How it's done- EF 110" Yak 54

Lidmašīnas..
The Gardener
Tas, kuru nedrīkst nolamāt
Posts:3012
Joined:23 Jul 2006, 14:31
Location:Jelgava
Re: How it's done- EF 110" Yak 54

Post by The Gardener » 29 Apr 2014, 22:16

Nekad, ne pie vieniem apstaakljiem nedriikst likt gumiju zem stendofa. Tas tas pats kas piestiprinaat motoru ar plasteliinu, skruuve vienmeer atnaaks valjaa, ja tai ir kur padoties. Plus ja motors dabuu kusteeties skruuvees, tad ganateeti taas kaajas vienkaarshi noluuztu nevis saplaisaatu.

Motorsm jaastaav pie lidenes kaa ))€?!€( kaazaas, un ne kaa savaadaak. Ir speciaali demferi, bet tie nav lietojami, ja gaazes serva nav pieskruuveeta pie motora (citaadi serva staav uz vietas, motors krataas-dilst karbulis) plus visiem patrubokiem buus plaisas. Visam tur jaabuut pieskruuveetam, visa pasaule taa lido, riteni izgudrot nav jeegas.

Razhotaajs atzina manu stiprinaajuma metodi par labu esam, taatad viss labi, un vienkaarshi braakeets stipreklis, varbuut ieksheejaas spriedzes metaalaa


Edit:
Caurumi fjuuzaa-cnc ar laazeri, originaalie. Caurumi ieksh starplikaam- cnc, 5.1mm

User avatar
AgrisL
Meistars
Posts:248
Joined:18 Oct 2013, 15:46

Re: How it's done- EF 110" Yak 54

Post by AgrisL » 29 Apr 2014, 22:38

Ja lai nu ta butu tikai pastav fizikas likums un kĺuda stav acu priekßà un mès to neredzam ,bet nu ko jums kà profesionaĺiem savs viedoklis.

User avatar
AgrisL
Meistars
Posts:248
Joined:18 Oct 2013, 15:46

Re: How it's done- EF 110" Yak 54

Post by AgrisL » 29 Apr 2014, 22:43

Atvainojos kautkas sagaja griste ar pareiz rakstibu. Parfrazesu ,pastav fizikas likums ,bet jums ka profesionaliem labak zinams.

User avatar
UldisK
Profesors
Posts:6361
Joined:08 Jan 2012, 14:46
Location:Kuldīga

Re: How it's done- EF 110" Yak 54

Post by UldisK » 29 Apr 2014, 22:59

Man Extrai , tagd Tavai Extrai vienu brīdi motors stāvēja uz demferiem , tos noņēmu jo pirmkārt lēkāja gāze otrkārt bija bail ka tas no viņiem kaut kad nenoraujas. Kā Tad Tev pašam stāv motors pieskrūvēts? Ja jau tā gumijas šaiba ir tikai vienā pusē tad sanāk ka skrūve ar urbumu visu laiku "danco" kaut vaļā neskrūvējās tā trinās metāls gar metālu jeb Tev tā gumija izolē visu un strādā kā demferis. Kaut kā neēsmu ievērojis kā tad īsti esi uztaisījis.

User avatar
AgrisL
Meistars
Posts:248
Joined:18 Oct 2013, 15:46

Re: How it's done- EF 110" Yak 54

Post by AgrisL » 30 Apr 2014, 05:28

Laikam nepateicu lidz galam par tam gumijas riñkiem tieir tik niecigi ka neko nevar iespaidot vibracija ,jo biezuma ir 1mm un finieri tas labi iegulas. Vel ko iedomajos Andri vai vinieris nav deformejies ari var tadus jokus izstradat.

The Gardener
Tas, kuru nedrīkst nolamāt
Posts:3012
Joined:23 Jul 2006, 14:31
Location:Jelgava

Re: How it's done- EF 110" Yak 54

Post by The Gardener » 06 May 2014, 20:29

Ienācās čuguna krava :D
Attachments
2014-05-06 20.24.21.jpg

The Gardener
Tas, kuru nedrīkst nolamāt
Posts:3012
Joined:23 Jul 2006, 14:31
Location:Jelgava

Re: How it's done- EF 110" Yak 54

Post by The Gardener » 07 May 2014, 08:37

Alumīnija kravu atveda astoņos, slimie kurjeri, man vēl pie durvīm tāds zvans, ka ar vāju sirdi var arī nepamosties :D
Attachments
2014-05-07 08.23.09.jpg

archii
Meistars
Posts:365
Joined:02 Feb 2013, 15:25
Location:Salaspils

Re: How it's done- EF 110" Yak 54

Post by archii » 07 May 2014, 08:47

Tas flancis jau bija kaut kur pieskrūvēts? Uz caurumiem nospiedumi.
Sāku no jauna. Salaspilī.

The Gardener
Tas, kuru nedrīkst nolamāt
Posts:3012
Joined:23 Jul 2006, 14:31
Location:Jelgava

Re: How it's done- EF 110" Yak 54

Post by The Gardener » 07 May 2014, 08:51

Tak viss normāli, kas pa garantiju dos jaunu detaļu :D

Man domāt ka frēzēšanas laikā pienaglo pie galda, lai smuki āru apfrēzētu, jo tikai 2 caurumi ir ar pēdām

archii
Meistars
Posts:365
Joined:02 Feb 2013, 15:25
Location:Salaspils

Re: How it's done- EF 110" Yak 54

Post by archii » 07 May 2014, 08:52

Un apakšējā kreisajā stūrī tāda pelēka strīpa no gala. Tas optisks māns vai materiāla defekts?
Sāku no jauna. Salaspilī.

The Gardener
Tas, kuru nedrīkst nolamāt
Posts:3012
Joined:23 Jul 2006, 14:31
Location:Jelgava

Re: How it's done- EF 110" Yak 54

Post by The Gardener » 07 May 2014, 09:11

Kad saplaisās, redzēsim :D Nāksies ņemt pudeli un braukt pie tevis uz lielo frēzi :D Vizuāli īstenībā tur ir kaut-kas, bet nevar īsti saprast, domāju ka būs ok, ja nebūs, nu aizlidos motors, nekas traks :angel9:

User avatar
UldisK
Profesors
Posts:6361
Joined:08 Jan 2012, 14:46
Location:Kuldīga

Re: How it's done- EF 110" Yak 54

Post by UldisK » 07 May 2014, 10:20

'Tik , tik vien tur bij tā bēda? Šito takš Antiņš izdrāž no koka - viņam ir nazis un veikla roka :D

Nez man šitā detaļa neiedveš uzticību , man liekās ka priekš ~20Kg raustīšanas tās ausis atkal locīsies un lūzīs. Es laikam savārītu to veco, apstrādātu un saskrūvētu abas kopā.

User avatar
AgrisL
Meistars
Posts:248
Joined:18 Oct 2013, 15:46

Re: How it's done- EF 110" Yak 54

Post by AgrisL » 07 May 2014, 21:24

Izskatas brivdienas bus gatavs .Sesdien ar Uldi nolemam celt gaisa tavu Pitu piebiedrojies pulcina.
Attachments
20140505_084433.jpg

User avatar
UldisK
Profesors
Posts:6361
Joined:08 Jan 2012, 14:46
Location:Kuldīga

Re: How it's done- EF 110" Yak 54

Post by UldisK » 07 May 2014, 21:34

Tev jau Agrīt pēdējais laiks uztaisīt savu tēmu šitam aparātam. :) Viņš ir tā cienīgs.

User avatar
AgrisL
Meistars
Posts:248
Joined:18 Oct 2013, 15:46

Re: How it's done- EF 110" Yak 54

Post by AgrisL » 07 May 2014, 21:53

Uldi ar lielo burtu man zinasanas tik maz ka es ar atplestu muti lasu jusu gudribas ,vaidzigs laiks.
Attachments
20140503_130814.jpg

Post Reply