How it's done- EF 110" Yak 54
-
- Tas, kuru nedrīkst nolamāt
- Posts:3012
- Joined:23 Jul 2006, 14:31
- Location:Jelgava
Nekad, ne pie vieniem apstaakljiem nedriikst likt gumiju zem stendofa. Tas tas pats kas piestiprinaat motoru ar plasteliinu, skruuve vienmeer atnaaks valjaa, ja tai ir kur padoties. Plus ja motors dabuu kusteeties skruuvees, tad ganateeti taas kaajas vienkaarshi noluuztu nevis saplaisaatu.
Motorsm jaastaav pie lidenes kaa ))€?!€( kaazaas, un ne kaa savaadaak. Ir speciaali demferi, bet tie nav lietojami, ja gaazes serva nav pieskruuveeta pie motora (citaadi serva staav uz vietas, motors krataas-dilst karbulis) plus visiem patrubokiem buus plaisas. Visam tur jaabuut pieskruuveetam, visa pasaule taa lido, riteni izgudrot nav jeegas.
Razhotaajs atzina manu stiprinaajuma metodi par labu esam, taatad viss labi, un vienkaarshi braakeets stipreklis, varbuut ieksheejaas spriedzes metaalaa
Edit:
Caurumi fjuuzaa-cnc ar laazeri, originaalie. Caurumi ieksh starplikaam- cnc, 5.1mm
Motorsm jaastaav pie lidenes kaa ))€?!€( kaazaas, un ne kaa savaadaak. Ir speciaali demferi, bet tie nav lietojami, ja gaazes serva nav pieskruuveeta pie motora (citaadi serva staav uz vietas, motors krataas-dilst karbulis) plus visiem patrubokiem buus plaisas. Visam tur jaabuut pieskruuveetam, visa pasaule taa lido, riteni izgudrot nav jeegas.
Razhotaajs atzina manu stiprinaajuma metodi par labu esam, taatad viss labi, un vienkaarshi braakeets stipreklis, varbuut ieksheejaas spriedzes metaalaa
Edit:
Caurumi fjuuzaa-cnc ar laazeri, originaalie. Caurumi ieksh starplikaam- cnc, 5.1mm
Re: How it's done- EF 110" Yak 54
Ja lai nu ta butu tikai pastav fizikas likums un kĺuda stav acu priekßà un mès to neredzam ,bet nu ko jums kà profesionaĺiem savs viedoklis.
Re: How it's done- EF 110" Yak 54
Atvainojos kautkas sagaja griste ar pareiz rakstibu. Parfrazesu ,pastav fizikas likums ,bet jums ka profesionaliem labak zinams.
Re: How it's done- EF 110" Yak 54
Man Extrai , tagd Tavai Extrai vienu brīdi motors stāvēja uz demferiem , tos noņēmu jo pirmkārt lēkāja gāze otrkārt bija bail ka tas no viņiem kaut kad nenoraujas. Kā Tad Tev pašam stāv motors pieskrūvēts? Ja jau tā gumijas šaiba ir tikai vienā pusē tad sanāk ka skrūve ar urbumu visu laiku "danco" kaut vaļā neskrūvējās tā trinās metāls gar metālu jeb Tev tā gumija izolē visu un strādā kā demferis. Kaut kā neēsmu ievērojis kā tad īsti esi uztaisījis.
Re: How it's done- EF 110" Yak 54
Laikam nepateicu lidz galam par tam gumijas riñkiem tieir tik niecigi ka neko nevar iespaidot vibracija ,jo biezuma ir 1mm un finieri tas labi iegulas. Vel ko iedomajos Andri vai vinieris nav deformejies ari var tadus jokus izstradat.
-
- Tas, kuru nedrīkst nolamāt
- Posts:3012
- Joined:23 Jul 2006, 14:31
- Location:Jelgava
-
- Tas, kuru nedrīkst nolamāt
- Posts:3012
- Joined:23 Jul 2006, 14:31
- Location:Jelgava
Re: How it's done- EF 110" Yak 54
Alumīnija kravu atveda astoņos, slimie kurjeri, man vēl pie durvīm tāds zvans, ka ar vāju sirdi var arī nepamosties
Re: How it's done- EF 110" Yak 54
Tas flancis jau bija kaut kur pieskrūvēts? Uz caurumiem nospiedumi.
Sāku no jauna. Salaspilī.
-
- Tas, kuru nedrīkst nolamāt
- Posts:3012
- Joined:23 Jul 2006, 14:31
- Location:Jelgava
Re: How it's done- EF 110" Yak 54
Tak viss normāli, kas pa garantiju dos jaunu detaļu
Man domāt ka frēzēšanas laikā pienaglo pie galda, lai smuki āru apfrēzētu, jo tikai 2 caurumi ir ar pēdām
Man domāt ka frēzēšanas laikā pienaglo pie galda, lai smuki āru apfrēzētu, jo tikai 2 caurumi ir ar pēdām
Re: How it's done- EF 110" Yak 54
Un apakšējā kreisajā stūrī tāda pelēka strīpa no gala. Tas optisks māns vai materiāla defekts?
Sāku no jauna. Salaspilī.
-
- Tas, kuru nedrīkst nolamāt
- Posts:3012
- Joined:23 Jul 2006, 14:31
- Location:Jelgava
Re: How it's done- EF 110" Yak 54
Kad saplaisās, redzēsim Nāksies ņemt pudeli un braukt pie tevis uz lielo frēzi Vizuāli īstenībā tur ir kaut-kas, bet nevar īsti saprast, domāju ka būs ok, ja nebūs, nu aizlidos motors, nekas traks
Re: How it's done- EF 110" Yak 54
'Tik , tik vien tur bij tā bēda? Šito takš Antiņš izdrāž no koka - viņam ir nazis un veikla roka
Nez man šitā detaļa neiedveš uzticību , man liekās ka priekš ~20Kg raustīšanas tās ausis atkal locīsies un lūzīs. Es laikam savārītu to veco, apstrādātu un saskrūvētu abas kopā.
Nez man šitā detaļa neiedveš uzticību , man liekās ka priekš ~20Kg raustīšanas tās ausis atkal locīsies un lūzīs. Es laikam savārītu to veco, apstrādātu un saskrūvētu abas kopā.
Re: How it's done- EF 110" Yak 54
Izskatas brivdienas bus gatavs .Sesdien ar Uldi nolemam celt gaisa tavu Pitu piebiedrojies pulcina.
Re: How it's done- EF 110" Yak 54
Tev jau Agrīt pēdējais laiks uztaisīt savu tēmu šitam aparātam. Viņš ir tā cienīgs.
Re: How it's done- EF 110" Yak 54
Uldi ar lielo burtu man zinasanas tik maz ka es ar atplestu muti lasu jusu gudribas ,vaidzigs laiks.