Motora izvēle lidmašīnai
Man vajag padomu.
Liķene tagad sver 2,4 Kg, ar visu pilnu FPV tehniku varētu svērt 2,7 Kg.
Tagad lidoju ar vienu jaudīgu motoru, bet liekas ka nav īpaši ērti, propa priekšā ir kamera, tā gaisa vilkme tomēr rada vibrāciju.
Tā motora tīrā celtspēja laikam bija 1,8 Kg. Lido jau oki, cel augšā tīri labi.
Ir doma pārriet uz 2 motoriem. būvējot tos spārnā.
Bet tagad nesaprotu, kādu labāk ņemt, motoru ar maziem apgriezieniem, vai ar lieliem??
Un tad vajadzēs man pretējus propus, vai abi varēs griesties uz vienu pusi??
Bača ir 3S
Liķene tagad sver 2,4 Kg, ar visu pilnu FPV tehniku varētu svērt 2,7 Kg.
Tagad lidoju ar vienu jaudīgu motoru, bet liekas ka nav īpaši ērti, propa priekšā ir kamera, tā gaisa vilkme tomēr rada vibrāciju.
Tā motora tīrā celtspēja laikam bija 1,8 Kg. Lido jau oki, cel augšā tīri labi.
Ir doma pārriet uz 2 motoriem. būvējot tos spārnā.
Bet tagad nesaprotu, kādu labāk ņemt, motoru ar maziem apgriezieniem, vai ar lieliem??
Un tad vajadzēs man pretējus propus, vai abi varēs griesties uz vienu pusi??
Bača ir 3S
Re: Motora izvēle lidmašīnai
Man jau liekās ka nevajag divus motorus , sliktumus redzu - precīza sabalansēšan + svara pieaugums Pati kamera jau sver, var teikt neko , vai nav ērtāk uztaisīt kamerai gaisa aptecētāju un izcelt to no propa zonas. Tā īsti nesapratu "propa priekšā ir kamera" tas ir domāts ka kamera ir pirms motora? jeb nepatīk ka propis ir kameras priekšā , ja jau stumjošais tad jau kamerai tikai aptecētāju un viss. Kas tā ir par lidmašīnu?
Re: Motora izvēle lidmašīnai
Liķene man ir šāda veida: http://propeleris.lt/failai/sarka_pro/s ... eikiai.jpg paņēmu bildi no neta, nebija pie rokas savu bilžu.
un pašā priekšā man ir Gopro vai fočiks.
Un tagad itkā doma ir uz ko šādu:
http://static.rcgroups.net/forums/attac ... 1273048713
http://www.rcsprendimai.lt/wp-content/u ... 06/PRO.jpg
http://www.youtube.com/watch?v=mXVp1DxzuOk
Jo tad arī tagad esošā motora vietā varēšu kaut ko ielikt, pārtaisot fizelāžu.
Smagums jau tur pieaugs minimāli, Jo tagadējais motors ir laikam 130g + 60A ESC, nomainot uz diviem mazākiem es domāju tas pats vien būs, nu lab, +20g sīkums.
Un Gopro jau ir iekšā tajos 2,4Kg.
un pašā priekšā man ir Gopro vai fočiks.
Un tagad itkā doma ir uz ko šādu:
http://static.rcgroups.net/forums/attac ... 1273048713
http://www.rcsprendimai.lt/wp-content/u ... 06/PRO.jpg
http://www.youtube.com/watch?v=mXVp1DxzuOk
Jo tad arī tagad esošā motora vietā varēšu kaut ko ielikt, pārtaisot fizelāžu.
Smagums jau tur pieaugs minimāli, Jo tagadējais motors ir laikam 130g + 60A ESC, nomainot uz diviem mazākiem es domāju tas pats vien būs, nu lab, +20g sīkums.
Un Gopro jau ir iekšā tajos 2,4Kg.
Re: Motora izvēle lidmašīnai
Nu nav tur tik tuvu tā kamera propellerim, lai no gaisa plūsmas būtu kāda vibrācija, domāju, ka tā visdrīzāk ir no tā ka motors vai propelleris nav tomēr īsti nobalansēts.janissav wrote:Liķene man ir šāda veida: http://propeleris.lt/failai/sarka_pro/s ... eikiai.jpg paņēmu bildi no neta, nebija pie rokas savu bilžu.
Re: Motora izvēle lidmašīnai
Tā kopumā izskatās mans putns:
Bet es taisni par to ērtumu runāju. vajadzētu FPV kameru kaut kur nolikt, bet īsti nav kur, jo no gopro liveout negribas.
Šo sezon laikam tāpat palidošu testējot un regulējot liķeni, vēlāk skatīšos ko var pielabot.
Pēc dažām traumām, nācās uzlabot priekšu lai izturētu slodzi.
Par vibrāciju, bišku ir, iespējams vajadzēs vēlreiz mēģināt nobalansēt propu.Bet es taisni par to ērtumu runāju. vajadzētu FPV kameru kaut kur nolikt, bet īsti nav kur, jo no gopro liveout negribas.
Šo sezon laikam tāpat palidošu testējot un regulējot liķeni, vēlāk skatīšos ko var pielabot.
Re: Motora izvēle lidmašīnai
Apskatot to lideni .... Nu var jau nenemt vera , bet ;
1) motors , lai ari spriezu ka pilotage motors , ari tas ir jabalanse , ( man no cetriem tikai viens uzradija idealu sniegumu )
2) go pro ir pantilts ? , bet ir tacu starp klipsi un kameru dafigu vietas , otrkart var jau ari uz sanu meginat paplesties( ideja rcexplorer.se karbona quadkoptera paraugs) , vai uz prieksu , varianti ir , tur pat uz ka gopro stiprinas , pieliekam vel vienu aluminija vai tekstolita plaksniti un lieta darita , aluminiju var palocit ja vajakg lenki un ta
3) un ja pat ir ar skociem props sabalansets ir jau ari saniskais ... nezinu ka pateikt , bet nu pie ass kada pumpa jauzliek vienavai otra puse , jo garuma var but balans s, bet platuma var nebut ...tizli skan , bet nu a mok saprati
1) motors , lai ari spriezu ka pilotage motors , ari tas ir jabalanse , ( man no cetriem tikai viens uzradija idealu sniegumu )
2) go pro ir pantilts ? , bet ir tacu starp klipsi un kameru dafigu vietas , otrkart var jau ari uz sanu meginat paplesties( ideja rcexplorer.se karbona quadkoptera paraugs) , vai uz prieksu , varianti ir , tur pat uz ka gopro stiprinas , pieliekam vel vienu aluminija vai tekstolita plaksniti un lieta darita , aluminiju var palocit ja vajakg lenki un ta
3) un ja pat ir ar skociem props sabalansets ir jau ari saniskais ... nezinu ka pateikt , bet nu pie ass kada pumpa jauzliek vienavai otra puse , jo garuma var but balans s, bet platuma var nebut ...tizli skan , bet nu a mok saprati
Re: Motora izvēle lidmašīnai
par propja balansēšanu piekrītu ir propi kurus ar skoču nevar izbalansēt jo disbalans par asi ir liels , nelīdz arī līmes pumpa , man bieži ir nācies lētajiem drāzt nost abiem pleciem vienu pusi, bet šis izskatās pēc APC un ar pelēkajiem APC problēmas nekad nav bijušas , balansēt praktiski nevajag mazliet apslīpē tikai lējuma palikušās kantes.
Man patiesībā nepatīk ka kameras monts ir tik augsts kurš iespējams var sākt rezonēt.
Man patiesībā nepatīk ka kameras monts ir tik augsts kurš iespējams var sākt rezonēt.
Re: Motora izvēle lidmašīnai
Lai neceptu jaunu tēmu.
Pastāstiet man dundukam- ja ļotaks elektriskais, varu to uz glow vai gas pārbūvēt? Vai tur viss pa šuvēm sāks irt? Tobiš, ja pārdodās kits, kuram iesaka elektro, vai varu likt smirdošo/ rūcošo?
Pastāstiet man dundukam- ja ļotaks elektriskais, varu to uz glow vai gas pārbūvēt? Vai tur viss pa šuvēm sāks irt? Tobiš, ja pārdodās kits, kuram iesaka elektro, vai varu likt smirdošo/ rūcošo?
Re: Motora izvēle lidmašīnai
Pastiprina motoras montu un liek . ar nitro vispār bez galvas sāpēm , benzīnnieki purima vairāk , bet piemēru ir kaudzēm kur elektriskos pārtaisa uz benzīnu. Pats tagad arī lidoju ar sebart 2m SU kurš tomēr ir taisīts sākumā kā elektrop un ir diezgan trausla lidmašīna, bet nāk jau līdz konversija priekš benzīna - būtībā tie ir 5 finiera gabali kuri uzlīmējās pa virsu motora montam , un balsas špons ar ko nooderēt izpūtēja vietu un viss.ezis wrote:Lai neceptu jaunu tēmu.
Pastāstiet man dundukam- ja ļotaks elektriskais, varu to uz glow vai gas pārbūvēt? Vai tur viss pa šuvēm sāks irt? Tobiš, ja pārdodās kits, kuram iesaka elektro, vai varu likt smirdošo/ rūcošo?
Cik jau nu varēju visu pārsmērēju ar 24h sveķiem , bet to daru uzreiz visām koka lidmašīnām.
Re: Motora izvēle lidmašīnai
Negribēju cept jaunu tofiku....
Tātad, vienam censonim ir ~ 700g, +/- 1m spārnu vēziena lidmašīna, kuru taisās nobarot ar 3s lipo. Un šis jau pasūtīja ZS dāvanas. Kādu matoru un propu iesakat. Pavisam ideāli, ja kādam ir piedāvājumā mators un props(i).
Tātad, vienam censonim ir ~ 700g, +/- 1m spārnu vēziena lidmašīna, kuru taisās nobarot ar 3s lipo. Un šis jau pasūtīja ZS dāvanas. Kādu matoru un propu iesakat. Pavisam ideāli, ja kādam ir piedāvājumā mators un props(i).
V911
HK 450FBL K-Bar
2x H-Quad APM 2.6
EasyJet
DJI Mavic Pro FMC
HK 450FBL K-Bar
2x H-Quad APM 2.6
EasyJet
DJI Mavic Pro FMC
Re: Motora izvēle lidmašīnai
Šitā nekas nesanāks , vajag zināt modeli. Vai vismaz slodzi uz spārna un lidmašīnas tipu.