Lidojumu atļaujas, ierobežojumi ārzemēs
Sveiki.
Gribētu uzsākt tēmu par lidojumiem citās valstīs. Varbūt kādam ir pieredze un var padalīties, kas nepieciešams,lai varētu droši lidot.
Gribētu uzsākt tēmu par lidojumiem citās valstīs. Varbūt kādam ir pieredze un var padalīties, kas nepieciešams,lai varētu droši lidot.
Re: Lidojumu atļaujas, ierobežojumi ārzemēs
Vairums visās mums apkārtējās valstīs, izņemot LT LV - iestājies klubā , maksā biedra naudu un lido kluba pleķos. Nopietnākiem modeļiem arī janokarto eksāmens ka māki lidot. ar niansēm ruļļi protams atšķirās, bet vienā teikumā shēma ir tāda. Priecātos ka tā būtu arī pie mums. Aizbruac uz savu tuvāko pleķi max 50km un atpūties, lido labiekārtotā pleķī cik tīk ar visu servisu uz vietas - lādēšana , pieejama remonta vieta zem jumta, aizsargtīkli u.t.t.
- binary
- Profesors
- Posts:2668
- Joined:23 Sep 2012, 22:09
- Location:Rīga, Baldone, Grobiņa, Varakļāni
- Contact:
Re: Lidojumu atļaujas, ierobežojumi ārzemēs
Es gan nepriecātos… Grozies kā gribi - ērtāk ir uzlādēt bateriju un ar sīko penaļotu iziet pagalmā tajos neplānotajos brīvajos brīžos nekā 3 dienas iepriekš ieplānot, ka varētu aizkratīties tos 50km, lai pusstundu palidotu. Tas, protams, gadījumā, ja ir tāds pagalms pieejams.UldisK wrote:Priecātos ka tā būtu arī pie mums. Aizbruac uz savu tuvāko pleķi max 50km un atpūties, lido labiekārtotā pleķī cik tīk ar visu servisu uz vietas - lādēšana , pieejama remonta vieta zem jumta, aizsargtīkli u.t.t.
Protams, būtu labi, ja būtu pieejami arī labiekārtoti pleķi, bet nevis kā pienākums lidot tikai tajos pleķos, bet gan kā iespēja.
Jāpiebilst, ka visādos ārzemju video bieži vien tiek lidots tādos labiekārtotos pleķos, bet biežāk tomēr redzu video no visādiem mežiem, lielceļu malām, upēm utt.
do you ever feel that if you weren't paid to write code, you'd do it anyway?
Re: Lidojumu atļaujas, ierobežojumi ārzemēs
par penaļotu līdz 600g domāju ka neviens te neprasīja un arī ārzemēs ar penaļotiņu un mazāku modeli izlido pirmajā brīvajā pleķī.
Ar modeļiem kuri iet pāri par 1,5kg un prasa joslu gan viss ir savādāk. 50km viņi kratās sliktākajā gadījumā , tiem kuriem nelaimējās būt tuvāk. esmu runājies ar Īrijas un Anglijas modelistiem (tiemkuri ar spārniem ) , klubi un to pleķi ir izvietoti aptuveni 80-100km viens no otra. Un viņi arī daudz nediskutē par to ka vajadzētu , nevajadzētu veicināt klubus un to attīstību, viņi ir sapratuši jau sen ka to vajag , nevis kaut kādam kaut ko maksāt , bet to ka tas vajadzīgs pašiem priekš sevis. labi , labi zinu Tavu un citu nostāju klubu jautājumā. Vairāk par šo tēmu nepostēšu.
Ar modeļiem kuri iet pāri par 1,5kg un prasa joslu gan viss ir savādāk. 50km viņi kratās sliktākajā gadījumā , tiem kuriem nelaimējās būt tuvāk. esmu runājies ar Īrijas un Anglijas modelistiem (tiemkuri ar spārniem ) , klubi un to pleķi ir izvietoti aptuveni 80-100km viens no otra. Un viņi arī daudz nediskutē par to ka vajadzētu , nevajadzētu veicināt klubus un to attīstību, viņi ir sapratuši jau sen ka to vajag , nevis kaut kādam kaut ko maksāt , bet to ka tas vajadzīgs pašiem priekš sevis. labi , labi zinu Tavu un citu nostāju klubu jautājumā. Vairāk par šo tēmu nepostēšu.
- PuukjuAerofoto
- Profesors
- Posts:807
- Joined:27 Sep 2016, 16:06
- Contact:
Re: Lidojumu atļaujas, ierobežojumi ārzemēs
ganjau tās štelles aizies kā nākas, pakāpeniski augot cilvēku pārticības līmenim, līdzīgi, kā 90 gados picērijas bija eksotika - "kas tas tāds, un kāpēc man tur būtu jāiet par tik dārgu naudu ēst?" Šodien tas kļuvis par fast food, lēti, ātri, neviens vairs neiespringst. Klubus lai uzturētu, vajag finanses, biedra naudas vai ko, un pie kautkādām lielākām algām, cilvēki neiesprings tos pēdējos 50 eirīšus maksāt par detaļām, labprāt samaksās par kluba un lidlauka uzturēšanu. VIss jau pamazām attīstās un notiek:)
Omulīgu un racionālu māju projekti - www.buildart.lv
- SalvatoreMundi
- Profesors
- Posts:1129
- Joined:22 Apr 2016, 23:47
Re: Lidojumu atļaujas, ierobežojumi ārzemēs
Kautkā apšaubu, lidot klubā liekas pārāk ierāmēti un garlaicīgi. Tik pat labi arī lidmašīnu īrē no kluba, vai kvadru vai bagiju un pec tam pats saucies baigais modelists. Tik pat labi es esmu baigais māla šķīvju šāvējs, jo vienreiz biju klubā pašaut. Nu nezinu.. Bet es te vienkarsi tuksi spriedelēju.
Axial SCX10,Scx10II, YetiJR 1/16, Yeti 1/10,
HBX Devastator miniCrawler, WPL 1/16 mini cars,
ARRMA Talion,HSP,Axial ExoTerra,
HengLong WalkerBulldog(tanks)
HBX Devastator miniCrawler, WPL 1/16 mini cars,
ARRMA Talion,HSP,Axial ExoTerra,
HengLong WalkerBulldog(tanks)
Re: Lidojumu atļaujas, ierobežojumi ārzemēs
Es jau vairāk par lidojumiem ar dronu kā piemēram Mavic. Iet runa par fotografēšanu, filmēšanu, īsāk sakot skaistiem dabas skatiem.
Ir aplikācijas (AirMap, UAV Forecast u.c.).
Varbūt kādam ir pieredze par to, kur drīkst, kur ne, kā ar apdrošināšanu.Jo Eiropā esot diezgan lieli sodi, ja lido, kur nav atļauts.
Ir aplikācijas (AirMap, UAV Forecast u.c.).
Varbūt kādam ir pieredze par to, kur drīkst, kur ne, kā ar apdrošināšanu.Jo Eiropā esot diezgan lieli sodi, ja lido, kur nav atļauts.
Re: Lidojumu atļaujas, ierobežojumi ārzemēs
Domu galīgi un pilnīgi neuztvēru. Manuprāt - klubs = kompānija + informācijas apmaiņa + palīdzīga roka kad vajag + daudz kas cits.SalvatoreMundi wrote:Kautkā apšaubu, lidot klubā liekas pārāk ierāmēti un garlaicīgi.
Tev tak arī nepatīk individuāli braukāt ar savām mašīnītēm, tāpat kompāniju gribās, ne tā?
Blaster 2 DLG, Žemasparnis Putinukas, DreamFly Libelle, Losi 8ight-E 4.0, DJI F450
Re: Lidojumu atļaujas, ierobežojumi ārzemēs
+++
Klubs nav vieta jeb norobežota teritorija kur braukt jeb lidot - Klubs ir vienādu interešu cilveku grupa, kuri veido , iekarto vietu lai nodarbotos ar savu hobiju pilnvērtīgi , kopā atpūstos ar ģimenēm u.t.t.
Bet kā tad ir ar mašīnām - atceros daudzos postus kad meklēji kompaniju ar kuru pabraukāties jo vienam ir garlaicīgi, Pa ziemu naci uz indoriem kur ir gatava un laba trase. Skaiti ka autiņiem LV braucējiem tas ir kā klubs . ir sava Watsap konforence, mērķi , padarītais, tehnisko risinājumu meklēšana - šeit forumā prof brauceji iepostē gaužām reti. Atšķirība tā, ka biedra naudu maksā nevis vienreiz gadā, bet katru reizi kā uzbrauc uz tepiķa, jebšu otrs variants pašam intensīvi piedalīties šajā trases veidošanā. Tas pats ar kravleriem, jums ir izveidojusies kompānija ar kuru ik pa laikam ietusējat - sava veida interešu klubiņš, izaugsiet līdz tam ka vajadzēs kādu labāku trasi , nāksies meklēt kādus līdzekļus , samesties, savā starpā apspriesties... Ar lidoņiem ir precīzi tāpat kā ar trašu auto , nevar jebkurā vietā aiziet un pabraukt , jebšu tas ir nepilnvērtīgi. Esmu ļoti priecīgs un pateicīgs ka auto brauceji šo visu ir sapratuši un sakārtojuši jau sen, tagad kad ir vēlēšanās, ir zinams kur un kad var aizbraukt izlaist par labiekārtotu trasi ar visām ekstrām, jā tālu no kurzemes, bet ja šis hobijs būtu vairāk polulars kurzemē, vairāk braucēju ... izveidotos arī šijā galā interešu klubiņš un sakārtotos lietas pa visu LV teritoriju. Lietas labā ir jau saknes dzītas. Vienam uzturēt labu trasi jeb labu joslu savam hobijam ir nereāli, jeb ļoti dārgi. Protams ja hobijs neplanojās nekad izaugt no primitīva modeļa uz ko nopietnaku kuram nepietiek parasta pļava, neinteresē dažadi tehniskie risinājumi kurus youtube tomēr visus neatrast (jāsaka, veiksmīgākos arī neviens tur nereklamē ) , nav vajadzīga palīdzīga roka ... nekas tāds nav vajadzīgs , ej savā dārzā (labi ja tads ir) un lido jeb brauc, jebkurā gadījumā ar vienādu interešu kolēģiem kopā sis pavadītais liekas liekās pilnvērtīgāks, bet ir protams daudzi kuri dod priekšroku vientulībai, un arī tas ir normāli.SalvatoreMundi wrote:Kautkā apšaubu, lidot klubā liekas pārāk ierāmēti un garlaicīgi...
Klubs nav vieta jeb norobežota teritorija kur braukt jeb lidot - Klubs ir vienādu interešu cilveku grupa, kuri veido , iekarto vietu lai nodarbotos ar savu hobiju pilnvērtīgi , kopā atpūstos ar ģimenēm u.t.t.
Last edited by UldisK on 14 Jun 2018, 16:18, edited 3 times in total.
Re: Lidojumu atļaujas, ierobežojumi ārzemēs
Vislabākais ir uzmeklēt Tevis interesējošās valsts modelistu forumu un pavaicāt tur. Domāju pamata shēma tāda pati kā mums ar to atškirību ka tur tam visam seko līdz daudz nopietnāk.Karlos wrote:Es jau vairāk par lidojumiem ar dronu kā piemēram Mavic. Iet runa par fotografēšanu, filmēšanu, īsāk sakot skaistiem dabas skatiem.
Ir aplikācijas (AirMap, UAV Forecast u.c.).
Varbūt kādam ir pieredze par to, kur drīkst, kur ne, kā ar apdrošināšanu.Jo Eiropā esot diezgan lieli sodi, ja lido, kur nav atļauts.
Re: Lidojumu atļaujas, ierobežojumi ārzemēs
Par lidojumiem , piemēram Igaunijā -tā arī darīju , sameklēju vietējos . Par , piemēram Spāniju , Kanārijām var sanākt šitā
https://www.youtube.com/watch?v=ZwGTI4SQ1w0
Vācijā vajag apdrošināšanu un bija vēl kaut kāda reģistrācija un maksājums . bet visumā var googlē pameklēt dronu likumi , noteikumi EU . Ja ir neskaidrības , vai nav info nemaz , tad jājautā vietējam AESA, vai kka tā . ...un jā- Igauņu oficiālā iestāde rindas kārtībā atbildēja pēc mēneša
https://www.youtube.com/watch?v=ZwGTI4SQ1w0
Vācijā vajag apdrošināšanu un bija vēl kaut kāda reģistrācija un maksājums . bet visumā var googlē pameklēt dronu likumi , noteikumi EU . Ja ir neskaidrības , vai nav info nemaz , tad jājautā vietējam AESA, vai kka tā . ...un jā- Igauņu oficiālā iestāde rindas kārtībā atbildēja pēc mēneša
Re: Lidojumu atļaujas, ierobežojumi ārzemēs
Atradu divus saitus, kur var atrast informāciju. Varbūt kādam noderēs:
https://www.google.com/maps/d/viewer?mi ... 359465&z=6
https://www.tomstechtime.com/dronelaws
https://www.google.com/maps/d/viewer?mi ... 359465&z=6
https://www.tomstechtime.com/dronelaws