Page 296 of 297

Re: Viena riepa, četri motori... [SPAM]

Posted: 12 Sep 2019, 15:37
by binary
Arī agrāk ielādējās ātri, ja "c:\Windows\System32\drivers\etc\hosts" failā pierakstīja šādu rindu:

Code: Select all

0.0.0.0 stats.af.lv

Re: Viena riepa, četri motori... [SPAM]

Posted: 17 Oct 2019, 22:43
by amatieris
HM.... kāds varbūt ir ļoti zinoš un var ieteikt, no kāda materiāla lai printēju manam 80% izprintētajam 1/10 RC diferi? pagaidām netur diferim sekundārāis zobrars :shock:

Re: Viena riepa, četri motori... [SPAM]

Posted: 18 Oct 2019, 08:30
by Alnisg
amatieris wrote:
17 Oct 2019, 22:43
HM.... kāds varbūt ir ļoti zinoš un var ieteikt, no kāda materiāla lai printēju manam 80% izprintētajam 1/10 RC diferi? pagaidām netur diferim sekundārāis zobrars :shock:
...printē no tērauda … tas, tā, spama sadaļai atbilstoši.
Bet, šķiet, racionālākā un ātrākā metode varētu būt - izprintēt, un tad izprintēto ar kādu kopēšanas paņēmienu izfrēzēt no tērauda, vai no izprintētā izveidot formu, kurā zobratu atliet no kāda piemērotāka materiāla.

Re: Viena riepa, četri motori... [SPAM]

Posted: 18 Oct 2019, 09:58
by Voldis
Jā, tērauds būtu labākais materiāls... :D :D :D
Lai zobratu izprintētu, tas vispirms ir jāuzzīmē (jāuzrasē) ar kaut kādu softiņu - optimālākais ir to zīmējumu uzreiz iebarot CNC lai frēzē.

Re: Viena riepa, četri motori... [SPAM]

Posted: 18 Oct 2019, 16:52
by RaimondsV
No drukātajiem vari pamēģināt neilonu. Es uzdrukāju neilona zobratu vienam bērnu braucamajam (kur sēž virsū) un it kā turēja.
Vienīgi neilons ir samērā kaprīzs drukāšanā...

Re: Viena riepa, četri motori... [SPAM]

Posted: 30 Oct 2019, 22:08
by binary
Jautājums tiem, kas kaut ko zina par stiklašķiedru un epoksīda sveķiem - cik tie ir ilgmūžīgi, atstāti āra apstākļos (precīzāk, uz mājas jumta, kur izgatavotā detaļa būtu nepārtraukti pakļauta saulei, lietum, salam utt)?

Re: Viena riepa, četri motori... [SPAM]

Posted: 31 Oct 2019, 11:05
by Alnisg
binary wrote:
30 Oct 2019, 22:08
Jautājums tiem, kas kaut ko zina par stiklašķiedru un epoksīda sveķiem - cik tie ir ilgmūžīgi, atstāti āra apstākļos (precīzāk, uz mājas jumta, kur izgatavotā detaļa būtu nepārtraukti pakļauta saulei, lietum, salam utt)?
Mans tētis nolikvidēja savu jūras katamorānu (pazudušā Kaupo dvīnis), jo trūka līdzekļu noslīpēt un no jauna uzklāt korpusa ārējo šķiedras slāni. Tas bija jādara, jo laika gaitā materiālā ieviesās "slimība", kas sagrauj materiāla struktūru. Iespējams, ka mūsdienu sveķu sastāvs ir ilglaicīgāks.

Re: Viena riepa, četri motori... [SPAM]

Posted: 31 Oct 2019, 17:47
by vilniz
binary wrote:
30 Oct 2019, 22:08
Jautājums tiem, kas kaut ko zina par stiklašķiedru un epoksīda sveķiem - cik tie ir ilgmūžīgi, atstāti āra apstākļos (precīzāk, uz mājas jumta, kur izgatavotā detaļa būtu nepārtraukti pakļauta saulei, lietum, salam utt)?
Ja gadījumā google vēl nav nomirusi, var pameklē "UV Resistant Epoxy" :D

Re: Viena riepa, četri motori... [SPAM]

Posted: 31 Oct 2019, 19:26
by binary
To detaļu tā kā prasītos nokrāsot kaut vai tīri estētisku iemeslu dēļ. Tad UV arī viņu var kaut kā ietekmēt? Kā tur ir ar lietus, karstuma, sala ietekmi?

Re: Viena riepa, četri motori... [SPAM]

Posted: 01 Nov 2019, 09:39
by Alnisg
No savas "iepriekšējās dzīves" atceros paņēmienu, kurā detaļas negatīva formu vispirms nokrāsoju un tad uz tās vēl nenožuvušās krāsas slāņa virsū klāju šķiedru ar sveķiem. Rezultātā detaļas ārējā kārtā izveidojās slānītis, kurā sveķi saplūduši ar krāsu.

Re: Viena riepa, četri motori... [SPAM]

Posted: 20 Nov 2019, 00:30
by binary
"Izbeidzās" šogad viens antīks zāles pļāvējs, kaut kāds Stiga Silent, darbināms ar 24V svina akumulatoru. Skaitās 500W, bet pīķos var arī 2kW paprasīt. Varbūt prasīja arī vairāk, tikai mazās litija baterijas testa laikā nespēja vairāk nodrošināt :D

Simptomi… Sākumā pārstāja slēgties ārā. Kā pievieno bateriju, tā sāk griezties bez apstājas (normāli būtu bijis jāpiespiež drošības pogu un pēc tam jāpiespiež ieslēgšanas sviru uz roktura). Izjaucu pļāvēju, uz plates pamanīju, ka zem kaut kādas palielas detaļas (releja?) viens 4-5mm plats celiņš "izbeidzies". Atjaunoju celiņu, saliku, pievienoju bateriju - gandrīz tas pats, tikai sekundes laikā drošinātāju izsit.

Mēģināt salabot vairs nav vēlmes. Tagad dilemma - nodot viņu visu lūžņos vai tomēr saglabāt motoru (kaut kāds Eco Star, LEM01SFZZ), cerībā, ka tas varētu noderēt kādam DIY projektam. Ir tādu motoru iespējams kaut kā darbināt bez liekām galvas sāpēm? Jebšu saprātīgāk būtu kaut kur dabūt mūsdienīgāku motoru, ja būs nepieciešamība?

Re: Viena riepa, četri motori... [SPAM]

Posted: 20 Nov 2019, 17:21
by SalvatoreMundi
Cik nopratu runa iet par kautkādu dīvainu elektrisko? Man cita šaize, noname poļu 4traktniekam pašgājējam-pļaujamajam satrūka gabalos uzraušanas šņore. Domāju kur vispār ko tādu meklēt. Mēģināt tikai pašu šņori ķīmiķot vai saprast kur raut visu bloku.

Re: Viena riepa, četri motori... [SPAM]

Posted: 20 Nov 2019, 22:30
by binary
Kādā ziņā, dīvainu elektrisko? Parasts elektriskais zāles pļāvējs uz baterijām. Vecs gan - ar svina bateriju, nevis kā tagadējie.

To šņori vari meklēt pēc frāzes "startera aukla". Iespējams, varētu pat būt nopērkama veikalos, kur ir rezerves daļas zāles pļāvējiem. Ja atmiņa neviļ, man savulaik tika mainīta Depo servisā (biju aizvedis uz Depo garantijas ietvaros sakarā ar citu ķibeli, pie reizes nomainīja arī to auklu). Nemācēšu gan teikt, kā viņu pareizi tai blokā dabūt, pats to nedarīju. Ja rokas niez un gribas ķīmiķot - uztaisi elektrisko starteri, bez tās auklas :D

Re: Viena riepa, četri motori... [SPAM]

Posted: 29 Nov 2019, 09:47
by SalvatoreMundi
hmmm.... elektrisko.... hmmm

Re: Viena riepa, četri motori... [SPAM]

Posted: 29 Nov 2019, 19:35
by binary
Tur jau svarīgi ir "iegriezt" motoru, vienalga, vai tas notiek ar auklu vai kādā citā veidā. Vienkāršākais variants, šķiet, ir startera vietā izmantot kaut kādu urbi ar akumulatoru - https://www.youtube.com/watch?v=rfs3pc0zKsQ