Radio vadāmo modeļu forums
  
It is currently 14 Nov 2018, 10:06

All times are UTC + 2 hours [ DST ]




Post new topic Reply to topic  [ 169 posts ]  Go to page 1, 2, 3, 4, 5 ... 12  Next
Author Message
PostPosted: 06 Apr 2015, 22:38 
Offline
Iesācējs
User avatar

Joined: 06 Mar 2015, 21:59
Posts: 68
Location: Sigulda
Šorīt bija mans pirmais lidojums!

Pirms kādiem četriem vai pieciem gadiem Unlimited RC Siguldas veikalā tiku pie simulatora pults, lai vispirms pamācītos, un tad tikai tagad beidzot par to atcerējos un nobriedu arī pašai lidmašīnai. :)

Toreiz skatījos uz AXN Clouds Fly vai līdzīgu, tagad arī to pašu apsvēru, bet beigās apstājos pie Bixler 2 – man iepatikās tās lielums un ietilpība, jo līdz FPV arī varbūt ar laiku nobriedīšu. Patīk arī tas, ka tai ir aizspārņi, bija tikai jāpieliek servo motori.

Vakar ilgi skatījos laika prognozes, šorīt piecēlos pusseptiņos, sataisījos, apmeklēju un izbrāķēju divas iecerētās lidojumu vietas ap Siguldu, jo migla tāda, ka neko cauri nevar redzēt, turklāt vējš, beigās trešā bija ideāla – nekādas miglas, nekāda vēja, liels plašums, pat saule mazliet uzspīd.

Jūtūbi daudz biju skatījies, daudz arī biju lasījis, bet klātienē nekad RV lidmašīnas lidojumu tomēr vēl nebiju redzējis, tāpēc rokas drusku trīcēja, bet viss beidzās labi – izlidoju divus akumulatorus un neko neiznīcināju! :)

Nelielas traumas gan dabūju – maza bukte spārnā no pērnās kukurūzas, caurums kokpita stikliņā, kad pie palaišanas atvienojās augstumstūres kontrolradziņš, tādēļ trāpīju zemē – viss vāciņš nolidoja un trāpīja propellerim, bet tas nekas. Propelleris arī paspēja atskrūvēties, bet, par laimi, atradu uzgali turpat zemē, pievilku, vairs ar to nebija problēmu.

Palaišanu veicu ar kreiso roku, lai labā varētu uzreiz kontrolēt lidmašīnu (izmantoju Mode 2), tāpēc varbūt mazliet neveikli, bet gaisā dabūt var. Zemē pie starta pāris reizes trāpīju tikai tehnisku problēmu dēļ.

Un palaist to ir grūtāk kā nosēdināt! Kad iet uz nolaišanos, tā vienkārši planē, planē, planē, lēnām pievelk štoku, nodzēš ātrumu un pēdējā brīdī pievelk līdz galam un viss. Droši vien iesācēja veiksme, bet pēdējā nolaišanās reizē tā apstājās tikai pāris metrus no manis. :)
Es gan neizmantoju aizspārņus, vēl gaidu pagarinātājus, lai varētu tos pieslēgt uztvērējam.

Man patīk, kā tā lido. Iespējams, ka vēl neesmu to īsti notrimmējis, taču šķiet, ka lido taisni. Vien neesmu īsti pārliecināts par gravitācijas centru – pēc instrukcijas līdzsvars it kā ir uz pareizā punkta, taču lidojuma laikā, ja "gāze" ir 50%, tad tā sāk viļņoties – lēnām uz augšu, tad uz leju. Ja dod nedaudz lielāku jaudu, tad tā vairs nav. Varbūt arī tā ir kāda sagadīšanās un pilota pieredzes trūkums, noteikti vajag vairāk lidojumu, lai to precizētu. Lidoju ar ieslēgtu "dual rate" uz 50% augstumstūrei un eleroniem – man pilnīgi pietika pāris cilpām un vienai neveiklai mucai.

Man patīk, kā tā planē. Tas arī ir viens no iemesliem, kāpēc gribēju tāda tipa lidmašīnu – lai tā varētu pietiekami labi tā klusi planēt, lai nebūtu visu laiku jāizmanto motoru, bet varētu pačilot. (Uzreiz gan diez ko klusi tas nesanāca, jo nebiju ESCā uzlicis motoram bremzi, tāpēc tas griezās no vēja un dūca tāpat.)

Visu laiku centos atcerēties, ka jālido vismaz trīs kļūdu augstumā, ko arī gandrīz visu laiku spēju izdarīt, taču dažus bīstamus brīžus ar negaidītiem pagriezieniem pāris metru augstumā virs zemes tomēr noorganizēju, taču paspēju iztaisnot. Man vēl ir pagrūti novērtēt, cik tālu ir lidmašīna un cik tālu mežs vai citi objekti, kam tā laikam tuvojas. Ir viegli saprast, kā to jāvada, kad tā lido prom vai uz mani, bet problemātiski tajos brīžos, kad tā lido sāniski garām – tā problēma man ir arī simulatorā, jātrenējas..

Nevienas bildes vai video no pirmās reizes gan nav, jo kameru biju nepareizi noregulējis un vēlāk izrādījās, ka nebiju arī uzlādējis.

Pusotru stundu pavadīju uz lauka, iztukšoju divas 2.2 Ah baterijas, atbraucu mājās, visu uzlādēju, sakonfigurēju un salaboju, pabrokastoju, biju gatavs doties vēlreiz, bet pa to laiku jau vējš bija kļuvis spēcīgāks, tādēļ nolēmu tomēr neizaicināt likteni un pagaidīt citu rītu.

A++, lidošu vēl!


Top
 Profile  
 
PostPosted: 06 Apr 2015, 22:47 
Offline
Profesors
User avatar

Joined: 08 Jan 2012, 14:46
Posts: 6338
Location: Kuldīga
Apsveicu ar pirmajiem lidojumiem.
Bixlerim aizspārņi ir tikai un vienīgi lieks svars un lieks naudas ieguldījums servo.

_________________
Image http://avioclub.lv/


Top
 Profile  
 
PostPosted: 06 Apr 2015, 23:01 
Offline
Iesācējs
User avatar

Joined: 06 Mar 2015, 21:59
Posts: 68
Location: Sigulda
Tā kā viss jau izdarīts, tikai jāsagaida vadiņi, tad nāksies vien to pārbaudīt uz savas ādas. :)

Man ir doma, ka mierīgos laikapstākļos, kad būs pietiekama pieredze, tad varētu lidot virs Gaujas senlejas no kāda slēpošanas kalna pie mājas, to te netrūkst, jo, lai tiktu pie pietiekami lielas pļavas vai lauka bez vadiem, šosejas un pārējā, man ir jābrauc diezgan tālu. Savukārt, kalnam tas iespējamais nolaišanās pleķītis ir samērā neliels, tāpēc bija doma, ka aizspārņi palīdzētu.
Nu tas tā – teorētiski kādreiz varbūt.


Top
 Profile  
 
PostPosted: 06 Apr 2015, 23:47 
Offline
Profesors
User avatar

Joined: 23 Sep 2012, 22:09
Posts: 2647
Location: Rīga, Baldone, Grobiņa, Varakļāni
xxf wrote:
Visu laiku centos atcerēties, ka jālido vismaz trīs kļūdu augstumā, (..)

Kas ir "trīs kļūdu augstums"?

_________________
do you ever feel that if you weren't paid to write code, you'd do it anyway?


Top
 Profile  
 
PostPosted: 07 Apr 2015, 07:14 
Offline
Iesācējs
User avatar

Joined: 06 Mar 2015, 21:59
Posts: 68
Location: Sigulda
Tas ir tēlains apzīmējums un nav izsakāms absolūtās SI vienībās, taču būtība ir tāda, ka jābūt pietiekami augstu, lai izdarot vienu kļūdu un pēc tās savācoties, paliktu vieta vēl kādai kļūdai un iespējai to izlabot. :)

"How high is 3 mistakes high?" – http://www.rcgroups.com/forums/showthread.php?t=1468422


Top
 Profile  
 
PostPosted: 07 Apr 2015, 09:25 
Offline
Profesors
User avatar

Joined: 23 Sep 2012, 22:09
Posts: 2647
Location: Rīga, Baldone, Grobiņa, Varakļāni
O, paldies, laba un humora pilna lasāmviela :) Cik noprotu, viedokļi par tā "3 kļūdu augstuma" nepieciešamību dalās. Uzrunāja šis komentārs:
Quote:
I reckon the first mistake is flying above 100' [30m] in the first place.

Tāpat arī viedoklis par to, kas ir tas "3 kļūdu augstums", dalās. Komentārā #34 tas aprakstīts pavisam citādāk, īsumā - tas ir augstums, kādā vari atļauties pieļaut kādu no trim izplatītākajām kļūdām, to pamanīt (un vēlāk izprast, analizēt) un no tās atkopties. Ja tu lido tik augstu, ka nespēj pamanīt to īsto kļūdu, tad no tā augstuma nav nekāda labuma.

Ja neskaita pārāk smagās un neveiklās piezemēšanās (modeļa vaina :D), man šobrīd izplatītākā problēma ir pārāk tāli lidojumi (faktiski "sinonīms" pārāk augstiem lidojumiem) - zūd sajēga par to, kāda īsti ir lidaparāta orientācija. Sākotnēji lidoju tuvāk, bet daudz lielākā augstumā, biežāk sanāca lidot gandrīz virs galvas, tādos brīžos vispār iestājās prāta aptumsums - it kā lidaparāts labi saskatāms, orientācija labi saprotama, bet, ja vien nerotēju kā vilciņš kopā ar lidmašīnu, nesapratu ne lidmašīnas virzienu, ne stiku virzienu. Ir kaut kāds optimālais attālums un augstums, kurā jūtos komfortabli - tajā tad arī lidoju. Ja plānojas kāds manevrs, kas ar lielu varbūtību var izvērsties pilnīgā orientācijas zaudēšanā un/vai ne pārāk kontrolētā lidojumā virzienā uz leju, tad pirms manevra palielinu augstumu.

Ja par kļūdu labošanu, tad sākotnēji manam lidaparātam spārnu gali bija uz augšu - to nostabilizēt bija sasodīti elementāri, varētu pat teikt, ka tas aparāts pats nostabilizējās pēc jebkuras kļūmes. Ja atmiņa neviļ, pēc jebkuras kļūmes pietika ar "augstumene uz sevi + pilna gāze". Kopš spārnu gali ir plakani, kļūdu labošana pagaidām bieži vien rezultējas citās kļūdās un diezgan haotiskos manevros :D


Starp citu, kā tam bixleram ir ar purnu? Vai ir vērts to pastiprināt vēl pirms crasha?

_________________
do you ever feel that if you weren't paid to write code, you'd do it anyway?


Top
 Profile  
 
PostPosted: 07 Apr 2015, 10:20 
Offline
Meistars
User avatar

Joined: 19 Apr 2013, 21:00
Posts: 240
Location: Kuldīga
Pilnīgi atbalstu Ulda teikto, Bixler aizspārņus, klapes nevajag. Būs pieredze sēdīsies nevainojami bez viņām pie kājām.
Ar klapēm sēšanās mirklī ir jāspēj viņas aktivizēt un pirms pieskarties zemei jānovāc lai netiktu traumētas un pasargātu izpildmehānismu. Izlaižot klapes modelis momentā metas degunu uz augšu un zaudē ātrumu, tas ir jākompenšē ar augstumeni citādi ir skali, vēl labāk ja augstumene nedaudz apsteidz klapu izlaišanu. Protam to visu var saprogramēt, bet kā to darīt vislabāk ir redzēt klātienē.
Vari pēc praktiska padoma griezties www.rcclub.lv, kluba biedri ir arī Siguldā.

_________________
Image http://avioclub.lv/


Top
 Profile  
 
PostPosted: 07 Apr 2015, 11:24 
Offline
Profesors
User avatar

Joined: 08 Jan 2012, 14:46
Posts: 6338
Location: Kuldīga
binary wrote:
Tāpat arī viedoklis par to, kas ir tas "3 kļūdu augstums", dalās.


Tā visa ir muldēšana un spriedelēšana par un ap - kamēr vēl maldies stikos pie dažādām modeļa orientācijām un nevari izlidot skaistu astoņnieku noturot vienādu augstumu un aptuveni vienādu trajektoriju tikmār visdrošākais ir autora izvēlētais veids - lidot maksimālajā augstumā pie kura ir skaidri redzama modeļa orientācija - Bixler2 tie varētu būt `~ 50-70metri. Tas ka modelis ir par augstu lai saprastu ko īsti dari attiecās jau uz 3D un citām spēka figūrām kur modelis vairāk lido uz motoru , tā jau ir pavisam cita meistarības fāze, un ja grib ielekt tajā apejot pirmo , tad neglābj nekāds "drošais augstums".
F3A klasisko pilotāžu sacensībās arī veic lielā augstumā.

Par tām flapēm - negriez/nečakarē kopā spārnu , jo izgriežot flapes no kopējā profila tu pasliktini spārna "slīdēšanu" servas paliks citam modelim. Bixler2 sēžās bez flapēm 5metros. Man bija Bixler veidīgs FPV SkyWalker 2m 2,5Kg es ar viņu sēdos 5metros - varēja nospraust puļķus un es tur iekļautos lai gan arī viņam bija paredzētas iegriezt flapes.
Flapes šiem modeļiem ir marketinga triks lai ir ko pierakstīt uzlabojumiem :) kuri patiesībā ir prāta čakarēšanai, svara palielināšanai un citu nevēlamu blakusefektu iegūšanai :wink:

_________________
Image http://avioclub.lv/


Top
 Profile  
 
PostPosted: 07 Apr 2015, 20:53 
Offline
Iesācējs
User avatar

Joined: 06 Mar 2015, 21:59
Posts: 68
Location: Sigulda
binary wrote:
Ja par kļūdu labošanu, tad sākotnēji manam lidaparātam spārnu gali bija uz augšu - to nostabilizēt bija sasodīti elementāri, varētu pat teikt, ka tas aparāts pats nostabilizējās pēc jebkuras kļūmes. Ja atmiņa neviļ, pēc jebkuras kļūmes pietika ar "augstumene uz sevi + pilna gāze". Kopš spārnu gali ir plakani, kļūdu labošana pagaidām bieži vien rezultējas citās kļūdās un diezgan haotiskos manevros :D
Tādu refleksu man vēl jāiegūst, ka lidmašīna iztaisnosies pati, gribējās to visu laiku piekoriģēt, kontrolēt, nevis ļaut tai pašai tikt galā ar to, kam tā paredzēta – lidot. :)
Ar kādu lidmašīnu tu lido? Kādu laiku jau lasu forumu, bet to esmu palaidis garām.

binary wrote:
Starp citu, kā tam bixleram ir ar purnu? Vai ir vērts to pastiprināt vēl pirms crasha?
Jā, biju redzējis pietiekami daudz video un attēlu ar sašķaidītu purnu pirmajos lidojumos, tāpēc būvmateriālu veikalā laicīgi nopirku caurpīdīgu pastiprināto līmlentu (bieza līmlente+siets) un ar to aplīmēju gan priekšgalu, gan spārnu priekšpusi. Droši vien palīdzēja, jo putuplasts nav cietis, tikai kosmētiski augsnes traipi uz pašas līmlentes. Mani vakardienas trāpījumi zemei gan bija diezgan slīpi, ne ar pilnu ātrumu.
Purnam vājākā vieta izskatās tieši zem kokpita vāciņa, tur ir plānākās sienas uz visām pusēm.

UldisK wrote:
Par tām flapēm - negriez/nečakarē kopā spārnu , jo izgriežot flapes no kopējā profila tu pasliktini spārna "slīdēšanu" servas paliks citam modelim. Bixler2 sēžās bez flapēm 5metros. Man bija Bixler veidīgs FPV SkyWalker 2m 2,5Kg es ar viņu sēdos 5metros - varēja nospraust puļķus un es tur iekļautos lai gan arī viņam bija paredzētas iegriezt flapes.
Flapes šiem modeļiem ir marketinga triks lai ir ko pierakstīt uzlabojumiem :) kuri patiesībā ir prāta čakarēšanai, svara palielināšanai un citu nevēlamu blakusefektu iegūšanai :wink:
Labi, klausīšu līdz spēšu apzinīgi noformulēt savu viedokli, vajag man tos vai nē. :) Servo motorus jau paspēju ielīmēt ar karsto līmi, tos droši vien var civilizēti dabūt ārā, griezts spārnā gan vēl nekas nav.

AigarsG, arī paldies par komentāru pret aizspārņiem un ieteikumu vērsties pie vietējiem rcclub.lv biedriem – ja vajadzēs, meklēšu tos rokā.


Top
 Profile  
 
PostPosted: 07 Apr 2015, 22:43 
Offline
Profesors
User avatar

Joined: 23 Sep 2012, 22:09
Posts: 2647
Location: Rīga, Baldone, Grobiņa, Varakļāni
xxf wrote:
Ar kādu lidmašīnu tu lido? Kādu laiku jau lasu forumu, bet to esmu palaidis garām.

Bija mums te tāds biedrs ar niku vecais, kurš savulaik izdomājis konstrukciju vienkāršam, bet uzticamam mācību deprona lidaparātam - uztaisīju ko stipri līdzīgu. Man gan sanāca smagāks un trauslāks, turklāt kaut kādā brīdī tā konstrukcija savērpās, bet nu lai mācītos, ir OK. Diemžēl tā lidaparāta plānu forumā vairs nav…

_________________
do you ever feel that if you weren't paid to write code, you'd do it anyway?


Top
 Profile  
 
PostPosted: 08 Apr 2015, 00:22 
Offline
Profesors
User avatar

Joined: 08 Jan 2012, 14:46
Posts: 6338
Location: Kuldīga
xxf wrote:
Tādu refleksu man vēl jāiegūst, ka lidmašīna iztaisnosies pati, gribējās to visu laiku piekoriģēt, kontrolēt, nevis ļaut tai pašai tikt galā ar to, kam tā paredzēta – lidot. :)


Tas ir stipri atkarīgs no paša modeļa - bixler2 nebūs tas kurš ātri pats izies no grīstes (pirmais bixlers bija lidojošāks) , bet ir daudzi modeļi kurus praktiski nevar iegāzt grīstē jebšu tie no tās iziet ļoti ātri paši, ja atlaiž stikus.
Tikai pie tā noteikti nevajag pierast - tāds refleks var izmaksāt ļoti dārgi , tādas lietas var mēģināt kad esi pilnīgi drošs ka modeli savāks ja tas nedarīs to ko gaidīji.

_________________
Image http://avioclub.lv/


Top
 Profile  
 
PostPosted: 12 Apr 2015, 14:00 
Offline
Iesācējs
User avatar

Joined: 06 Mar 2015, 21:59
Posts: 68
Location: Sigulda
Vakar bija lielisks laiciņš, lai lidotu. Sāku tāpat agri, kad vēja tikpat kā nav, izlidoju divas baterijas pusotrā stundā ar maziem pārtraukumiem. Viss ļoti labi, tikai vienreiz negaidīti piezemējos kādu simt metru attālumā, bet ne pārāk strauji. Man tikpat kā nav problēmu ar eleronu vadību, lidojot pret sevi, bet virzienstūri gan nesaprotu – lai cik pie tā piedomātu, reflekss iedarbojas uz pretējo pusi.
Vakarā pēc dienas darbiem nolēmu, ka vējš atkal ir pietiekami mazs, aizbraucu uz citu lauku, jo iepriekšējais pa dienu jau bija uzarts. Kopumā nebija pārāk labi. Uzmanoties no koka un cīnoties ar brāzmu, trāpīju zemē. Nekas neizšķīda, tomēr vēlāk pamanīju, ka spārns vienā pusē tagad kustas uz priekšu un atpakaļ. It kā nav daudz, tomēr kustēties nevajadzētu. Turpat blakus arī uz fizelāžas var redzēt, ka putuplasts it kā saspiedies (2), droši vien tas pats noticis vietā, kur spārns savienojas ar korpusu (1), tāpēc kļuvis brīvāks.
Image
Vai tādas traumas labo, uzpilinot karstu ūdeni, un EPO atgūst iepriekšējo formu?

Iepriekš no kaut kāda iepakojuma cietas, caurspīdīgas plastmasas izgriezu, salocīju un pieskočoju nelielus aizsargus, lai pasargātu eleronu servo kājiņas, ja nolaišanās laikā gadīsies ātrāk kā vajadzētu slīdēt pa pērno zāli. Netraucē un pagaidām arī nekas ar tām vietām nav noticis.
Image

Tā kā tā ir iesācēju lidmašīna, būtu bijis daudz prātīgāk, ja visi servo un saistītās lietas atrastos virs spārniem. Tāpat arī neesmu sajūsmā par priekšgala apakšā esošo gaisa ieplūdes caurumu, kas paredzēts dzesēšanai, tur visu ko lieku sastumj iekšā, turklāt tāpat baterija priekšā.
Uzlīmes pašas birst nost, tās ir alternatīvi kvalitatīvas.


Top
 Profile  
 
PostPosted: 12 Apr 2015, 15:17 
Offline
Profesors
User avatar

Joined: 08 Jan 2012, 14:46
Posts: 6338
Location: Kuldīga
Servo atrašanās zems spārniem bezšasiju modeļiem nav labi vai tas pieredzējis pilots jeb iesācējs - montējot kopā modeli ļoti ieteicams šo trūkumu uzreiz izlabot iegriežot servo no augšas un apakšas montāžas caurumus aizlāpot jeb vienkārši aivelkot ar skoču - tas ka uzliki servai aptecētāju labi , bet tas glābj tikai daļu no problēmas , ja kāds stingrāks zariņš jeb zāles stiebrs aizķers sviru uz elerona tad tāpat servo zobrati tiks traumēti.
Karstā ūdenī var palabot tikai modeļa ģeometriju , bet EPO struktūra neatjaunosies. daļēji to visu glābj ja modelis ir apvilkts ar skoču.
Domāju ka nav jēgas iedziļāniets , jo šis pirmais modelis vienalga nebūs estētiski baudāms. Vismaz tā mums tas bijis visiem, tāpēc nemēģini ieziļināties estētiskajos sīkumos , bet vairāk lidot. Ja nakļene atlobījusies - to var laicīgi ar gludekli piegludināt atpakaļ .

_________________
Image http://avioclub.lv/


Top
 Profile  
 
PostPosted: 12 Apr 2015, 15:52 
Offline
Iesācējs
User avatar

Joined: 02 Nov 2014, 09:54
Posts: 73
Location: Aizpute
Mans lidonis ar dabuja diezgan ciest un spārni vairs neturējās savās vietās.Pēc citu pilotu ieteikuma apvilku ar skoču un secināju ka to vajadzēja izdarīt uzreiz pēc lidoņa nopirkšanas.Spārni savās vietās turas labāk,pati lidmašīna palika stingrāka un stabilāka,nepaliek nekādas buktes vai skrāpējumi no zariem,zāļu stiebriem.

_________________
Image http://avioclub.lv/


Top
 Profile  
 
PostPosted: 27 Apr 2015, 21:27 
Offline
Iesācējs
User avatar

Joined: 06 Mar 2015, 21:59
Posts: 68
Location: Sigulda
Nu jau aizpagājušajā sestdienā noņēmu spārnus, lai paskatītos tuvāk, kādēļ tie kustas. Izrādās, ka bija nolūzušas aizmugurējās spārnu ķepiņas – otrā vieta, kur tie skrūvējas kopā – tās vietas jau sākumā izskatījās aizdomīgi neizturīgas. Salīmēju klasiskā veidā, izmantojot zobu bakstāmos. Nezinu, kāpēc iebakstīju tos slīpi, tā šķita izturīgāk, otrreiz tā nedarīšu, liels čakars. :)
Image

Pēc tam spārns tāpat mazliet var kustēties, taču jau ir daudz labāk. Vēl labāk noteikti būtu ielīmēt spārnus korpusā uz mūžu, taču to man vēl negribas – ja nu kaut kam vēl vajadzēs tikt klāt.
Ar skoču apvilkts ir gandrīz viss, tas tiešām palīdz.

Darīju to visu tādēļ, ka toreiz svētdienai bija prognozēts pavisam mierīgs rīts un paliels vējš pēc tam, tāpēc gribēju visu savest kārtībā un palidot pirms vēja.
Tā arī bija – sāku līdz ar saullēktu, vienu bateriju izlidoju, visu laiku pavadot gaisā, otro gan, vēl pirms sāka pīkstēt baterijas pīkstulis, sēdināju zemē, jo sāka pūst diezgan pamatīgi. Līdz tam bija neliels, vienmērīgs vējiņš – uztaisu riņķi, paceļos augstāk, izslēdzu motoru un klusi slīdu pret vēju, attiecībā pret zemi pavisam lēni. Trenēju savu virzienstūres problēmu, tāpat vēl nesanāk.
Mans lidojamais lauks ir uzarts, vidū atstājot mazu, nelīdzenu pērnās zāles pleķīti, kas arī ir mans nolaišanās laukums, līdzenās vietas nav daudz, bet pietiek – sēžoties pret vēju, var to izdarīt gandrīz vai dažos metros, tikai nedaudz jāiespringst. :)
Kopumā ļoti forši bija, vējš nebiedēja, toties pāris stundās nosalu tā, ka pēc tam pārējo nedēļu ārsts lika gulēt, un neko citu darīt arī negribējās. :) Līdz ar to šajās siltajās brīvdienās tā arī netiku pie lidošanas.

Vismaz, kamēr slimoju, pultij atnāca LCD apgaismojums un FrSky DJT modulis.
Un, protams, taisnība forumā vien bija rakstīta, ka labāk jāpērk Taranis, citādi, kamēr saliek visas vēlamās fīčas savā TH9X/9x, cenas ziņā tas pats vien sanāk. Bet mācās jau tikai no savām kļūdām..


Top
 Profile  
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 169 posts ]  Go to page 1, 2, 3, 4, 5 ... 12  Next

All times are UTC + 2 hours [ DST ]


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 2 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Portal by phpBB3 Portal © phpBB Türkiye