Radio vadāmo modeļu forums
  
It is currently 18 Dec 2017, 17:31

All times are UTC + 2 hours [ DST ]




Post new topic Reply to topic  [ 130 posts ]  Go to page Previous  1 ... 5, 6, 7, 8, 9
Author Message
 Post subject: Re: A11R Lidmašīna
PostPosted: 16 Nov 2017, 23:01 
Offline
Meistars
User avatar

Joined: 18 Aug 2015, 19:13
Posts: 288
Atnāca jaunais akumulators,

Vecais bija 4000mah 10c
253 grami

Jaunais 4200mah un 35c 3s
299 grami

Sanāk par 46 grami smagāks, bet tas nav nekas būtisks.

Pa laimi lidmašīnu nebūs jāpārbūvē, akumulators iet iekšā fizelāža, lai ari pastingri, bet iet.

Tikai XT60 konektors jāuzlodē, bet tā jau maza problēma.


Attachments:
IMGP0802.JPG
IMGP0802.JPG [ 1.62 MiB | Viewed 376 times ]
IMGP0803.JPG
IMGP0803.JPG [ 1.57 MiB | Viewed 376 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: A11R Lidmašīna
PostPosted: 17 Nov 2017, 01:23 
Offline
Profesors
User avatar

Joined: 23 Sep 2012, 22:09
Posts: 2479
Location: Rīga, Baldone, Grobiņa, Varakļāni
Pirmais komentārs googlē par to zop power - "I got bad experience for both banggood and ZOP power battery."
Cits komentārs - "I have quite a few zop batteries and multiples of each one. The 35C batteries are pretty much all garbage."

Un nav jau nekāds brīnums. Saki, ka "par 46 grami smagāks"? Normāla baterija būtu vēl par saviem 30-50 gramiem smagāka. Piemēram, Gens ace 4000 mAh 3S 25C - 328g.

_________________
do you ever feel that if you weren't paid to write code, you'd do it anyway?


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: A11R Lidmašīna
PostPosted: 17 Nov 2017, 07:52 
Online
Profesors
User avatar

Joined: 22 Apr 2016, 23:47
Posts: 623
man tadas ir kravlerim un dronam. nekas kruts, bet strada otro gadu.

_________________
Axial SCX10,Scx10II, YetiJR 1/16, Yeti 1/10
Traxxas E-Revo1/16
Turnigy Rally1/16
HBX Devastator miniCrawler
SymaX5
TarantulaX6
E-Sky Lama
JJRC H8mini
WLtoys F939
Zabo250(racingDrone)
Walcera QRX350Pro
Naza F450
HengLong WalkerBulldog(tanks)


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: A11R Lidmašīna
PostPosted: 17 Nov 2017, 09:57 
Offline
Meistars

Joined: 11 Aug 2016, 12:35
Posts: 372
Location: Salaspils
binary wrote:
Un nav jau nekāds brīnums. Saki, ka "par 46 grami smagāks"? Normāla baterija būtu vēl par saviem 30-50 gramiem smagāka. Piemēram, Gens ace 4000 mAh 3S 25C - 328g.

Nu re, bačas jāizvēlas pēc svara... :)


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: A11R Lidmašīna
PostPosted: 17 Nov 2017, 13:27 
Offline
Profesors
User avatar

Joined: 08 Jan 2012, 14:46
Posts: 6077
Location: Kuldīga
Starp citu nemaz nav tālu no patiesības :) Litijs sver tik cik viņš sver, attiecīgai kapacitātei un pretestībai, attiecīgs daudzums, izmaiņas būtu naiansēs cik nu kurš ir izmantojis smagus konektorus, aizsargizolācijas slāņus u.t.t. Gens Ace aizsargam vēl izmanto Al plāksnītes.

_________________
Image http://avioclub.lv/


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: A11R Lidmašīna
PostPosted: 17 Nov 2017, 20:34 
Online
Profesors
User avatar

Joined: 27 Sep 2016, 16:06
Posts: 653
hmm, kas tad tur īsti sanāk, var pirkt tos ZOP baterijus? pierēķinot tur 30% uzviju, jaudas ziņā vai taml? cena jau diktam patīkami zema...

_________________
Your signature contains 328 characters. The maximum number of allowed characters is 255.


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: A11R Lidmašīna
PostPosted: 17 Nov 2017, 20:39 
Offline
Profesors
User avatar

Joined: 08 Jan 2012, 14:46
Posts: 6077
Location: Kuldīga
Kam patīk esksperimentēt, tas eksperimentē. Kam vajag lai baterija atdotu to ko no viņas prasa pērk pārbauītas atzītas lietas. No savas pieredzes - nav lētas un labas baterijas. Bet ja prasības nav augstas , tas ir, izlādes strāvas ir pietiekoši mazas 10-40A nav arī jēga maksāt vairāk. Jebkurā gadījumā no lētā gala zilās TGY baterijas kalpo adekvāti to cenai , jā viņas ir dārgākas par nanotech ar zemākiem C, smagākas, bet viņas kalpo un adod sava mūža garumā ne vairāk ne mazāk tik cik tur rakstīts -30% ja tādām slodzēm tās pielietos būs labi. otrs budžeta gals Gens Ace, dārgākas , bet atdos jau tieši tik cik uz viņas rakstīts.

_________________
Image http://avioclub.lv/


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: A11R Lidmašīna
PostPosted: 17 Nov 2017, 21:42 
Offline
Meistars
User avatar

Joined: 18 Aug 2015, 19:13
Posts: 288
PuukjuAerofoto wrote:
hmm, kas tad tur īsti sanāk, var pirkt tos ZOP baterijus? pierēķinot tur 30% uzviju, jaudas ziņā vai taml? cena jau diktam patīkami zema...


Es speciāli meklēju tieši ZOP bateriju.
ZOP bija pirmā baterija ko nopirku, lidoju divus gadus, vienu gadu ar vienu lidaparātu,
nākamā ar to pašu baču ar citu lidaparātu

Tā bija ZOP 2200mah 30c 3s
Ar maksimālo strāvu 30A nu varbūt pīķī 35A

Es pat vienu reizi bateriju izlādēju tukšu, ka lidaparāts vais nevelk un gāžās lejā, pīkstuli aizmirsu pieslēgt.
Pēc lidojuma uzlādēju un pilnīgi nekādu bojājumu nejutu, arī visu nākamo sezonu nē.

Ja baterija nav pārbaudīta, tad jādara kā Uldim, jāpērk dārga nepārbaudīta cerot ka laba. Un nav teikts ka dārga ir laba,
tendence jau protams ir ka dārgākas ir labākas bet tas nav likums.

A11 lidaparātam 4200mah 35C
ar 40A ar 50A pīķī sanāk gandrīz trīskārša amperāžas rezerve, domāju ka droši jāpietiek.


Starp citu ar svaru arī jāuzmanās, tā piemēram elektroniķi sāka skatīties ķīniešu audio pastiprinātājus pēc svara, kuram smagāks trafs,
beigās ķīnieši trafam lika klāt izolācijā aptītu cementa gabalu, tā kā svars arī ne vienmēr var būt rādītājs.


Attachments:
IMGP0806.JPG
IMGP0806.JPG [ 1.73 MiB | Viewed 322 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: A11R Lidmašīna
PostPosted: 17 Nov 2017, 23:29 
Offline
Profesors
User avatar

Joined: 08 Jan 2012, 14:46
Posts: 6077
Location: Kuldīga
PowerON wrote:
....beigās ķīnieši trafam lika klāt izolācijā aptītu cementa gabalu, tā kā svars arī ne vienmēr var būt rādītājs.

Gribu redzēt :D . protams esmu redzējis apčakarēšanu kad 1tb ārējā diska korpusā ir fleška ar pārdesmit Gb un vēl dažādas lietas, bet cementa gabalus kas jūtami piedod svaru pie transformatora gan nē. Smagus metāla gabalus kuri skaisti installēti dažādos gadžetos speciāli šim "āķim" gan ir nācies redzēt. Par baterijām varu apgalvot droši - cementa gabali tur nebūs, jo marketings uz doto brīdī strādā ļoti labi tieši pretējā virzienā uz ko daudzi arī uzķerās , mazs svars liela kapacitāte Ooo jāņem ciet :)

_________________
Image http://avioclub.lv/


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: A11R Lidmašīna
PostPosted: 18 Nov 2017, 11:48 
Offline
Profesors
User avatar

Joined: 23 Sep 2012, 22:09
Posts: 2479
Location: Rīga, Baldone, Grobiņa, Varakļāni
PowerON wrote:
Es speciāli meklēju tieši ZOP bateriju.
ZOP bija pirmā baterija ko nopirku, lidoju divus gadus, vienu gadu ar vienu lidaparātu,
nākamā ar to pašu baču ar citu lidaparātu

Kāpēc tikai divus gadus?
Nēnu es arī pagaidām Gens ace lietoju tik divus gadus - 1000mAh 25C 3S. Pīķī (putnam praktiski katra pacelšanās) ap 15A varētu būt. Šovasar vienreiz patestēju zāles pļāvēju ar 2gab virknē saslēgtām baterijām - pīķos 2kW jeb 80A (jeb 80C), baterijas tukšas 2-3 minūšu laikā. Tā bija pirmā reize, kad tās baterijas pat mazliet sasila.
Nu ko lai saka - jā, ir mazliet vizuālais nolietojums, bet kā pirms 2 gadiem bija ap 1000mAh, tā arī tagad ir ap 1000mAh. Un arī strāvu cik no viņām prasa, tik arī dod. Lai gan par tiem 80A nezinu, kas iestājās - pieprasījuma robeža vai bateriju spēju robeža :D Teorētiski tās baterijas nedrīkst pīķos slogot vairāk kā ar 50A.
Taisnības labad jāpiebilst, ka man pīkstuļi saregulēti tā, ka pēc lidojuma šūnās parasti paliek 3.8V (+/- 0.01V).

PowerON wrote:
Ja baterija nav pārbaudīta, tad jādara kā Uldim, jāpērk dārga nepārbaudīta cerot ka laba. Un nav teikts ka dārga ir laba,
tendence jau protams ir ka dārgākas ir labākas bet tas nav likums.

Baterijas gana daudzi ir pārbaudījuši. ZOP ne vienu vien reizi ir atzīts par mēslu. Gens ace vairums ir atzinuši par labām.
Ja gens ace gadījumā pastāv risks uzrauties uz brāķi, tad ZOP gadījumā uzrauties uz kaut ko izcilu - diez vai.
Tālāk jau viss vienkārši - ja konkrētajam modelim pietiek ar to, ko citi par mēslu atzinuši - var jau, protams, lietot.

PowerON wrote:
A11 lidaparātam 4200mah 35C
ar 40A ar 50A pīķī sanāk gandrīz trīskārša amperāžas rezerve, domāju ka droši jāpietiek.

Tā rezerve ir tikai uz iepakojuma. Tur jebko var sarakstīt.
Ja izlādēsi to 4200 mAh bateriju 20x pēc kārtas ar 135A strāvu un viņa pēc tam joprojām spēs nodrošināt 4200mAh un 135A, tad jā - var teikt, ka tā baterija ir ar "trīskāršu rezervi".

_________________
do you ever feel that if you weren't paid to write code, you'd do it anyway?


Top
 Profile  
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 130 posts ]  Go to page Previous  1 ... 5, 6, 7, 8, 9

All times are UTC + 2 hours [ DST ]


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Portal by phpBB3 Portal © phpBB Türkiye