Krill Extra 31%
-
- Tas, kuru nedrīkst nolamāt
- Posts:3012
- Joined:23 Jul 2006, 14:31
- Location:Jelgava
Koks baigi maziņais, a tā smuki, pirž tik skaļi, bet stabili, kūl!
Caurums ir priekš sveces, tomēr
Caurums ir priekš sveces, tomēr
Re: Krill Extra 31%
Jā no sveces cauruma neizbēgu un koks arī jāmaina , šis vienkārši jau mētājās, neko smagāku neatradu
Re: Krill Extra 31%
Šodien atvēru kapotu uz revīziju. Viss OK , "brīnumizpūtējs" turās, skaņa kā minēju laba. paštaisītās iekšas strādā.
Bilža:
Bilža:
-
- Tas, kuru nedrīkst nolamāt
- Posts:3012
- Joined:23 Jul 2006, 14:31
- Location:Jelgava
Re: Krill Extra 31%
Es šito biju palaidis garām kaut-kā, baigais fetišs Labi! Kur skaņvideo?UldisK wrote:Šodien atvēru kapotu uz revīziju. Viss OK , "brīnumizpūtējs" turās, skaņa kā minēju laba. paštaisītās iekšas strādā.
Bilža:
Re: Krill Extra 31%
ar tām skaņām no video ir stipri nosacīti , jādzird dabā. drīz jau kāds patusons jātaisa - jāpiedomā par to divdiennieku. Jāuztaisa atsevišķa tēma lai tauta izsakās kad brīvs , kur u.t.t. ...
Re: Krill Extra 31%
Saņēmos un vakar uztaisīju to šasiju - sanāca dažas lažas , pietrūka nedaudz sveķi un vispār visu vainu nogrūžu uz savu kroplo roku - ptas protams nekad neēsmu vainīgs
Te salīdzinājumā izmēri ar veco un
Tiko uzliku uz Extras:
Te salīdzinājumā izmēri ar veco un
Tiko uzliku uz Extras:
Re: Krill Extra 31%
Šodien bija veiksmīga diena jaunās šasijas pārbaudei , bija diezgan spēcīgs sānvējš. Uz doto brīdi salīdzinājums ir kā diena pret nakti , amortizē labāk , sānsļīdi tur , 3 reizes arī noliku harierā , ar zemo šasiju to pat nemēģināju, un tai sīkas taisnvirziena plaisas bija parādījušā jau pēc pirmajām reizēm , Jaunā ir par 40g vieglāka , augstāka un platāka.
Tika aplidots arī viens jauns Slick 2,2m ar GP 61 , bet par to lai īpašnieks pats.
Tika aplidots arī viens jauns Slick 2,2m ar GP 61 , bet par to lai īpašnieks pats.
Re: Krill Extra 31%
Uznāca pizdings, izārdīju Extru Viss. nolēmu tikt galā ar smaguma centru atvieglinot modeli. Par cik jaunais karbona koks pareiza izmēra ir vēl par 40gramiem vieglāks par iepriekšējo Al un neievēroju ka no purna atlekuši daži sviniņi, testa draivā pēc pacelšanās palielā vējā uzreiz sapratu ka ir sūdi ,vispār nevarēju vairs normāli nosēsties tikai harier,izlēmu tam pielikt punktu.
Visu izārdīju un sasvēru , servo ar visiem šarnīriem , kabaniem , stieņiem u.t.t. dziedi vai raudi 185g.
Tika uztaisītas formas un salīmēti jaunās konstrukcijas mezgli, svars 40g tātad 140g no astes nost , kas man ir vairāk kā pietiekoši normālam centrējumam. troses nemaz nesvēru jo tās noteikti ar šarnīriem ir vieglākas par vadiem kuri vilkās uz asti servo motoriem.
Konstrukcija būs sekojoša, ļoti līdzīga kā Blanek īstajam planierim. Par cik kompozīta konstrukcijas stūres gali ir pastiprināta , tā ļauj abas stūres sasiet kopā pa asīm , fjūzā ass vietā caurums , tātad vizuāli ne fjūzam ne stūrēm no ārpuses nekādi pampari , caurumi nav vispār. ass starpposms starp abām stūrēm kas atrodas fjūzā būs kvadrāts uz kura pa vidu ir svira ar trosēm . konstrukcija ļauj noņemt augstumenes vēl vieglāk kā tas bija pirms tam , nav jāštekerē vadi. Šovakar jau būs šis tas cilvēcīgā paskatā , uztaisīšu kādu bildi.
Visu izārdīju un sasvēru , servo ar visiem šarnīriem , kabaniem , stieņiem u.t.t. dziedi vai raudi 185g.
Tika uztaisītas formas un salīmēti jaunās konstrukcijas mezgli, svars 40g tātad 140g no astes nost , kas man ir vairāk kā pietiekoši normālam centrējumam. troses nemaz nesvēru jo tās noteikti ar šarnīriem ir vieglākas par vadiem kuri vilkās uz asti servo motoriem.
Konstrukcija būs sekojoša, ļoti līdzīga kā Blanek īstajam planierim. Par cik kompozīta konstrukcijas stūres gali ir pastiprināta , tā ļauj abas stūres sasiet kopā pa asīm , fjūzā ass vietā caurums , tātad vizuāli ne fjūzam ne stūrēm no ārpuses nekādi pampari , caurumi nav vispār. ass starpposms starp abām stūrēm kas atrodas fjūzā būs kvadrāts uz kura pa vidu ir svira ar trosēm . konstrukcija ļauj noņemt augstumenes vēl vieglāk kā tas bija pirms tam , nav jāštekerē vadi. Šovakar jau būs šis tas cilvēcīgā paskatā , uztaisīšu kādu bildi.
Re: Krill Extra 31%
Nu tā , tik tālu ir - lieku kopā:
Tie kabani tik nesmuki tāpēc ka iekšpusē starp viņiem ir ietīts audums , stiprībai.
Tie kabani tik nesmuki tāpēc ka iekšpusē starp viņiem ir ietīts audums , stiprībai.
-
- Tas, kuru nedrīkst nolamāt
- Posts:3012
- Joined:23 Jul 2006, 14:31
- Location:Jelgava
Re: Krill Extra 31%
Porno Lai to izjauktu- viena lieta, bet lai saliktu pēctam- jābāž mazas meitenes rociņa tur un jāskrūgē kabans nost no servas. Be toties- neredz, tas ir kruta, kokam tā nevar- ķīlis nav tukšs, tur arī kaut-kāds pastiprinājuma baļķis ielīmēts, gribēdams tā nesanāku. Kryta!! Galvenais lai troses visā diapazonā būtu daudz maz nostieptas
Re: Krill Extra 31%
Izjaukt ātrāk kā Tavu zirnekļa tīklu , nekas nekur nav jābāž izrauj asti un miers , kabans paliek klenderējoties tajos caurumos. Jā , kokam nevar tas točna. salikt var tad kad servu aizden uz vienu galu - ir neliela lufte ar kuru pietiek lai stūres saspraustu.
-
- Tas, kuru nedrīkst nolamāt
- Posts:3012
- Joined:23 Jul 2006, 14:31
- Location:Jelgava
Re: Krill Extra 31%
Nebiju iedomājies ka tur viss tik šaurs Tad pavisam! Man jau nav domāts jaucams, viss pa mēmo ar zaļo tredloku salikts- ko tur jaukt strādājošu lietu, ja vajadzēs, zeme pati izjauks
Re: Krill Extra 31%
Nu man jau patiesībā arī Opels atļauj šo izmēru ielikt asti nejaucot, bet ja nu vajadzēs ...
Par šo konstrukciju beigās izšķīros arī tādēļ kad, visu kopā sasverot viņa iznāk vieglāka kā ja katrā stūrē līmētu kabanus skrūvētu šarnīrus un visusu citus ļerļakus . Baigi noveicās ka stūrēm līdz fjūzam ir kādi 8mm sprauga , kas atļāva šito realizēt , ķirurķiski daudz neijaucoties.
Par šo konstrukciju beigās izšķīros arī tādēļ kad, visu kopā sasverot viņa iznāk vieglāka kā ja katrā stūrē līmētu kabanus skrūvētu šarnīrus un visusu citus ļerļakus . Baigi noveicās ka stūrēm līdz fjūzam ir kādi 8mm sprauga , kas atļāva šito realizēt , ķirurķiski daudz neijaucoties.