Radio vadāmo modeļu forums
  
It is currently 17 Dec 2017, 22:29

All times are UTC + 2 hours [ DST ]




Post new topic Reply to topic  [ 157 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 11  Next
Author Message
PostPosted: 21 Nov 2017, 12:02 
Offline
Meistars

Joined: 11 Aug 2016, 12:35
Posts: 372
Location: Salaspils
binary wrote:
Daudz lielāks mīnuss ir ....

Pirmie trīs trūkumi - vai tad tā nav ar visiem ķīniešiem? Man likās, ka tas vienkārši pieder pie lietas. A PNP jau pēc definīcijas (paņem un paspēlējies) nekas kvalitatīvs būt nevar (nu varbūt nopietnajām firmām savādāk - nezinu) - ņemot kitu un savācot labu elektroniku atsevišķi gala cipars palecas ļoti jūtami salīdzinājumā ar PNP.
Par motor mount izņemšanu - tur gan viņi ir redīsi.

Interesanti būtu dzirdēt Browning viedokli.


Top
 Profile  
 
PostPosted: 21 Nov 2017, 12:03 
Offline
Meistars
User avatar

Joined: 19 Apr 2013, 21:00
Posts: 233
Location: Kuldīga
http://avioclub.lv/?page_id=1506
Reku klasiska lidmašīna ar augšējo spārnu un propellerus arī nelauzīsi. Palaižams no rokas, zāles un sniega. Bildēs redzams spārna izgatavošana pa posmiem. Spārns viegls un ļoti izturīgs. Modelis lido kā pa sliedēm.

_________________
Image http://avioclub.lv/


Top
 Profile  
 
PostPosted: 21 Nov 2017, 13:24 
Offline
Profesors
User avatar

Joined: 23 Sep 2012, 22:09
Posts: 2479
Location: Rīga, Baldone, Grobiņa, Varakļāni
Voldis wrote:
Pirmie trīs trūkumi - vai tad tā nav ar visiem ķīniešiem? Man likās, ka tas vienkārši pieder pie lietas. A PNP jau pēc definīcijas (paņem un paspēlējies) nekas kvalitatīvs būt nevar (nu varbūt nopietnajām firmām savādāk - nezinu) - ņemot kitu un savācot labu elektroniku atsevišķi gala cipars palecas ļoti jūtami salīdzinājumā ar PNP.

Par transportēšanu - nezinu, neesmu pārāk daudz lidmodeļu pasūtījis. Citām precēm vairāk vai mazāk cenšas nodrošināt, lai līdz klientam nonāk kaut cik veselā stāvoklī.

PNP kā termins nozīmē "plug and play". Lidmodeļu sakarā korektāk būtu PNF (plug and fly), BNF (bind and fly). Jebkurā gadījumā tas termins sevī ietver to, ka lidmodelis atnāk jau gatavā veidā, pašam neko nav jāgriež, jāslīpē, jālīmē, jālodē utt. Max, kas jāizdara - jāpieliek savu Rx, jāpieliek bateriju, varbūt spārnu uz 2 skrūvēm jāpieskrūvē (tādām, kuras pēc lidošanas izskrūvē, lai lidmodeli varētu transportēt tālāk).
Citiem vārdiem sakot - PNP / PNF / BNF ir domāts tiem, kas nevar, neprot vai gluži vienkārši negrib paši būvēt. Šajā gadījumā PNP versijā nav ne smakas no PNP - parasts kits ar papildus detaļām.

Jā, vēl kas - konkrētais spārns ir domāts tieši FPV lidojumiem ar divām kamerām (FPV cam + action cam). Ja lido tiešajā redzamībā, tad ne vien vajadzēs bleķa gabalus kraut purnā, bet arī piešauties pie orientācijas - ir lasīts viedoklis, ka tam melnajam spārnam lidojuma laikā grūti saprast, kur ir augša, kur apakša. To, protams, var labot ar krāsaina papildus svara pielīmēšanu. Ņemot vērā, ka tas krāsainais svars būs aiz CoG, tad purnā vajadzēs vēl vairāk bleķu sakraut.

_________________
do you ever feel that if you weren't paid to write code, you'd do it anyway?


Top
 Profile  
 
PostPosted: 21 Nov 2017, 14:47 
Offline
Profesors
User avatar

Joined: 08 Jan 2012, 14:46
Posts: 6074
Location: Kuldīga
No mūsējiem ar nav labas atsauksmes par šo spārnu , jebšu visi ir pārdoti jeb nolikvidēti.
Aigara dotā lidmašīna lido ļoti labi un lēni , pats viņš viņu arī ir taisījis tā kā ja ir jautājumi, var griezties pie viņa lai komentē sīkāk.
Pārsvarā visi modeļi kuri pirkti no HK šeit ieteiktie un citi galvas sāpes ar detaļu precizitāti un transportēšanu nav sagādājuši , viņiem viņi nāk divās kartona kastēs.

Par to līdzņmšanu ... nevajag tur tik daudz , pietiks ar UHU līmes tūbiņu, kādu propelleri(parasti mēģina dažādus propus kurš labāk, retāk nolauž, ja izvēlies tomēr to pirmo EPP nelikt viņai propelleri uz cieto , bet gan uz gumijas montu) protams instrumentu čemodāns kā tāds jebkad var noderēt - lādētājs , jā, ja tikai viena bat. vajag. Vēl variants tirugus sadaļā ielikt sludinajumu ka gribi pirkt sākuma līmeņa modeli, domāju ka atradīsies pieņemams piedāvājums uz vietas.

_________________
Image http://avioclub.lv/


Top
 Profile  
 
PostPosted: 21 Nov 2017, 15:40 
Offline
Profesors
User avatar

Joined: 23 Sep 2012, 22:09
Posts: 2479
Location: Rīga, Baldone, Grobiņa, Varakļāni
Tā starp citu, par to spārnu - es nesaku, ka viņš ir slikts :) Es pat nezinu, kā viņš lido - manējais vēl nemaz nav aplidots (vakar gribējās, bet sākās lietus; tagad jāgaida citu piemērotu brīdi). Saku tik, ka gluži ideāli tur viss nav.
Labs vai slikts - atļaušos citēt vilniz, "Principā tauta iedalās divās frontēs, vieni kas to mīl, un otri, kas ienīst."
Jāatzīst, ka par to spārnu vairāk ir sanācis lasīt pozitīvas atsauksmes.

UldisK, par to, ka visi ir pārdoti - gan jau pats esi ne vienu vien labu modeli pārdevis vai kā citādi no viņa atbrīvojies :) Tas nav rādītājs.

_________________
do you ever feel that if you weren't paid to write code, you'd do it anyway?


Top
 Profile  
 
PostPosted: 21 Nov 2017, 16:51 
Offline
Profesors
User avatar

Joined: 08 Jan 2012, 14:46
Posts: 6074
Location: Kuldīga
binary wrote:
UldisK, par to, ka visi ir pārdoti - gan jau pats esi ne vienu vien labu modeli pārdevis vai kā citādi no viņa atbrīvojies :) Tas nav rādītājs.

Arī fakts, dzirdēju tikai to ka ar FPV aprīkojumu viņš sanāk pasmags , līdz ar to nekāds izklaides lidojums vairs nesanākot.

_________________
Image http://avioclub.lv/


Top
 Profile  
 
PostPosted: 21 Nov 2017, 20:27 
Offline
Meistars
User avatar

Joined: 18 Aug 2015, 19:13
Posts: 288
binary wrote:
ir lasīts viedoklis, ka tam melnajam spārnam lidojuma laikā grūti saprast, kur ir augša, kur apakša.

Man gan tāda problēma nebūtu, lidojot ar lidojuma kontrolieri augša ar apakšu nesajuks :)


UldisK wrote:
Arī fakts, dzirdēju tikai to ka ar FPV aprīkojumu viņš sanāk pasmags , līdz ar to nekāds izklaides lidojums vairs nesanākot.

Bez FPV gravitācijas centrs tam spāsrnam galīgi nav tur kur vajag.
Ja nav FPV jajag kādu citu smagumu.

Lai gan ir redzēts ka priekšējā kameras nodalījumā ieleik mazu akumulatoru, un lielajā nodalījumā akumulatoru neliek, tas tāds ne pārāk smuks risinājunms


Top
 Profile  
 
PostPosted: 21 Nov 2017, 21:50 
Offline
Profesors
User avatar

Joined: 23 Sep 2012, 22:09
Posts: 2479
Location: Rīga, Baldone, Grobiņa, Varakļāni
PowerON wrote:
Man gan tāda problēma nebūtu, lidojot ar lidojuma kontrolieri augša ar apakšu nesajuks :)

Tu jau nelido, tev kontrolieris lido. Te savākušies cilvēki, kas paši lido (vai vēlas iemācīties lidot).

Šodien pēcpusdienas miglā izlidoju ar to S800 - sajutos gandrīz kā toreiz, kad pulti pirmo reizi rokā turēju :D Pirmais izmetiems pagalam neveiksmīgs, otrais izmetiens OK, bet lidojums ne pārāk. Grūti gan pagaidām spriest, vai pie vainas ir nepareizs CoG (pirmajā izmetienā pazaudēju ~60g atsvaru no purna), mīkstie eleroni (pie maziem stiku gājieniem kaut kāds tūļīgs, paiet kāds laiks, kamēr sāk manevru) vai vienkārši tas, ka ar spārnu nekad neesmu lidojis.

Vai ieteiktu kā pirmo modeli? Diez vai. Pamatus laikam tomēr labāk apgūt ar kaut ko klasiskāku.

_________________
do you ever feel that if you weren't paid to write code, you'd do it anyway?


Top
 Profile  
 
PostPosted: 21 Nov 2017, 22:24 
Offline
Profesors
User avatar

Joined: 08 Jan 2012, 14:46
Posts: 6074
Location: Kuldīga
+++

ļoti iespējams ka CG, spārns uz to ir ļoti jūtīgs , ja priekšējais vēl nekas , bet aiznugurējais baigi danco. Nezinu vai tur ir s profils iestrādāts, kad notrimmē lai iet taisni apskaties kur stāv eleroni , ja ir piepacelti uz augšu kā jau parasti viņiem bez S , tad uztaisi gala punktus izejot no šī punkta - elerons uz augšu uz leju abās pusēs vienādi uz mm. sanāks ka ja skaties spārnam no sāniem uz leju iet mazāk uz augšu vairāk. bet vispirms jāatrod optimālais CG, jo to mainot atkal visi trimmējumi eleroniem mainīsies. Ā un ja tam spārnam nav S bet eleroni Tev tagad lidojot stāv uz vienas līnijas ar spārnu , tas ar var liecināt par aizmugurējo CG.

_________________
Image http://avioclub.lv/


Top
 Profile  
 
PostPosted: 22 Nov 2017, 00:27 
Offline
Profesors

Joined: 21 Feb 2015, 22:03
Posts: 1014
Location: Jelgava, Rīga
Voldis wrote:
PowerON wrote:
Voldis
Apskaties uz šito lidaparātu. Viena no galvenajām īpašībām, kas pirmajam lidaparātam ir vajadzīga ir triecienizturība.
Cik esmu pētījis, tad šis tāds ir. Un arī svars nav palielinājies dēļ triecien izturības, atsauksmes dzirdētas tās labākās.
Pats skatos uz šo spārnu, varbūt uz nākamo sezoni iegādāšos.

O, jā! Šis ir kārdinošs, es tādu atradu banggood.com, nu tur ir vēl vesela rinda spārnu, bet šis likās ļoti optimāls. Tikai sākt ar tādu nelikās prātīgi.. :)
Vēl nākotnei esmu noskatījis kameriņu - https://www.banggood.com/RunCam-Split-2 ... rehouse=CN
Pirmais modelis bija neveiksmīgs gan konstruktīvi, gan pēc kvalitātes, cerams, ka šis būs labāks, uz pavasari varētu būt objektīvas atsauksmes forumos.


Neiesaku, man tāds bija. Sūds! maziņš un smags, lido kā ķieģelis!

_________________
DreamFly Libelle, HobbyKing Reaktor 3D
Traxxas Slash 4x4, Losi 8ight-E 4.0
DJI F450, S500 Quad, Walkera F210, Eachine 250 u.c.


Top
 Profile  
 
PostPosted: 22 Nov 2017, 09:24 
Offline
Profesors
User avatar

Joined: 16 May 2011, 11:54
Posts: 1194
Location: Ventspils
Ja gribās spārnu kurš patiešām lido ļoti labi un viegli, tad jāņem vecais labais falkons, skatos, ka atkal var dabūt. Kādu laiku bija pazudis, bet laikam pēc darbaļaužu vēlēšanās sākuši atkal ražot.
https://www.banggood.com/Skywalker-Falc ... rehouse=CN

_________________
Image


Top
 Profile  
 
PostPosted: 22 Nov 2017, 10:26 
Offline
Meistars

Joined: 11 Aug 2016, 12:35
Posts: 372
Location: Salaspils
AigarsG wrote:
http://avioclub.lv/?page_id=1506
Reku klasiska lidmašīna ar augšējo spārnu un propellerus arī nelauzīsi. Palaižams no rokas, zāles un sniega. Bildēs redzams spārna izgatavošana pa posmiem. Spārns viegls un ļoti izturīgs. Modelis lido kā pa sliedēm.

Paskatījos lidmašīnīti - smuki nostrādāta - neviena lieka grama, ne pilītes liekas līmes, pat garā spārna līste (nezinu kā pareizi) ir no "kompozīta" - deprons ar koka līstītēm - uzreiz redzams tas tāds pieredzējuša pilota meistardarbs. Tā noteikti nav nav Tava pirmā lidmašīnīte, es teiktu - kāda padsmitā vai arī "kas tās visas var saskaitīt - skaits sen nojucis" :) Jā, uz to var tiekties, bet pirmjam lipinājumam jāizvēlas kaut kas robustāks, vienkāršāks, cirviskāks - iemaņu ta nekādu...

Sliecos uz domu, ka sākumam tiešām jāpaņem kāds EPP nemirstīgs "sitamais" instruments, a paralēli var lipināt kaut ko, kas turas gaisā ilgāk par ķieģeli :) un gan jau kaut kas sanāks...


Top
 Profile  
 
PostPosted: 22 Nov 2017, 13:42 
Offline
Profesors
User avatar

Joined: 08 Jan 2012, 14:46
Posts: 6074
Location: Kuldīga
Voldis wrote:
...Sliecos uz domu, ka sākumam tiešām jāpaņem kāds EPP nemirstīgs "sitamais" instruments, a paralēli var lipināt kaut ko, kas turas gaisā ilgāk par ķieģeli :) un gan jau kaut kas sanāks...

Jā , Aigars noteikti sen vairs nevar saskaitīt cik ribiņas ar rokas zāģīti bērnībā ir izzāģējis un cik modeļus uzbūvējis.
Tāpēc es ar visām četrām par to ka pirmais sitamais instruments jāņem EPP klasiskās shēmas modelis, vai tur augšpārnis jeb pilotažka ar maziem gājieniem nebūt tik būtiski (ja kaimiņos jeb tuvumā ir kāds PIEREDZĒJIS modelist , var izskatīt jautājumu pirmo aparātu būvēt arī pašam - nesarežģītu klasiskās shēmas depronnieku ~0.8-1,2m vēzienu). Gadus 10 atpakaļ bija grūti nopirkt lētu , labu EPP šodien jau tas ir viegli. Paralēli apgūstot lidošanu jau var likt kopā gatavu jeb taisīt no jauna (kā nu pats vēlās) nopietnāku projektu , cik saprotu ir vēlēšanās lidot FPV , nu tad tādu platformu arī gatavot. Pieredzējušākie piloti FPV šeit būs Vilniz un Android. Viņu padomus ir vērts izskatīt nopietni. (piedodiet ja kādu aizmirsu)

_________________
Image http://avioclub.lv/


Top
 Profile  
 
PostPosted: 22 Nov 2017, 15:06 
Offline
Meistars

Joined: 11 Aug 2016, 12:35
Posts: 372
Location: Salaspils
UldisK wrote:
... cik saprotu ir vēlēšanās lidot FPV , nu tad tādu platformu arī gatavot. Pieredzējušākie piloti FPV šeit būs Vilniz un Android. Viņu padomus ir vērts izskatīt nopietni. (piedodiet ja kādu aizmirsu)

Jā, ir gan tāda doma, šobrīd liekas, ka būs forši, bet, kad pamēģinās - redzēs. Un vēl noteikti pamēģināšu kādu rakstošo kameru palidināt - no augšas tik interesanti paskatīties uz pazīstamām vietām. Tikai jādara viss secīgi un pakāpeniski - vispirms jāiemācās lidot, un arī penaļots jātaisa atbilstošs - apkarināt kuru katru ar neparedzētiem smagumiem nu nemaz nav labi - to esmu sapratis. Sasteigt negribu, bet uz pavasari būtu interesanti varēt paskatīties uz sevi no augšas...
Padomus vienmēr izskatu nopietni, tikai ne vienmēr tiem sekoju... :) - dažkārt pamatojums neliekas pietiekami pārliecinošs, citreiz - gribas pārbaudīt pašam... :)


Top
 Profile  
 
PostPosted: 22 Nov 2017, 17:51 
Offline
Profesors
User avatar

Joined: 23 Sep 2012, 22:09
Posts: 2479
Location: Rīga, Baldone, Grobiņa, Varakļāni
Ko vispār gribas no FPV - blenzt uz sevi no augšas kruīzā vai skriet starp priedēm ar "reiseri"?

_________________
do you ever feel that if you weren't paid to write code, you'd do it anyway?


Top
 Profile  
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 157 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 11  Next

All times are UTC + 2 hours [ DST ]


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 3 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Portal by phpBB3 Portal © phpBB Türkiye