Žēl ka tā -
Ja servo aizgājis galējos stāvokļos tad tas nozīmē ka uztvērējam ir fail safe kurš nav noregulēts, uztvērējiem bez fail safe parasti pēc signāla pazušanas lielākai daļai servo kuriem pazūd pwm signāls paliek pēdējā stāvoklī. ja uztvērējam stāv rūpnīcas fail safe tad tas parasti ir pa nullēm , kas dabā izpaustos - gāze 2/3 (pārsvarā esc līknes nav lineāras un pēdējā 1/3 stika maz dod jaudas pieaugumu) un ja modeli nācās trimmerēt , tātad arī stūrēm atgriežoties pwm vidējā - o pozīcijā modeli obligāti paraus uz kādu pusi/augšu leju. Jo notrimmerēt modeli mehāniski lai nav jāaiztiek iekšējie limiti un trimmeri ir ļoti grūti, kā arī katra raidītāja 0 pēc kalibrācijām ir atšķirīga - vienu vārdu sakot Rx rūpnīcas uzstādītie neitrālie stāvokļi nekad nesakritīs ar modeļa neitrālajiem stāvokļiem, kā rezultātā modelis pie signāla pazaudēšanas starujāk vai lēnāk ieurbsies (ja nav noregulēts fail safe)
Paštaisīta lidmašīna
Re: Paštaisīta lidmašīna
a
Gan gadījumā ar Kaa gan zaļo edf scenārijs bija vienāds. Es pieņēmu, ka pēc signāla zuduma viss tiek pilnībā atslēgs. vienīgais veids kā es to pārbaudīju: mājās testējot modeli pēkšņi izslēdzu pulti
motors atslēdzās, servo palika pēdējā stāvoklī. Izslēdzot pulti es signālu nocirtu, bet laikam jau dabā ārpus uztveršanas rādiusa uztvērējs vēl saņem kādu signālu kuram būtu jāiedarbina failsafe.
Ja tas nav pareizs... - īsāk : sapratu jāņem priekšā pamācība un jātiek ar šo skaidrībā.
Paldies par padomu!
Tas faktiski visu izskaidro.UldisK wrote:Žēl ka tā -
Ja servo aizgājis galējos stāvokļos tad tas nozīmē ka uztvērējam ir fail safe kurš nav noregulēts, uztvērējiem bez fail safe parasti pēc signāla pazušanas lielākai daļai servo kuriem pazūd pwm signāls paliek pēdējā stāvoklī. ja uztvērējam stāv rūpnīcas fail safe tad tas parasti ir pa nullēm , kas dabā izpaustos - gāze 2/3 (pārsvarā esc līknes nav lineāras un pēdējā 1/3 stika maz dod jaudas pieaugumu) un ja modeli nācās trimmerēt , tātad arī stūrēm atgriežoties pwm vidējā - o pozīcijā modeli obligāti paraus uz kādu pusi/augšu leju. Jo notrimmerēt modeli mehāniski lai nav jāaiztiek iekšējie limiti un trimmeri ir ļoti grūti, kā arī katra raidītāja 0 pēc kalibrācijām ir atšķirīga - vienu vārdu sakot Rx rūpnīcas uzstādītie neitrālie stāvokļi nekad nesakritīs ar modeļa neitrālajiem stāvokļiem, kā rezultātā modelis pie signāla pazaudēšanas starujāk vai lēnāk ieurbsies (ja nav noregulēts fail safe)
Gan gadījumā ar Kaa gan zaļo edf scenārijs bija vienāds. Es pieņēmu, ka pēc signāla zuduma viss tiek pilnībā atslēgs. vienīgais veids kā es to pārbaudīju: mājās testējot modeli pēkšņi izslēdzu pulti
motors atslēdzās, servo palika pēdējā stāvoklī. Izslēdzot pulti es signālu nocirtu, bet laikam jau dabā ārpus uztveršanas rādiusa uztvērējs vēl saņem kādu signālu kuram būtu jāiedarbina failsafe.
Ja tas nav pareizs... - īsāk : sapratu jāņem priekšā pamācība un jātiek ar šo skaidrībā.
Paldies par padomu!
Re: Paštaisīta lidmašīna
Es ar kaut ko uzcepu.Lido diezgan traki,bet vismaz nav garlaicigi.Vel biski japieregule. https://www.youtube.com/watch?v=WNwZJpIuRW4
Re: Paštaisīta lidmašīna
No video tik ziņkārība pamodās - bet nevar īsti apskatīt.viesits wrote:Es ar kaut ko uzcepu.Lido diezgan traki,bet vismaz nav garlaicigi.Vel biski japieregule. https://www.youtube.com/watch?v=WNwZJpIuRW4
Iemet lūdzu kādu foto!
Re: Paštaisīta lidmašīna
No video tik ziņkārība pamodās - bet nevar īsti apskatīt.
Iemet lūdzu kādu foto![/quote]
Iemet lūdzu kādu foto![/quote]