XPOWER JOY2FLY HOTLINER planieris
Hello,
Atslodzē palidot savācu XPOWER JOY2FLY HOTLINER 2m planieri, vakar veiksmīgi tika aplidots un gūta bauda "lēni" lidojot
Kit ir ļoti kvalitatīvs un prieks salikt, spārni balza apvilta ar stiklšķiedru vienā kārtā, astes gals karbona bomeis, V veida aste, ja kāds vēlās ko šādu tad lai nav jāmoca galva šeit būs komplektācija.
Kopā svars ar visu LiPo 1.1kg , debesīs uzšaut pāris sekundēs ne sliktāk kā jet. Vakar lidojumu daudz un katrs pa 30min. Lido ļoti labi tikai jāpiešaujas pie planieru "fiškām" kā butterfly uz nosēšanos.
Topmodel.fr XPOWER JOY2FLY HOTLINER
Spārnu vēziens - 2m
Modeļa garums - 1,11m
Spārnu laukums - 34,7dm2
Svars pilns ar Lipo - 1.1kg
Servo Flap - HITEC HS-5070MH
Servo AIL un ELE - SPEKTRUM A7020
Prop - AERONAUT CAM-CARBON 13/5
Motors - ROXXY 3542-05 BRUSHLESS OUTRUNNER
Spin - CFK SPINNER 38/5MM
ESC - 60Amp YGE ar BEC (var ņemt mazāku amp ~ 50amp, baidījos ka šis nesāk karsēt noslēgtā vietā).
Lipo - Gensace 4S 1800mah 75C
Atslodzē palidot savācu XPOWER JOY2FLY HOTLINER 2m planieri, vakar veiksmīgi tika aplidots un gūta bauda "lēni" lidojot
Kit ir ļoti kvalitatīvs un prieks salikt, spārni balza apvilta ar stiklšķiedru vienā kārtā, astes gals karbona bomeis, V veida aste, ja kāds vēlās ko šādu tad lai nav jāmoca galva šeit būs komplektācija.
Kopā svars ar visu LiPo 1.1kg , debesīs uzšaut pāris sekundēs ne sliktāk kā jet. Vakar lidojumu daudz un katrs pa 30min. Lido ļoti labi tikai jāpiešaujas pie planieru "fiškām" kā butterfly uz nosēšanos.
Topmodel.fr XPOWER JOY2FLY HOTLINER
Spārnu vēziens - 2m
Modeļa garums - 1,11m
Spārnu laukums - 34,7dm2
Svars pilns ar Lipo - 1.1kg
Servo Flap - HITEC HS-5070MH
Servo AIL un ELE - SPEKTRUM A7020
Prop - AERONAUT CAM-CARBON 13/5
Motors - ROXXY 3542-05 BRUSHLESS OUTRUNNER
Spin - CFK SPINNER 38/5MM
ESC - 60Amp YGE ar BEC (var ņemt mazāku amp ~ 50amp, baidījos ka šis nesāk karsēt noslēgtā vietā).
Lipo - Gensace 4S 1800mah 75C
Re: XPOWER JOY2FLY HOTLINER planieris
Skatos, ka pilnībā šajā hobijā! Super!
Nedomā par reālu lidmašīnu?
Nedomā par reālu lidmašīnu?
Re: XPOWER JOY2FLY HOTLINER planieris
Jā šitas hobijs mani nelaiž vaļau jau n10 gadusbobo wrote:Skatos, ka pilnībā šajā hobijā! Super!
Nedomā par reālu lidmašīnu?
Par īsto, ir gan noskatīta bet kamēr vēl nav lic. utt nav ko tracināt sevi. Patīk TL-2000 Sting
Re: XPOWER JOY2FLY HOTLINER planieris
Planieris tiešām ir laba lieta, ar to vajadzētu sākt arī tiem kuri grib lidot agresīvi , 3D .... Jo palnieris saknē iemācā tos pamatus bez kuriem nevar noregulēt normāli nevienu plane. Un planieris ir labs relks. Ne velti labi planieri ir kvalitatīvas pilotāžas 50cc lidmašīnas cenā, jo tas ir vispercīzākais aerodinamikas likumu piemērs. EPO un tam līdzīgie protmas rada tikai ilūziju par pateisu planiera lidojumu, bet arī ar tiem var pāris minūtes paplanēt. Pats sen jau gribu kādu no lielajiem planieriem , bet nekādi nevaru saņemties - cena kož.
Edge , kāds Stings? Tev Edge 540 jāņem , Jā TL-2000 tiešām ir ļoti veiksmīga un skaista lidmašīna vieglajā klasē.
Edge , kāds Stings? Tev Edge 540 jāņem , Jā TL-2000 tiešām ir ļoti veiksmīga un skaista lidmašīna vieglajā klasē.
Re: XPOWER JOY2FLY HOTLINER planieris
pa cik letakais uz ultralight LV nez var nolikt papirus ?? eriva ppl kkur uz 10k velk nez vai savu atlikosho muzhu vareshu ko tadu atljauties vispar
Re: XPOWER JOY2FLY HOTLINER planieris
Atslodzei tieši kas vajadzīgs. Uz bēniņiem stāv tavs pirmais planieris nekur nav pazudis.
Re: XPOWER JOY2FLY HOTLINER planieris
Kas nākamais? http://www.filatelija.lv?
Bet ja nopietni - forši, malacis! Es šogad praktiski nelidoju
Bet ja nopietni - forši, malacis! Es šogad praktiski nelidoju
Re: XPOWER JOY2FLY HOTLINER planieris
Hmm, jāvelk tevi būs ārā, kaut gaisa pūķi jāiedod izlidot. Uz nākamo pasākumu tevi sasaitēšu ielikšu bagāžniekā un aizvedīšu uz pasākumuShranky wrote:Kas nākamais? http://www.filatelija.lv?
Bet ja nopietni - forši, malacis! Es šogad praktiski nelidoju
Re: XPOWER JOY2FLY HOTLINER planieris
Pēc manām domām,To kuru uz priekšu dzen propelleris, tam nav tiesības saukties par planieri.
Tā tomēr ir un paliekl lidmašīna, lai cik arī tā nebūtu pēc savām īpašībām līdzīga planierim.
Planierim nav pašam nekāda enerģijas avota, kas to dzītu uz priekšu.
Bet nu pieredzējušie droši man var tagad stāstīt, ka es kļūdos.
Bet 30min gaisā izklausās labi, lai kā, to aparātu arī nosauktu
Tā tomēr ir un paliekl lidmašīna, lai cik arī tā nebūtu pēc savām īpašībām līdzīga planierim.
Planierim nav pašam nekāda enerģijas avota, kas to dzītu uz priekšu.
Bet nu pieredzējušie droši man var tagad stāstīt, ka es kļūdos.
Bet 30min gaisā izklausās labi, lai kā, to aparātu arī nosauktu
Re: XPOWER JOY2FLY HOTLINER planieris
Nu gan Edžiņ šogad rc klasē esi Holivūdas zvaigzne.Man liekas daudziem tu dodi iedvesmu.
Re: XPOWER JOY2FLY HOTLINER planieris
Tā ir oficiāla planieru klase gan lielajā, gan mazajā aviācijā. Mūsdienu tehnoloģijas ļauj planieros ievietot vieglus dzinējus kuri tos spēj "uzvilkt" bez vinčas palīdzības . Vinčošana(uzvelk ar vinču) un buksēšana (velk ar citu lidmašīnu)sadārdzina un sarežģī nodarbošanos ar planierismu. Ar motoplanieri jau nelido kā ar lidmašīnu, nekāds propelleris to uz priekšu nevelk , dzinēju izmanto tikai lai to "uzvilktu" , pēc tam to slēdz ārā. Nopietnākās sacensībās atkārtoti ieslēgt dzinēju nemaz nav iespējams, jo planieris ir aprīkots ar speciālu kontrolieri kas to kontrolē. Gribi uzzināt vairāk par motoplanierim atbrauc sestdien uz Cīravu kur notiks to sacensības. Sacensību nolikumā ir noteikumi kur aprakstīts kā vārtē planieru lidojumu : http://avioclub.lv/?page_id=1258PowerON wrote:Pēc manām domām,To kuru uz priekšu dzen propelleris, tam nav tiesības saukties par planieri.
Tā tomēr ir un paliekl lidmašīna, lai cik arī tā nebūtu pēc savām īpašībām līdzīga planierim.
Planierim nav pašam nekāda enerģijas avota, kas to dzītu uz priekšu.
Bet nu pieredzējušie droši man var tagad stāstīt, ka es kļūdos.
Bet 30min gaisā izklausās labi, lai kā, to aparātu arī nosauktu
Re: XPOWER JOY2FLY HOTLINER planieris
ir reali planieri pat ar JET engini
ta daa
palidz nepatikamas situacijas mazina risku nolaisties kadam darzinja un galvenais nevajag dargu tov plane
ta daa
palidz nepatikamas situacijas mazina risku nolaisties kadam darzinja un galvenais nevajag dargu tov plane