Sveiki!
Plānojas benzīna dzinēja lidmašīna un vēlējos noskaidrot par tā lietošanu.
Vai variet pastāstīt, kā laika apstākļi ietekmē regulāciju un kā pareizi to saregulēt un t.t.
Ar kādu motoreļļu jaukt, kādās attiecībās.
Cik stundas vēlams padarbināt pirms lidošanas?
Paldies!
Benzīna dzinējs.
-
- Tas, kuru nedrīkst nolamāt
- Posts:3012
- Joined:23 Jul 2006, 14:31
- Location:Jelgava
Re: Benzīna dzinējs.
1:40 pirmie 10 litri, 1:50 visu atlikušo mūžu. Motul 800 offroad. Piešķil, uzsildi, gāz, nekāda mistiska uz zemes darbināšana. Neiedziļinies tur kur īpaši nevajag. Regulējums mainīsies ar katru izlidoto litru, īpaši neko neskrūvē, motors baigi peld regulējumos kamēr jauns. Svarīgākais ir galvas temperatūra, 140-150, ja vairāk, ir slikti. Pārējais pofig.
Re: Benzīna dzinējs.
Paldies par info. Kā galvas temperetūru nomērīt?The Gardener wrote:1:40 pirmie 10 litri, 1:50 visu atlikušo mūžu. Motul 800 offroad. Piešķil, uzsildi, gāz, nekāda mistiska uz zemes darbināšana. Neiedziļinies tur kur īpaši nevajag. Regulējums mainīsies ar katru izlidoto litru, īpaši neko neskrūvē, motors baigi peld regulējumos kamēr jauns. Svarīgākais ir galvas temperatūra, 140-150, ja vairāk, ir slikti. Pārējais pofig.
Re: Benzīna dzinējs.
Visprecīzāk uz sveci cilindrā , jeb 2-3ribu no otras puses kur nepūš propelleris. Ja dzesēšana organizēta normāli var neko nemērīt, būs OK , pirmās bākas nemauc nepārtraukti uz pilnu klapi, Izgāzē , palaid atkal xx apgriezienos.
es eļļu jaucu 1:40 kā sākumā tā visu laiku . Lietoju to pašu ko Andris minēja Motul 800 2T full syntetic.
Vienu bāku var uz zemes izdarbināt , pierast pie pielaižšanas, pagrozīt modeli , vai nedziest nost, pieregulēt atsaucību, sākumā droši lai ir teknāks un papirž, izlidosi litrus 10-15 varēsi pieregulēt pa jaunu , motora darbību ietekmē gan gaisa t , gan atmosfēras spiediens , gan propelleris. Sākumā tam visam nevajag pievērst īpašu nozīmi , galvenais lai nedzies nost.
es eļļu jaucu 1:40 kā sākumā tā visu laiku . Lietoju to pašu ko Andris minēja Motul 800 2T full syntetic.
Vienu bāku var uz zemes izdarbināt , pierast pie pielaižšanas, pagrozīt modeli , vai nedziest nost, pieregulēt atsaucību, sākumā droši lai ir teknāks un papirž, izlidosi litrus 10-15 varēsi pieregulēt pa jaunu , motora darbību ietekmē gan gaisa t , gan atmosfēras spiediens , gan propelleris. Sākumā tam visam nevajag pievērst īpašu nozīmi , galvenais lai nedzies nost.
Re: Benzīna dzinējs.
Labs rīts, arī es esmu izvēles priekšā, esmu nobriedis benzīniekam uz nākamo sezonu...
manis izvēlētajam modelim tiek rekomendēts šāds dzinējs: https://www.lindinger.at/en/airplanes/g ... otor-v2.00
Kādi komentāri, plusi, mīnusi...???
manis izvēlētajam modelim tiek rekomendēts šāds dzinējs: https://www.lindinger.at/en/airplanes/g ... otor-v2.00
Kādi komentāri, plusi, mīnusi...???
Re: Benzīna dzinējs.
Evolution itkā labi motori , bet 30cc klasē budžeta galā vislabākās atsauksmes ir par DLE35RA , šādu motoru taisās iegādāt arī "bobo". Darbībā tādu vari redzēt Zbigņeva MX2 , Kristapa EF.
Re: Benzīna dzinējs.
Paldies par info. Paskatīšos kur iegādāties to eļļu. Laika gaitā tāpat radīsies jautājumi .UldisK wrote:Visprecīzāk uz sveci cilindrā , jeb 2-3ribu no otras puses kur nepūš propelleris. Ja dzesēšana organizēta normāli var neko nemērīt, būs OK , pirmās bākas nemauc nepārtraukti uz pilnu klapi, Izgāzē , palaid atkal xx apgriezienos.
es eļļu jaucu 1:40 kā sākumā tā visu laiku . Lietoju to pašu ko Andris minēja Motul 800 2T full syntetic.
Vienu bāku var uz zemes izdarbināt , pierast pie pielaižšanas, pagrozīt modeli , vai nedziest nost, pieregulēt atsaucību, sākumā droši lai ir teknāks un papirž, izlidosi litrus 10-15 varēsi pieregulēt pa jaunu , motora darbību ietekmē gan gaisa t , gan atmosfēras spiediens , gan propelleris. Sākumā tam visam nevajag pievērst īpašu nozīmi , galvenais lai nedzies nost.
Re: Benzīna dzinējs.
Kur jūs pērkat šo Motull 800 2T eļļu?
Re: Benzīna dzinējs.
jebkurš sevis cienīgs auto moto veikals tev to atvedīs - tikai pasaki ka vajag Offroad nevis Onroad.