kurš tiek pārslogots :oops: , bet labam motoram atlocīt 100 pāri eiro neceļās roka , jo man jau tas aparāts tikai tādiem svētdienas lidojumiem. Cerams ka līdz pasākumam motors paspēs atbraukt no HK EU noliktavas. :roll:

_________________
Image http://avioclub.lv/


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: HK Reverb
PostPosted: 03 Apr 2017, 21:52 
Offline
Meistars
User avatar

Joined: 18 Aug 2015, 19:13
Posts: 295
Ieraudzīju, ka šī tēma atkal aktīva, nodomāju, ka Uldis nokrešojis un rādīs kā jāremontē :)
Bet šoreiz motors nokūpējis.

Ir jēga motoru pārslogot, Stators neaiziet magnētiskajā piesātinājumā?
Magnetvadi tik lielu frekvenci iztur pie max apgriezieniem,

Vai arī tur vis atduras pret temperatūru?


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: HK Reverb
PostPosted: 04 Apr 2017, 00:01 
Offline
Profesors
User avatar

Joined: 08 Jan 2012, 14:46
Posts: 6313
Location: Kuldīga
Atdurās pie t , Lidmašīna ir ar ļoti mazu gaisa pretestību(ieskrienoties horizontāli , noņemot gāzi un izejot vertikāli tas kilograms ar inerci uzlido ļoti augstu :D ) , būtībā ātrumā motors var iziet maksimālajos kv atslogojoties, bet tie ir īsi brīži uz dažām sekundēm , jo ātrums ir tik liels ka jāveic pagrieziens kur atkal propis nonāk slodzē.
Itkā esmu uztaisījis arī dzesēšanas lūkas u.t.t.
Vispār izārdot motoru tinuma vadi visi ir normālā krāsā un nekas neliecina par degšanu , liekās ka ir starpvijumu īsais. nav ar ko tik precīzi tik mazu pretestību nomērīt .

_________________
Image http://avioclub.lv/


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: HK Reverb
PostPosted: 04 Apr 2017, 00:15 
Offline
Profesors
User avatar

Joined: 23 Sep 2012, 22:09
Posts: 2621
Location: Rīga, Baldone, Grobiņa, Varakļāni
UldisK wrote:
nav ar ko tik precīzi tik mazu pretestību nomērīt .

Ja ir, ar ko nomērīt mazus voltus (milivoltus), tad http://www.robotroom.com/Measuring-Low-Resistances.html
Īsumā - pie 5V pieliek virknē divas pretestības, vienu kaut kādu zināmu 220 ohm, otru to nezināmo mazo pretestību. Tālāk nomēra spriegumu uz katras no pretestībām. Pārējais jau elementāra matemātika…
Var paspēlēties ar to 220 ohm pretestības nominālu, lai uz nezināmās pretestības būtu lielāks spriegums. Tik jāpaseko līdzi jaudām.

_________________
do you ever feel that if you weren't paid to write code, you'd do it anyway?


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: HK Reverb
PostPosted: 04 Apr 2017, 00:43 
Offline
Profesors
User avatar

Joined: 08 Jan 2012, 14:46
Posts: 6313
Location: Kuldīga
Notinu šodien motoru , bļin tā arī netardu kur nelaime. dedzis katrā gadījumā viņš nav . lakojums neļāva sīkāku apsekošanu , domāju ka vienkārši brāķis tīšanas procesā ar starpvijumu īso kurš izpaudās pie lielākas t . Motors ir kā nedēļu jau izbraucis nu HK EU noliktavas , bet domāju ka nepsapēs vienalga līdz 15. atbraukt :( . Aiz gara laika pārtinu , bet ak tavu bēdu, tikai procesa beigās ievēroju ka izolācija vadiem ir palikusi jau sūnaina(stāv dažādi tinumu vadi no miera laikiem) atliek nedaudz palocīt vadu un izolācija aiz vecuma sāk atdalīties (vecie krievu PEV vadi) uztinis jau biju , salodēju , pieslēdzu viss griežās , bet bail viņu lakot un likt iekšā , jo motoram gaisā apstājoties šim modelim pie nelīdzenas joslas fjūzs būs atkal obligāti jālabo - negribu vairs , apnicis. Ja varētu kaut kur mūsu pusē izrakt kvalitatīvus 0.28 vadus (031 ar izolāciju) motors ir 9 polu 5vijumi - 7 "drātis" paralēli. Ja tītu ar resnāku saglabājot kopējo kvadrātu , sūdi briest tikai tajā ka nevarētu ietīt? Jā un ar ko vislabāk attīrīt tinuma izolāciju , parasti to esmu darījis nodedzinot izolāciju un aplvojot , šeit tie gali kopā ir ļoti daudz , šāda procedūra ir ļoti pinķerīga, arī negribu atkārtot :D

_________________
Image http://avioclub.lv/


Top
 Profile  
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 38 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3

All times are UTC + 2 hours [ DST ]


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Portal by phpBB3 Portal © phpBB Türkiye