Radio vadāmo modeļu forums
  
It is currently 17 Dec 2018, 03:31

All times are UTC + 2 hours [ DST ]




Post new topic Reply to topic  [ 66 posts ]  Go to page 1, 2, 3, 4, 5  Next
Author Message
PostPosted: 27 Jan 2016, 10:39 
Offline
Profesors
User avatar

Joined: 08 Jan 2012, 14:46
Posts: 6340
Location: Kuldīga
Negribējās vairs rakstīt off top , tēpēc nolēmu uzcept jaunu tēmu.
Daži posti
Martinez, protams ir tajā visā taisnība. Bet esmu novērojis klātienē vairākas reizes kad neatregulēta stabilizācija izšķaida modli neļaudama pat pilotam noreaģēt un atslēgt to. Droša tā var būt tad kad ir pilnībā atregulēta un viņi ir pateikts(ieprogrammēts) un ir zināmi dati par modeļa MINIMĀLO ĀTRUMU. Savu viedokli nemainīšu - stabilizācija (modeļiem) attaisnota ir FPV modeļiem kur tā tiek atregulēta vienalga tiešajā redzamības lidojumā un strādā saistība ar fito un GPS. Smagām kopijām kuru pilotiem ir vājas pilotēšanas iemaņas un tie ļoti bieži izmanto pat kursa stabilizāciju lai varētu vismaz pa skreiceļu nobraukt taisni pie maza sānvēja. JET turbinu vectora stabilizācijai pie spēka figūrām. Mērķauditorijas ARF un tiem kam patīk attīstīt vienkārši šo elektronkas nozari. Modeļu sporta klasēm pilotāžā tā ir lieka kā pie mācīšanās tā arī aizliegta izmantot sacensībās.
Jo māca viņa modeli vadīt tomēr savādāk, nu teiksim tas pats hariers vairāk vai mazāk "māj" ar spārniem , pie gyro to nekad pilots nemanīs, bet kā reize primarais šai figūrā ir iemācīties strādāt pretfāzē.
Liels modelis vienmēr ir bijis stabilāks par mazāku vieglāku , bet tikpat daudz reižu jūtīgāks pret minimālo ātrumu - nevajag droši šo lietu uzticēt gyro - noteikti ne pirmajos 10 lidojumos.

_________________
Image http://avioclub.lv/


Last edited by UldisK on 27 Jan 2016, 11:09, edited 1 time in total.

Top
 Profile  
 
PostPosted: 27 Jan 2016, 10:42 
Offline
Profesors
User avatar

Joined: 08 Jan 2012, 14:46
Posts: 6340
Location: Kuldīga
martinez wrote:
Ar rokām noteikti pilots nosēdinās lidmašinu šaurākā vietā precīzāk kā ar stabilizāciju. Kāpēc ? Tāpēc ka STABILA atbilizācijas prasa lielāku minimālo sēšanās ātrumu un nevis otrādāk.

nepiekritu :)


Sēžoties lidmašīnai bez gyro pieredzējis pilots pamanīs brīdi kad lidmašīna paliek nestabila un spēj reaģēt ar THR stiku glābjot situāciju.

kada zinja paliek nestabila tip sakas griste ?? to jau ari ar visu gyro juut.


laikam tas ko es saprotu ar gyro nav isti taspats ko Uldis. mas tikai nedaudz palidz ljopeni turet mieraa neko nezinot ne par atrumiem ne par augstumiem.

man nezkapec vienkarshi nepamet sajuta ka tev Uldi vienkarshi nepatik gyro kaa tadi un visada "lieka" elektronika :) varbut maldos


Jā sākas grīste , tikai pamanāma vēlāk kā bez stabilizācijas - jo kamēr vēl ir kaut kāds ātrums , stūres vēl mazliet klausa. Kad būs grīste , viss jau ir par vēlu.

Ja nepiekrīti varbūt vari to pamatot ar kādas īpašas situācijas skaidrojumu.
Pirms tam izskaidrošu ko es saprotu ar lidojuma stabilizāciju. No iepriekšējās tēmas.
Tatad ir stabiliozācijas ar gyro , kur stūres cenšās reģēt uz straujām kursa izmaiņām, kaut arī kurss pec tam tiek nedaudz izmainīts, tas ir stabilizacija necenšās noturēt lidmašīnu pa kursu , bet veic tikai kompensācijas.
Ir stabilizacijas režīms kurš cenšās plane noturēt pa kursu visu laiku gyro + akselometri, tautā saukts par autopilotu .Mēs cik saprotu runājam par pirmo.

Vai lidojot ar stikiem pie dažādiem ātrumiem straujas kursa izmaiņas ko rada blakus esoši apstākļi mēs kmopensējam ar vienādiem leņķiem, jeb vadāmies no plane ātruma? Un vai ja mēs neveicam kompensāciju , cik dramatiski tas iespaido turpmāko lidojumu 5Kg 3D lidmašīnai. Tikai vizuāli , jeb esam tuvu krešam? Kā mēs ātrāk sapratīsim un iemācīsimies ko darīt ar 3D modlei, ja pamanām šīs kursa izmaiņas , jeb nepamanām? Kāda ir modeļa pareiza sēšanās shēma?

Manā izpratnē , pareiza klasiska modeļa sēšanās ir - lidojam "kastītē" uz skreiceļa sākumu , izlīdzinam lidmašinu , grimstam, glisādē pienakam pie joslas, 40-50cm augstumā(ne augstāk un neuzraujot degunu kas ir visbīstamakais) izlīdzinam lidmašīnu un izturam , ļaujot lidmašīnai pašai nosēsties. Bez izlīdzināšanas lidmašīna bieži kapotē , jeb vienkārši smagi nokrīt uz šasijām, ja ātrumu strauji nodzēš, jeb uzrauj degunu. - Tātad es runaju part šo izlīdzināšanas posmu kuru 80 % RC piloti vispār izlaiž , bet smagākus modeļus bez tā veiksmīgi nosēdināt nevar , vai šis posms ir 50m jeb 5m, bet tam ir jābūt. Tie vairs nav penaļoti. Un kur šeit stabilizācija vairs ko līdzēs ja šī posma nav , savukārt ja tas tiek izturēts nahren stabilizācija ir vajadzīga. 90% visi Youtubes kreši pie sēšanās lielajiem un mazajiem modeļiem ir tikai un vienīgi izlaižot šo posmu. Ātrums pa mazu un iekrīt , jeb ātrums pa lielu un "kazjols". Pats sēžoties uz cietas joslas mēdzu palēkāt :)
Modeļa sēšanās ļoti ierobežotā pleķī - hariers (piemeram 2m lidmašīna , jānoliek uz 2m platas un 5m garas joslas)- balstās tikai uz motora jaudu un pilota rokām - paaugstinātas šasijas sākumā ieteicamas.
Pie nosēšanās laukuma pienākam harierā, grimstam, kad astes šasija skar zemi strauju uzdodam gāzi , lai priekšējās šasijas noliktu bez trieciena. Izpildīt var tikai 3D plane, Stol , Turbo Rover ...tipa lidmašīnas - pēdējā speciali tam būveta lai šo sēšanos demostrētu Aerošovos. Stol savukārt sacenšās uz izskrējiena garumu.
Kur šajās situācijās stabilizācija palīdzēs?
Uldis nav pret stabilizāciju kā tādu , un jau minēja vietas kurās tā ir attaisnojama, bet tikai ne 3D. 3D - īpašs pilotāžas veids kur vairums figūras balstās uz modeļa jaudu un inerci kuru NEDRĪKST kompensēt, jeb to kompensē apzināti.
3D lidmašīna protams var izpildīt arī klasisko pilotāžu, par cik viņas konstrukcija klasiskai pilotāžai nav tik stabila kā F3A modeļiem, tad šajā gadījumā gyro tiešām lidojumam var piešķirt stabilāku vizuālo skatu lielākā vējā, bet tas nekādi neietekmēs lidojuma drošību.
Ir tikai viens gadījums kur gyro varētu mums līdzēt pie sēšanā ar 3D - liels vējš ar lielu turbolenci , kur sēsties iznāk ar lielāku faktisko ātrumu , un gyro kompensācijas lai modeli nemētatu būtu OK. Parasti šādus laika apstākļus piloti iazmnto lai paaugstinātu savu kvalifikāciju jeb salauztu modeli :) Ar gyro drošī vien viss būtu gludāk.

_________________
Image http://avioclub.lv/


Top
 Profile  
 
PostPosted: 27 Jan 2016, 12:22 
Offline
Speciālists

Joined: 07 Aug 2015, 12:07
Posts: 141
ar stabilizaciju tu figuras nepalidosi jo vienigais ko ta dara ir megjina noturet tavu plane "taisni". tapec par 3D figuram te neviens nestridas

gyro kas ir tikai giroskops un akselerometrs pec definicijas .. pilnigi nav nekada sakara ar to kaa tu veido noseshanas manevru tas nemaz nezin ka tu veic noseshanos. tam nav nekada sakara ar tavu kursu jo tas to "nejut"

kursa ietureshana augstums vertikalais atrums tas ir jau navigacijas shteles ko veic ar barometru magnetometru un gps. gps vispar updeitojas labi ja 2x sekunde un tie dati ir izmantojami tikai navigacijai. tam nav sakara ar nolaishanos vai pacelshanos.


tas kaa tu lido kastiti un ar kadu atrumu veic nosehanos ir akartigs tikai un vienigi no tevis gyro ar to nav nekada sakara.
visu to ko rakstiji par noseshanos tieshi tapat var darit ar stabilizaciju plus tas sanaks labak neka ar roku jo tu ar roku nekad nespesi tik precizi nokontrolet pret visadiem zemes efektiem vejabrazmam utt .. un tieshi tadas visadas mazas straujas kustibas ir tas pret ko sarga gyro.. taa efekts ir kadi 10%-30% trokshnja slapeshana parejais ir tapat tikai un vienigi tavi stiki.

tas nav kaa kad cesnai iesledz AP un tas vairs nereagje uz sturi. tas ir stiki + stabilizacija.


es neticu ka ir tada AP sistema rc modeljiem kas ljauj automatiski "droshi" nosedinat ljopeni !!! lai tas butu iespejams lielajam ljopenem tiek izmantots precizs radio jo ne gps ne magnetometrs tev nedos precizu poziciju nedz atrumu.

mazakiem modeljiem stabilizacija dos noteikti vairak neka lielajiem. lielie noteikti ka mazak zhvangojas un visdrizak ir ar labakam lidspejam precizaki jau taa pec uzbuves.


nu mana situacija ir tada ka savu sparnu uz skreiclja pacelt un nosedinat ar stabiizaciju ir ka diena pret nakti. bez pat labak neriskeju man merkjis nav iemacites vinju par katru cenu pasham pacelt un nolaist. ne tas aparats ar ko taisos spicet savas pilota iemanjas. :)


mana sparna merkjis ir but par platformu maniem experimentiem ar elektroniku softu utt ... saduzishana ta visa ir mazakais kas man vajadzigs :D


Top
 Profile  
 
PostPosted: 27 Jan 2016, 12:31 
Offline
Profesors
User avatar

Joined: 15 Sep 2010, 21:07
Posts: 709
Location: Strazde, Talsu novads
Palasīju ko tauta runā forumā, nolēmu piemest kapeiku.
Stabilizācija protams padara vieglāku lidošanas prasmi, bet ja nemaldos, lidmašīnām atšķirībā no multirotoriem
nav vilkmes kontroles, un nepatīkamā situācijā "neiekārs" uz vietas.
Ta kā nebūs 100% droši.
Skrejceļu arī stabilizācijas sistēma neierīkos, kur nosēsties.
Ar visām sistēmām ir kā ar tagadējām automašīnām, smuki kontrolē izslīdēšanu,
bet kad tev jāmēģina tikt ārā no dubļiem, jāmeklē off poga.
Un arī nedaudz prieku atņem, kad uz lauka celiņa gribās nedaudz paārdīties sānslīdē, atkal off poga.
Tā kā lietojiet ko gribat , tikai lidojiet biežāk, sēdiniet lidmašīnas uz dažādām virsmām un izmēriem.
Stabilizāciju pašu par sevi aizmirsīsiet.


Top
 Profile  
 
PostPosted: 27 Jan 2016, 12:37 
Offline
Profesors
User avatar

Joined: 08 Jan 2012, 14:46
Posts: 6340
Location: Kuldīga
Ļoti veiksmīgs salīdzinājums ar tagadējiem auto :D Ir situācijas kad laicīgi nenospiesta OFF poga visu padar nekontrolējamu. Labi tā strādā tikai pie pieņemama seguma ceļa un ātruma.

_________________
Image http://avioclub.lv/


Top
 Profile  
 
PostPosted: 27 Jan 2016, 12:57 
Offline
Speciālists

Joined: 07 Aug 2015, 12:07
Posts: 141
vards "STABILIZACIJA" saprotat ?? :D es iesledzu paclejos izsledzu ... tuvojos skreiceljam iesledzu. viss!!! prieksh ardishanas skiloshnaas man ir cits aprats vispar tirrs un pliks gatavs navei :)

man veljoprojam ir sajuta ka jus bik parprotat gyro butibu :D gyro throtle un ruderu ljopenei neaiztiek !! tas ir tikai pitch un roll !!


tas laikam par ko Uldis ka man liekas, pareizi butu devet ar vardu "FLIGHT CONTROLER" FC tas jau varetu but kkas viltigs ar visadiem sensoriem un uber navigacijam rezhimem ko nu kursh razhotajs tur bus sadomajis, tad jaa par katra specifisko aparatu tad var analizet.


GYRO= attitude stabilisation
FLIGHT CONTROLER=attitude sabilisation + auto pilot (HDG, ALT,NAV, ??LND??)+ navigation(RTH,POSHOLD,MISION, ??TAKEOF, LANDING??)

ta es to saprotu :)


Top
 Profile  
 
PostPosted: 27 Jan 2016, 14:00 
Offline
Profesors
User avatar

Joined: 08 Jan 2012, 14:46
Posts: 6340
Location: Kuldīga
Kā reize RUD ir visizplātītākā stūre uz kuras liek gyro plane modeļiem virs 4Kg , pārsvarā kopijām - iemeslu jau minēju. Kā un kur pielieto tikai gyro stabilizāciju FPV klases un citu penaļotu modeļiem tiešām nezinu - Es tēmā uzsvēru 3D modeļiem, aizsākās ar bobo modeli 5Kg
Es ļoti labi saprotu par kādu stabilizācijas tipu mēs runajam - Es nekādi nevaru sparast tikai kāpēc 3D modelim tā paceļoties un nosēžoties ir jāslēdz iekšā.
Jā , gyro neaiztiek THR kanālu , bet NORMĀLAM gyro ir jābūt informācijai par plane patieso ātrumu un THR stavokli , nu kaut pašam minimums GPS ātrums pret zemi, ja tas nav es to neizskatu vispār kā verā ņemamu gyro priekš nopietna plane. Mēs cik saprotam runājam takš par tādu. Jo kompesācijas leņķim lai tā lieta ir efektīga ir jāmainās atkarībā no ātruma. Uz visiem normāliem plane gyro ir GPS , jeb fito ieeja un tie nav controlieri auto pilotam , bet gan vienas ass leņķisko izmaiņu kompensātori, vājprātīgās cenās.

Un pats galvenais - kā šī lieta palīdzēs nosēsties precīzāk , ierobežotā pleķī?

_________________
Image http://avioclub.lv/


Top
 Profile  
 
PostPosted: 27 Jan 2016, 15:47 
Offline
PhD Rozetēs

Joined: 24 Oct 2007, 14:55
Posts: 901
Location: Salaspils nov.
Nesaprotu kas tas par fito te visu laiku figurē :shock: cik zinu eksistē pito, jeb angliski airspeed pitot tube.


Top
 Profile  
 
PostPosted: 27 Jan 2016, 18:04 
Offline
Speciālists

Joined: 07 Aug 2015, 12:07
Posts: 141
`Es nekādi nevaru sparast tikai kāpēc 3D modelim tā paceļoties un nosēžoties ir jāslēdz iekšā.`


kapec vispar piloti izmanto autopilotu prieksh noseshanas kapec ir instrumental landing sistemas ?? nejau tas izmanto tikai kad ir slikti VFR apstaklji.

vienkarshi tas ir droshak !!! cilveks lidmashina ir vajais kjedes posms kas ir vainojams pie visam avarijam jo tas nespej adekvati analizet matematiski precizu sitaciju !!!

gps neko nedod lenkja kompensacijas aprekjinam tas dod tikai punktu telpa ljoti neprecizu piedevam un nemilitarajam aplikacijam ljoti leni ka jau mineju labi ja 2x sekunde var iegut aptuvenu vektoru pec divem lasijumiem un tad izrekjinat sho to. PITOT jau ir extra kad tev pie lielaka atruma mazaks PID efekts un pie lenaka lielaks. tie abi galigi nav pamata lenkja korekcijai ... PID rekjina pec gyro lenkja un acc impulsa.

man pa 15 eiro nav dizhi sudigaks ka tie pa 100 !!! :D pa 40 eiro var savakt sistemu zveraa protams dari pats tur visadi var gadites :D


Top
 Profile  
 
PostPosted: 27 Jan 2016, 18:05 
Offline
Profesors
User avatar

Joined: 08 Jan 2012, 14:46
Posts: 6340
Location: Kuldīga
Aftershock wrote:
Nesaprotu kas tas par fito te visu laiku figurē :shock: cik zinu eksistē pito, jeb angliski airspeed pitot tube.

Ir tas pats ko raksti - mana kļūda

_________________
Image http://avioclub.lv/


Last edited by UldisK on 27 Jan 2016, 19:02, edited 1 time in total.

Top
 Profile  
 
PostPosted: 27 Jan 2016, 18:20 
Offline
Profesors
User avatar

Joined: 08 Jan 2012, 14:46
Posts: 6340
Location: Kuldīga
martinez wrote:
gps neko nedod lenkja kompensacijas aprekjinam tas dod tikai punktu telpa ljoti neprecizu piedevam un nemilitarajam aplikacijam ljoti leni ka jau mineju labi ja 2x sekunde var iegut aptuvenu vektoru pec divem lasijumiem un tad izrekjinat sho to. PITOT jau ir extra kad tev pie lielaka atruma mazaks PID efekts un pie lenaka lielaks. tie abi galigi nav pamata lenkja korekcijai ... PID rekjina pec gyro lenkja un acc impulsa.

GPS dod ātrumu pret zemi , lai arī tas nesakrīt ar patiesu ātrumu , tas tomēr ļauj kaut aptuveni zināt modeļa ātrumu. Modeļiem kā reaktīvie Jet tas diezgan precīzi nosaka kompensācijas leņķus.
Kāpēc pilots izmanto autopilotu priekš nosēšanās? Aerobatikas piloti , kā arī visi pārējie ultralight neizmanto kā arī nekas tāds tiem uz borta nav uzstādīts - stūre mehāniski ir pa taisno savienota ar roku, JO TĀ IR VISDROŠĀK un tieši ar tādām lidmašīnām notiek pilotu pirmie lidojumi. Vari pajautāt jebkuram aerobatikas pilotam jeb instruktoram, par Jet mēs šeit nerunājam - tā ir pavisam cita klase un pie tiem sēdina tikai tad kad esi visu ar rociņām iemācījies izjust aizvērtām acīm. Vienīgie instrumenti kas ir akrobātikas pilotam - ātrums, un horizonts , pie kam horizonts tiek izmantots vairāk trīsstūris - (tas kurš ir spārna galā, jo taisni uz priekšu tie skatās mazāk kā uz spārna galu pret zemi) Diemžēl tā tas ir vēl jo projām šajā attīstītajā elektronikas laikmetā. Man ir vēl viens jautājums. Vai esi lidojis ar 3D lidmašīnu smagāku par 4Kg, stādies priekšā kas notiek ja to milzīgo lāpstu (stūri - jebkuru) paraju vairāk uz vienu jeb otru pusi. Un kā viņa sēžās ja neviens viņai netraucē , bet viss pirms tam ir izdarīts pareizi.Ja neesi pateikšu priekšā, stabilāk par jebkuru pie mums redzēto penaļotu ar stabilizāciju.
Pito vēl bez Tevis minētā ir jābūt funkcijai kad pēc kritiskā ātruma korekcijas vispār ir zerro, vai arī tam ir pavisam cits algoritms citiem mērķiem - spēka vektora turēšana sprauslai vai kas tamlīdzīgs.

_________________
Image http://avioclub.lv/


Top
 Profile  
 
PostPosted: 27 Jan 2016, 21:33 
Offline
Speciālists

Joined: 31 Dec 2014, 16:47
Posts: 148
martinez wrote:
GYRO= attitude stabilisation

ta es to saprotu :)

Nu ko, jāsaka ka pilnīgi aplami saproti. Giro, jeb latviski žiroskops, ir ierīce, kas uztver leņķiskās izmaiņas. KO no šīs informācijas izmanto stabilizācijas sistēma, ir atkarīgs TIKAI no paša lietotāja izvēlētajiem parametriem. Tu vari izmantot tikai vienas vai 2 plakņu info. Pie kam katrai no plaknēm vari iestatīt savu jutīguma koeficientu. Var būt arī mainīga gan izmantojamo plakņu, gan jutības vērtības atkarībā no citu sensoru datiem - piem. akselerometra.
Nu kaut kā tā, ja īsumā un vienkārši


Top
 Profile  
 
PostPosted: 27 Jan 2016, 22:18 
Offline
Profesors
User avatar

Joined: 24 Aug 2008, 17:05
Posts: 1378
Ja runa iet par flybaless heļiem tad bez giro vispār nav iespējams lidot.

Par lidmašīnām varu spriest tikai par Jet un to ko man izstāstīja Pavels no RusJet.
Ja Jet lido 3D ar vektora trubu tad bez gyro nekas nesanāks un to slēdz izmanto tikai figūrās, karinot vai citās sarežģitās lietā, var arī uz nosēšanos bet pie tā esot jāpierod. Uz gāzi nekas netiek likts tas viss roku veiklībā.
Ka arī ir dažādi set gyro ar dažādām jūtībām un aizturēm, viss atkarīgs ko grasies darīt.
Šeit Pavela video kur vienkārši un saprotami par igyro, iesaku noskatīties tiem kuriem interesē gyro!
https://m.youtube.com/watch?v=D7Q6n3dHQI0
https://m.youtube.com/watch?v=eJYjmcnAP18


Par pilotāžas lidmašīnām un gyro izmantošanu droši vien var izmantot bet man nav komentāru.

_________________
www.rchobby.lv


Top
 Profile  
 
PostPosted: 27 Jan 2016, 22:36 
Offline
Profesors
User avatar

Joined: 08 Jan 2012, 14:46
Posts: 6340
Location: Kuldīga
Var Edžiņ izmantot un izmanto arī F3M pilotāža , tāpat tieši spēka figūrās , bet ne pie sēšanās vai pacelšanās un ne piloti kuri grib apgūt figūras izpildīt paši.
Un izmanto tieši tajās pašās spēka figūrās kur JET. Tikai atšķirība ir tā ka JET stūres spēka figūrās neappūš un mazākā vektora kontroles kļūda ir dārga modeļa krešs . F3M plane var iekārt un putroties stūrēs , kad saproti ka netiec galā , gāzi grīdā un brauc no turienes projām, jo visas stūres klausa. Ar gyro pakar un viņa karājās. Kam no tā prieks 3D pilotāžas apgūšanā nezinu, jo tā nav kritiska situācija kā JET.

Uz sēšanos ar F3M varu modelēt vienu klasisku piemēru. Sēšanās ātrums ir izvēlēts nedaudz par lielu, pie pirmā šasiju piesitiena ir neliels āzis ar ātrumu zerro. Ko dara pilots šādā situācijā - ietopī gāzi , neaiztiek sekundi stikus(lai nenodzēš ātrumu pa visam) un pēc tam pievelk pie sevis, jeb ko citu skatoties no situācijas.
Kas notiek ar ieslēgtu gyro ar niecīgu intelektu, bez citas informācijas par plane. Pareizi augstumene ir šajā brīdī uz leju cik jau nu komensācijas leņķis ir atļauts, tieši to sekundes daļu kur nekas nebija jādara - tālāk viss ir skaidrs.
Otrs piemērs , ko dara gyro ja pie joslas pienākam sānslīdē un liekot šasijas pie zemes taisnojam - pareizi , grib sekundi turpināt noturēt sānslīdi. Ja tas ir penaļots bez šasijas , viss būs labi abos variantos bez āžiem un kūleņiem nošļūks pa zāli ir tur gyro jeb nav.

_________________
Image http://avioclub.lv/


Last edited by UldisK on 27 Jan 2016, 22:46, edited 1 time in total.

Top
 Profile  
 
PostPosted: 27 Jan 2016, 22:45 
Offline
Profesors
User avatar

Joined: 24 Aug 2008, 17:05
Posts: 1378
Pareizi Uldēn, viss ir atkarīgs no gyro intiliģences. Un kā arī tu norādi (sānslīde) un arī profi uz virzieneni gyro neliek nekad. Tajos video ir smuki izstāstīts kāpēc.

Atklāti sakot, man uz Jet ir gyro bet ne reizi neesmu to izmantojis, jo kaifu ķeru no tā ko es daru ar viņu nevis kompis. Varbūt jānomaina truba Jet,am un jāslēdz iekšā gyro :)

Vēl gudrajiem gyro ir 3režīmi, normal, un divi programmējami jūtības. Šo funkciju uzliek uz 3 pozīciju sldža un slēgalē savus režīmus kā vēlies.

_________________
www.rchobby.lv


Top
 Profile  
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 66 posts ]  Go to page 1, 2, 3, 4, 5  Next

All times are UTC + 2 hours [ DST ]


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Portal by phpBB3 Portal © phpBB Türkiye